Keyifli Okumalar :)
3 hafta sonra Miladan ;
Tam tamina 3 haftadir Kaganla konusmuyoruz. Okula sofor birakiyor. Mertle iyi anlasiyoruz. Kagana ondan hoslandigimi soyledigimden sonra bir daha hic konusmamistik. Ondan hoslandigim gercegi dogruydu. Demet Hanimlar yurt disindan dönüp iki gun kalmis ve geri donmuslerdi yurtdisina. Kağan 2 haftadir eve gelmiyor ve onu özledim sanirim.
Ama o kadinlara karsi ön yargili. Güvenmiyor kimseye.
Demet Hanima sordum. Kağan dügun gununde altini ciziyorum kendi dügununde aldatilmis. Ben olsam bende güvenmem. Haklı.
"Mila!" Gizemin sesiyle dusuncelerimden arinip Ona dondum.
"Efendim" dedim kahvemden bir yudum alirken. Bugun okula neden geldim ki ben?! Ders de dinlemedim. Kafami veremiyorum derse. Bunlar Kağan yuzundendi hep. Eger onu tanimasaydim hic boyle olmayacakti.
"İyi degilsin Mila. Eve git" dedi ve omzumu sıvazladi. Gulumsedim ve,
"Bencede. Hoscakal" dedim ve kahvemi cope atip okuldan ciktim. Yurumek istiyorum.
Yaklasik 1 saat sonra eve varmistim. Salonda kimse yoktu. Demet Hanimlar yine yurt disindaydi. Sessizce Mertin odasina girdim. Uyuyordu. Yavasca odama yurudum. Ama iceriye girmeden Aklima yine Kagan geldi. Hic cikmiyor ki gelsin. Bir umut belki eve gelmistir dusuncesiyle Yavasca Kaganin odasinin onune geldim. Onu özluyordum ve kokusuna ihtiyacim var. Yavasca kapinin kulpunu cevirdim. İceriye girdim.
Girmemle yataginda uyuyan Kagani gormem bir oldu. Onu ilk defa uyurken goruyordum. Cok tatliydi, masumdu. O sinirli huysuz Kağan gitmiste yerine Masum Saf bir Kagan gelmisti. Yavasca yanina gittim. Elinde bir tisort vardi. Tisorte dikkatlica baktigimda benim tisortum oldugunu anladim. Tanrim benim tisortumle mi uyumus o?! Yanina iyice yaklasip dizlerimin ustune coktum. Ellerimi saclarina goturup yuzune dusen saclari geriye dogru attim. Bunu hep yapmak istemistim. Hafif kipirdandi ve tisortu burnuna goturup kokusunu icine cekti. Hah bu cocuk benim kokumu seviyor mu? Yuzume aptal bir gulumseme hakim oldu. Histerik bir kahkaha cikti agzimdan. Ayaga kalkip yanagina minik bir opucuk kondurdum. Aninda vucudum elektriklendi. B-bu nasil bir seydi boyle? Beni sadece masum bir öpucukte heyecanlandiriyor! Daha once sadece bir kisiyle öpusmustum hatta dudaktan. Ama hic bu kadar guzel hissetmemistim kendimi. Üstelik sadece yanagini öpmemle.
"Bana asıksın." Konusmasiyla ufak caplik bir cigliktan sonra toparlandım ve endiseyle,
"H-hayir!" diye kıvirmaya calistim.
"Niye öptun beni?" dedi gozlerime bakarak.
"B-ben.... sey yani üstune dustumde yanlislikla ondan... yani heralde... dudagim falan degmistir." Bu kadar saçmalamak yeter bence.
"Biraz iyi sallasan?" dedi ve guldu. Sen gülme! Tanrım o ne guzel bir gulus. Mideme giren kelebekler yuzunden kendime lanetler okudum! Bir dakika ya o neden benim tisortumu kokluyor?!
"Sen bana asıksin" dedim pis pis sırıtıp ilerideki koltuga yayilarak. Kaslarini catmis bana bakiyordu. Yatakta dogrulup alayla guldu ama endiseli gibiydi. Asik olmaktan korkuyormus gibi...
"Hah! Sana asıgim ha? Ahh hadi ama bugun fazlasiyla sacmaladin." dedi ve hala elinde olan benim tisortumu kokladi. Kahkahalarla gulerken bana 'sen sizofren misin?' bakisi atiyordu.
"Hey! Neye guluyorsun?" diye çıkıştı.
"Elinde.....Ahahaha.... elinde" daha devamini getiremedim ve elindeki tisortumu gosterdim. Aniden elindeki tisortu bakti sonra gozleri portlemis bir sekilde bana.
Kagandan ;
SİKTİR!
Elimdeki tisort!
Hala güluyordu. Ne demeliyim? Ahh beynim durdu! Düsun dusun!
Öylece Milaya bakiyorum. Muzipce gulup yanima yaklasti. İyice yaklasti yaklasti ve aramizdaki mesafeyi 0'a indirdi. Dudaklarini kulagima surterek,
"Aptal aşık" dedi tahrik edici sesiyle. Ve ben bundan aniden tahrik olmustum. Sertlesmiştim bile! Geri cekilip odadan cikti. Ah evet ondan hoslaniyorum ama asik degilim! Evet degilim!
Hizla ayaga kalktim ve dusunmeye basladim. Ne yapmaliyim?!
3 haftadir seni gormuyorum sürtukler beni tatmin etmedi ve ben senin kokunu özledim ondan tisortunu aldim mi diyecegim?! Tabiki hayir! Beni tahrik edip gitmek ha? Hadi bakalim Mila Hanim!
Hizla odamdan cikip Milanin odasina girdim.
*******************
Begenmeniz dilegiyle...
Çok çok çok seviliyorsunuz sevgili arkadaşlarım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
RomanceBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..