🌴28🌴

4.9K 97 18
                                    

Dagen efter

"När kommer alla killar att sluta titta på dig" mumlade Nathan, och man kunde höra att han lät lite irriterad.

Jag började le. "Nejmen sluuta le, de kommer bara titta ännu mer" sa han och när jag började skratta så flinade han. "Oooch nu kommer de aldrig sluta titta" sa han och vi stannade vid mitt skåp.

Jag la in min väska och märkte då hur Nathan också bara stod och tittade på mig. Jag vände blicken mot honom. Han typ log lite medans han tittade på mig.

"Vad" sa jag och började flina. Hans blick hamnade på mina läppar medans han fortsatte titta på mig sådär. Sen började han le och böjde sig fram och kysste mig.

Så fort han drog ifrån och backat några steg kom Isabella fram och kastade kaffet hon höll i på mig.

Jag stelnade till över att det var pissvarmt. "Men är du seriös?" Sa Nathan och tittade irriterat på henne. Alla elever tystnade, medans Isabella flinade nöjt.

Jag tittade på fläcken och sen på henne. "Du kunde iallafall ha låtit det svalna lite" mumlade jag medans jag återigen tittade ner på fläcken. Jag drog upp tröjan lite och såg att jag hade ett stort rött märke på magen också.

"Rör inte honom igen" sa hon och skulle gå men då gick Nathan med bestämda steg och ställde sig framför henne. "Rör inte henne igen, är väl ett mer relevant uttalande? Alltså vad är det för fel på dig? JAG GILLAR INTE DIG" sa han tydligt och då såg hon typ förvånad ut.

"Babe....?" Sa hon och skrattade lite nervöst och han himlade med ögonen. "Du måste inse att jag INTE är din pojkvän? Jag har aldrig varit din pojkvän heller, och kommer definitivt aldrig bli det"

Hennes ansiktsuttryck ändrades och hon såg genast arg ut och tittade på mig. "Det är ditt fel" utbrast hon argt och började gå mot mig.

Nathan ställde sig återigen snabbt framför henne och stoppade henne. "Bara gå?" Sa han och lät väldigt desperat. När hon fortsatte med att försöka gå förbi honom så kom William fram och tog tag i hennes arm och började gå härifrån med henne.

Då kom en av Isabellas kompisar fram istället och innan någon av oss hann reagera på det så bitchslapade hon mig hårt över kinden.

Då gick flera elever fram och knuffade bort henne och medans det var flera elever här så kom en annan av Isabellas kompisar in och spottade seriöst på mig?

"Vad fan håller du på med? Det räcker?" Sa Nathan och knuffade bort henne och tog sen tag i min hand och började gå ut.

Vi hann dock inte långt innan jag hårt blev inknuffad i skåperna. Det var en till av Isabellas kompisar, och alla var någon av de som stod i dendär ringen förut. Vad är det för gangstergäng hahahh.

"OKEJ HALLÅ DET FUCKING RÄCKER, INGEN RÖR HENNE IGEN" sa han då argt och fortsatte sen frustrerat gå mot utgången.

-

Vi klev ur bilen och han suckade lätt. "Det här är mitt fel" sa han och stängde dörren. Jag stängde dörren också.

"Det är ju inte alls ditt fel" sa jag och vi började gå mot hans hus.

"Ehhm jo, de håller ju på sådär bara för att du är med mig" sa han och då log jag lite och han låste upp dörren.

"Det är värt det" mumlade jag och då stannade han upp. Sen vände han sig om och kysste mig. Tillslut drog han sakta ifrån och log lite.

"Det är det nog" sa han och öppnade sen dörren och höll upp den för mig. Jag gick in och vi tog av oss ytterkläderna och sen drog han upp mig på övervåningen och in på toaletten.

"Jag kommer snart" sa han och gick ut igen. Efter ett tag kom han tillbaka med en hoodie.

Jag hade redan torkat bort spottet, men fläcken på tshirten var fortfarande kvar. Eller haha ja, klart som fan den är det.

Jag suckade lite och tittade mig i spegeln. Jag var fortfarande röd på kinden och hade fått ett blåmärke på kindbenet.

Sen vände jag mig om och då räckte han över hoodien. Jag tog emot den och drog sen av mig min tshirt.

Båda våra blickar hamnade på min mage. Den var fortfarande jätteröd. Han skakade sakta på huvudet för sig själv.

"Förlåt" mumlade han. "Det gör inte ens ont" sa jag och satte handen på den, men ångrade mig direkt.

När han såg min min så drog han sin hand genom sitt hår. Då tittade han på min arm och stannade med blicken. Sen vände han lite på mig och bara tittade på armen.

Jag tittade mig i spegeln och såg då ett stort blåmärke. Från när hon puttade in mig i skåperna.

Jag satte då på mig hoodien och la huvudet lite på sned och tittade på honom. Sen la jag mina armar runt hans nacke, men var tvungen att stå på tå för att nå upp.

Jag log lite och då tittade han bara på mig. Sen tittade han ner i golvet och tog bort mina armar och backade sen. "Vi borde åka tillbaka" sa han och gick ut, utan att titta på mig.

Jag suckade lite men gick sen efter.

##############################

Det är internationella Sverige dagen i dag. 🇫🇮

Jag gillar inte dig. Typ.Where stories live. Discover now