Ertesi Gün;
Evdeki Son saatlerimi de gecirip evden ciktim. Gizemle 2-3 saate yakin evde esyalarimi topladik. Artik yasayacagim yeni evime gidiyordum. Yeni bir hayat. Belki boylesi daha iyidir. Bütun masraflarimi karsilayabileceklerini soylediler. Bu benim icin en iyisiydi.
"Daldın yine?" Gizem'in sesiyle kafami ona cevirdim.
"Gelecegimi düsunuyorum" dedim ve hafif tebessum ettim. Elleriyle boynumdan tutup kendisine cekti.
"Her sey cok guzel olacak Mila. Her sey istedigin gibi olacak. Yeter ki amacin mutlu olmak olsun." dedi ve basima minik bir opucuk kondurdu. Gizem sanki en yakin arkadasim, kardesim degilde ANNEM. Beni terkeden annem...
"Tesekkur ederim Gizem. S-sen olmasan ben bunlarin ustesinden gelemezdim." dedim ve sarildim. Sasirmisti. Gizem'e ilk defa sariliyordum. Hep o bana sarilirdi. Ben genelde hatta cogunlukla herkese karsi soguk biriyimdir. Nedenini bende bilmiyorum. Tuhaf.
"Geldik" dedi ve sofore parayi verip benimle beraber taksiden indi. Evin kapisini caldik ve yine kapiyi o hizmetci acmisti.
"Buyrun efendim. Hos geldiniz." dedi ve kapidan cekilip yol verdi. Hafif tebessum ederek salona girdik. Kağan, Demet Hanim ve Yavuz Bey vardi. Yavuz Babalariydi. Kagan'a baktigimda gozleriyle beni süzuyordu. Göz göze geldigimizde heyecanlanmistim. Bakislarini benden alip elindeki telefona cevirdi. Demet Hanim'in yanina gidip,
"Merhaba" dedim gulumseyerek.
"Merhaba Tatlim. Gec otur, Lütfen." dedi Kaganın yanini gösterip. Gizem arkadan beni dürtugunde kimse gormeden bacagini cimcikledim.
"Gec canim" dedi Demet Hanim oturmam icin. Yapacak bir sey yok diye Kaganin yanina oturdum. Tabi koseye biraz daha yaklasarak. Kagan kafasini telefondan kaldirip bana bakti. Yine goz gozeydik ve ben onun gozlerine bakamiyordum. Gözlerimi kacirip Demet Hanima baktim.
"Sey Efendim dediginiz gibi ben esyalarimi topladim." dedim gulumseyerek. 32 dis siritarak memnuniyetle gülumsedi.
"Harika! Cok iyi olacak. Mert seni sevdi. Hem de cok. İlk defa bir bakiciya boyle davrandi ve bizi sasirtti." dedi. Bende gülumsedim. Yavuz Bey bana gulumseyerek
"Milacigim odan hazir Yukari katta sana bir oda hazirladik. Mert'in odasinin hemen yaninda. Rahatca yanina gidersin. Kagan Milaya odasini goster." Yavuz Bey Kagan'a döndü.
"Sey ben kendim gidebilirim. Hic gerek yok." Çekiniyordum açıkcası. Kagan oldukca soguktu cunku.
"Haydi Kagan!" dedi Yavuz Bey beni takmayip Kaganla konusmaya devam etti. Kagana baktigimda oflayarak ayaga kalkti. Sanki ben istedim kalk beni odama götur diye. Aptal ukala! Ayaga kalkip valizimi elime aldım ve Gizeme döndum.
"Kendine dikkat et tatlim. Okulda gorusuruz. Ara sira yanina gelirim. Soylediklerimi unutma. Seni seviyorum." dedi ve bana sarildi. Bende karsilik verdim ve,
"Tesekkur ederim. Hoscakal." Ona sarıldım ikinci defa. O evden cikarken bende Kagan'a dondum. Hic konusmadan merdivenlerden yukari cikmaya basladik. O ondeydi bense arkada. Arkadan sırtindaki kaslara bakmaya basladim. Oldukca seksiydi. Kesinlikle bir cok kizla yatmistir. Zengin, seksi, yakisikli bir is adami. Kesiblikle yatmıstır. Merdivenlerin son basamagina da basip onu takip ettim. Koridorun sonundaki 2. odaya girdi. Bende arkasindan odaya girdim. Oda lila rengiydi. Lila ve mor. Oldukca guzeldi. Cift kisilik yatak, Calisma masasi, kiyafet dolabi vs.
"Ne o begenmedin mi?" dedi Kagan soguk ve ukala sesiyle. Ona donup gozlerine baktim. Daha dogrusu bakmaya calistim.
"Hayir begendim." dedim soguk olmaya calisarak. O bana nasıl davranıyorsa bende aynı tavrı O'na gösterecektim.
"İyi." dedi ve odadan cikti. Aptal! Ukala! Kendini begenmis Zuppe! Elimi saclarimin arasindan gecirip nefesimi düzene sokmaya calıstım. Sinirlenmistim. Kiyafet dolabina gittim ve kapaklarini actim. Tanrim! İcinde bir suru kiyafet vardi. Ne gerek vardi ki?! Benim kiyafetlerim var! Oflayarak valizimdeki kiyafetleri cikarip dolaba yerlestirdim. Ardindan makyaj malzemelerimi masanin ustune duzenli bir sekilde koydum. Valizimdeki ayakkabilarimi alip koseye yerlestirdikten sonra odamda olan banyoma gittim. Bunu sevmistim. Suyu actim ve küveti kopukle doldurup kuvetin dolmasini bekledim. Biraz dinlenmeliydim. Odama tekrar gecip cantamdan kitaplarimi cikarip calisma masasina yerlestirdim. Odam guzeldi.
Kapimi kilitleyip banyoya ilerledim. Banyoya girip kiyafetlerimi cikarildım ve kuvete girdim.
Yaklasik 1 saate yakin kuvetteydim. Derim burusmaya baslamisti bile. Hemen durulanip banyodan ciktim. Siyah esofman ve salas bir tisort giyip saclarimi daginik bir topuz yaptım ve odamdan ciktim. Cikmamla yan odanin kapisi da açıldı. Kagan! Demek ki Yan yanaydi odalarimiz. İyi. Beni bastan asagi suzdu ve kafasinin iki yana sallayarak derin bir nefes aldi.
"Mert uyandi mi?" Sesi soguktu ve ben bu durumdan hiç hazetmiyordum.
"Bilmiyorum." dedim ve yurumeye basladim.
"Sen bu evde yasayan normal biri degilsin. Benimle duzgun konusacaksin. Sen Merte bakan bir bakicisin!" dedi arkamdan. Hakliydi. Dogru soyluyordu. 'Bilmiyorum' da nedemekse?! Sanki Gizem'le konusuyordum! Arkama donup ona baktim. Yanima iyice yaklasmisti. Kokusunu daha net hissediyordum. Muhtesemdi.
"Haklisiniz. Özur dilerim." dedim ve Mert'in odasina dogru yurudum. Gözlerim dolmustu. Lanet olsun kalbimi kirmisti! Fakat haklıydı. Mert'in odasina sessizce girdim. Uyanmisti. Gozlerini ovaliyordu. Yanina gidip gulumseyerek,
"Günaydin yakisikli uykucu!" dedim ve onu gidiklamaya basladim. Kahkahalarla guluyordu. Bende ona eslik ettigimde boslugumdan yararlanip beni yataga cekti.
"Cezani cekiceksin Miya abyaa" dedi ve O beni gidiklamaya basladi. Elleri en gidiklandigim yerlerde geziniyordu. Kahkahalarla guluyordum ki soguk ses bozdu bunu.
"Yemek yiyecegiz. Asagi!" dedi sinirle Kagan. Ona ne! Bakici bensem Mert ne istiyorsa onu yapacaktik. Merti kucagima alip yataga biraktim ve Kagana daha da fazla yaklasarak icimden gecenleri soylemeye basladim.
"Baksana burda bakici ben isem bize karisamassan. Dedigin gibi bu evde normal biri degilim ama Mertin bakicisiyim. O ne istiyorsa o! Simdi yemek yemek istiyorsa asagi ineriz ha eger istemiyorsa inmeyiz burda oyun oynariz. Zorla güzellik olmaz degil mi?!" dedim ve tek kasimi kaldirip gozlerine baktim. En derinlerine. Sasirmisti. Sinirlenmistide. Ellerini saclarinin arasindan gecirip bana tam bir sey diyecekti ki Mert'in sesi engelledi O'nu.
"Miya abya Aciktim." O'nun yanına gidip yanagini optum.
"Tamam tatlim atla kucagima" dedim ve kollarimi acip yere egildim. Kosarak boynuma atladi ve kafasini boynuma gomup koklamaya basladi.
"Mis Gibi kokuyosuynn Miya abyaa" dedi ve sacimdaki tokayi cikarip saclarimi acti. Kagana baktigimda gozlerini kapatmis bir seyler kokluyor gibiydi. Saclarimin kokusunu almistida onu mu kokluyordu? Yok canim ne alaka hem. O'nu boşvermeliydim.
Yemege indik. Merti sandalyesine oturtup yanindaki sandalyeye oturdum.
"Bakiyorum da Mila ablani cok sevdin" dedi Demet Hanim.
"Evet cok sevdim. Cok tatyii" Peltekligi çok sevimliydi.
"Cok sevindim."dedi ve herkes yemeklerine gomuldu. Ara sira Merte yardim ediyordum. Kagan sofraya gelmemisti. Umrumdada degil. Yemeklerimizi bitirip Merti odasina goturdum ve ona masal okumaya basladım.
****************
Begenmeniz dilegiyle...
Seviliyorsunuz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICILIGI_ 1. Kitap
RomanceBebek bakiciligi yapmak icin gittigi bir evde baktigi cocugun abisine asik olan bir kiz.. Ask, Nefret, İntikam..