69

1.6K 50 4
                                    

Jag tittade mig om efter Emilia och såg henne tillslut. Jag började genast gå emot henne, då hon vände sig om från Alex.

Hon..... grät?

Och när hon såg mig, såg hon plötsligt arg ut.

Undrar va han har gjort? Tänk om han har gjort slut?!!

Hon började gå emot mig med arga steg.

"Vad har hänt?" Sa jag oroligt när hon var några meter ifrån.

På bara någon sekund var hon framme, och slog till mig på kinden.

Vad är det med folk och att slå mig?

"Vad som har hänt?!! PRECIS vad som ALLTID händer?!!! ALLA ÄR KÄRA I DIG LEAH?!! Och när jag för en gångs skull kommer först för någon, när någon, FÖR EN GÅNGS SKULL, gillar MIG, iallafall vad jag trodde, så visar det sig tillslut att han självklart gillar dig också?? Och jag är så JÄVLA. FUCKING. TRÖTT PÅ DET" utbrast hon argt och slog till mig igen, ännu hårdare.

"Det räcker" sa Izac som kommit fram, och skulle gå iväg med Emilia.

"Jag har inte ens börjat" sa hon bara argt, slet sig ur hans grepp, och ville verkligen slåss med mig. Men jag såg att hon höll på att börja gråta.

Jag bara stod där.

Vad ska jag göra?

"Det är inte Leahs fel, det vet du, och jag menar det. Det räcker" sa Izac och höll fast hennes händer då hon tänkte slå mig igen.

Men återigen slet hon sig loss, och skulle precis slå mig igen då Caden också kom fram.

"Emilia" sa han lugnt.

"Emilia kom, vi går" sa Albin, då han, Gabriel, Hugo och Liam kom fram.

Hon tittade argt på dom och sen tillbaka på mig. Tårarna hon hållit inne sen hon slog mig första gången kom nu. Mina ögon hade fyllts med tårar för längesen också.

Sen gick hon med dom.

Izac och Caden kom sakta fram till mig.

"Är du okej?" Sa Caden lite lågt, och medlidsamt, och vred försiktigt mitt huvud lite åt sidan och satte en hårslinga bakom mitt öra för att se kinden.

"Du blöder" sa han och mötte sen min blick.

Jag bara tittade på honom.

Då la han huvudet lite på sned. "Det är inte ditt fel. Hon kommer att komma över det om några dagar" sa han, men jag fortsatte bara titta på honom.

Det kommer hon inte alls.

Jag gillar inte dig. Typ.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang