2

39.5K 1.1K 73
                                    

Sevgili arkadaslarım, telefonumdan yazdıgım icin "I, ü, ö, ç, ş," gibi harfeleri yazamıyorum. Umarim anlasilir...

Keyifli okumalar! :)

Sabah yatagimdan resmen ziplayarak kalktim. Kulakligimla uyuya kalmisim ve Metal bir sarki caliyordu. Hadi ama bu kadar yuksek ses olamaz misin? Ziplamamla yere dustum ve hizla toparlanarak yerden kalktim. Saate baktigimda 11.04 idi. Lanet olsun! 12 de Gizemle  bulusacaktim! Hizla banyoya  girdim ve kisa bir  dus aldim. Dolabin karsisina gecip Dar bordo rengi jeanimle ustune siyah ince badi ve kot gomlegimi cikarip giydim. Gomlegimi iliklemedim ve ayaklarima siyah kisa cizmelerimi de giyip evden ciktim. Yaklasik 18 dakika sonra bulusmustuk ve saat tam 12. Zamanlamam süper(!)

"Simdi dogru calisacagin eve gidiyoruz" dedi Gulumseyerek.

"Gizem nasil bakacagım ben bu cocuga?" Sonucta daha önce hiçbir tecrübem olmamıstı.

"Merak etme ben hallettim. Cocuk 3-4 yaslarinda. Annesi bakicinin ozelliklerine bakmiyor zaten. Cocuk bakiciyi sevsin yeter. Olay bu ve sende cocuklari sevdigin icin bu yaramazla basa cikarsin diye dusundum." dedi gulumseyerek. O kadar icten bir gulumsemesi vardiki..

Eve gelmistik fakat burasi ev degil saraydı sanirsam. Zili caldigimizda kapiyi beyaz onluklu biri acti. Sanirim hizmetci.

"Buyrun efendim. Demet Hanimalarda sizi bekliyordu." deyip kapiyi sonuna kadar acti ve gecmemiz icin yol verdi. Bize rehberlik edip Salon sandigim yere getirdi. Kadin ve adam sicak bir sekilde gulumseyip ilk once Gizemle el sıkistilar sonra benimle. Yaklasik 40 dakika kadar konusmustuk.

"Umarim Mert seni sever" dedi Demet Hanim gulumseyerek. İcimden Umarim yoksa baska sansim yok, diye gecirdim ve onlara gulumsedim.

"Hah Mert de geldi iste" dedi ve ayaga kalkti. Bende onunla beraber kalkip kadinin gittigi yere dondum. Oha! Hadi canım! Bu kadar yakısikli olmak suçtu! Gözümü 20'lerinde ki erkekten alıp elini tuttugu daha yeni uykudan uyanmis tatli cocuga baktim. Sari sacli ve mavi gozluydu. Abisi oluyordu sanırım ama abisi esmerdi ve koyu mavi gozleri vardi.

"Yaa anneee ben bakiciyy istemiyoyumm" diye abisinin elinden cikip annesine sarildi minik oglan. Annesi saclarini oksarken bir yandanda konusuyordu.

"Aa Mert bak Mila ablan ne kadar guzel. Anlasicaginiza eminim" dedi ve geri cekilip beni gosterdi Demet Hanım. Cocuk bana bakip gulumsedi ve yanima yaklasti. Onun boyuna yetisebilmek icin bende yere egildim.

"Meyhabaa" dedi peltek bir sekilde. Cok tatliydi ve onu yiyebilirdim.

"Merbaha yakisikli" dedim ve yanagini optum. Beni sevmis gibiydi.

"Sen bana bakabiyecek misin?" dedi saclarimin bukleleriyle oynarken. Capkin cocuk seni!

"Tabi  ki de bakabilirim. Seninle oyunlar oynariz, parka gideriz, yemek yapariz. İstedigin herseyi yapariz." dedim gulumseyerek. Abisine baktigimda koltukta oturmus bana bakiyordu. Oldukca yakisikliydi ve fizigi muhtesemdi. İci gosteren bir tisort giydigi icin karin kaslari gorunuyordu. Seksiydi.

"Ben gayiba seni sevdimm" dedi Mert, yanagimi suluca operken. Annesi yanimiza gelip,

"Harika!" dedi ve O'na döndü.

"Kagan sen ne dusunuyorsun?" dedi Demet Hanim. Hımm adi Kağandı demek. Guzel. Kagan kafasini annesinden bana cevirdi ve tekrar suzdu.

"Bana bakmayacak anne." dedi ve yanimdan gecerek odadan cikti. Tanrim kokusu muhtesem! 

"Sen ona bakma Milacigim o hep boyledir. Bu arada biz 2 haftaligina yurt disina cikacagiz sende burada kalacaksin. Odani yukari kata hazirladik. Esyalarini getir. Burdan okuluna gidip gelirsin. Sofor seni birakir. Bence en uygunu bu." dedi Gulumseyerek. Yapacak baska bir  seyim yoktu. Kadin hakliydi. Kafami olumlu anlaminda sallayip onlara veda ettikten sonra Gizemle evden ciktik. Koluma girip bana biraz daha sokuldu.

"Kağan yakisikli ha ne dersin?" dedi  muzipce. Bu kizin akli fikri nerelerde yine?! Kolundan cikip,

"Cok ukala" dedim gozlerimi devirerek.

"Ee o kadar yakisikli birakta biraz ukala olsun canim" dedi bilmisce.

"Cok begendin sanirim." dedim onume gelen saclarimi arkaya atarken.

"Begenilmeyecek gibi degil fakat benim sevgilim var unuttun sanirim." dedi Gizem.

"Ah tamam pes ediyorum. Yakisikli. Simdi bu konuyu kapatip evden esyalarimi toplamama  yardim edecek misin?" dedim yan bakislarimla. Gulumseyip,

"Haydi bebek tasinma vakti. Yeni bir ev Yeni bir hayat seni bekliyor!" dedi ve kahkaha atarak boynuma sarildi.

Yeni bir ev..

Yeni bir is..

Yeni bir hayat..

Belkide yeni bir ask...

***************

Begenmeniz dilegiyle...

Seviliyorsunuz <3

BEBEK BAKICILIGI_ 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin