"Jag såg en groda och en larv ha sex förut" sa jag och Nathan tittade på mig med rynkade ögonbryn. "Va?" Sa han och då gjorde jag denhär minen, 😬 (emojis är bra) och gick sen bort mot de andra som stod vid godiset.
Jag tog en chokladkaka och de tog godiset de ville ha och sen gick vi till kassan, och självklart var Nathan tvungen att betala mitt som vanligt. Fast ja, så mycket problem har jag väl inte med det egentligen😏
Moneyhooeee
"Nu får någon annan sitta i Nathans knä" sa jag och de började flina. "Älskar du inte min närhet?" Sa Nathan och jag skakade på huvudet. "Nej inte alls" sa jag och då började de springa.
"Sisten dit får sitta i någons knä" sa William och jag stönade frustrerat. Det var inte ens någon idé att springa, de behöver bara ta tre steg och så är de framme vid gränsen till Norge.
"JAG HATAR ER" ropade jag efter dem och de började skratta. De satte sig i bilen, och jag fortsatte gå.
När jag var halvvägs dit öppnades dörren av Hayes. "DU ÄR VERKLIGEN VÄRLDENS SEGASTE MÄNNISKA" ropade han och då började jag gå ännu saktare och då bara flinade han och stängde sen dörren igen.
När jag kom fram så öppnade jag dörren på andra sidan och satte mig hårt på Nathan. Han flinade bara och satte sina armar om min mage och sen började vi åka.
"Det är dessutom olagligt att åka utan bälte, och livsfarligt, men visst, om ni vill riskera mitt liv så" sa jag och då tittade de mot mig. "Det hade jag inte tänkt på" sa Hayes och de andra såg ut att hålla med. Då tog Nathan bältet och satte det runt båda oss och jag började flina. Vad fult.
Vi fortsatte iallafall åka, och jag kände typ att jag började må mer och mer illa. Jag var ganska åksjuk, och dessutom hade jag inte druckit något vatten idag.
Tillslut var det så illa att jag typ behövde spy.
"Jag tror att jag måste spy" sa jag och alla blev tysta och tittade på mig. "Vill du att jag ska stanna?" Sa William och jag nickade. "Är du okej?" Sa Nathan, men jag svarade inte på det utan höll istället munnen helt stängd.
Så fort han stannat och jag gått ut ur bilen så spydde jag. Nathan kom då också ut och höll tillbaka mitt hår.
När jag var klar så strök han mig försiktigt över ryggen. "Är du okej?" Sa han och jag nickade, och då räckte Hayes fram en flaska med vatten.
Andrew var den enda som såg ganska äcklad ut.
Jag tog iallafall emot vattnet och började dricka, och sen när jag druckit typ halva så tittade jag mot spyan och rynkade ögonbrynen lite, och mådde helt plötsligt ganska illa igen.
Jag böjde mig fram och spydde igen, och återigen när jag var klar så drack jag lite mer vatten, och sen ställde jag mig rakare upp.
Jag vinglade till lite och Nathan var då snabbt där och la en arm om min midja som stöd. "Vad åt du idag?" Sa han och jag var tvungen att tänka efter en stund, innan jag kom på att jag ju inte ätit något.
"Jag glömde äta frukost" sa jag och han, och de andra såg genast ganska oroliga ut. "Vad menar du med att du glömde äta frukost? Åt du lunch då?" Sa han och då skakade jag sakta på huvudet.
"Men det var inte direkt medvetet, jag bara... glömde det" sa jag då jag visste vad de tänkte just nu. Och jag hade ju faktiskt bara glömt bort det, jag hade inte ens tänkt på det förens nu.
"Vi åker tillbaka och köper mat" sa William bestämt och de andra nickade instämmande, förutom Nathan som fortfarande såg jätteorolig ut.
Han nickade lite bara och satte sig sen i bilen, och jag satte mig i hans knä. Han stängde dörren och satte på oss bältet sådär fult igen, och sen började William åka tillbaka.
"Alltså det var inte medvetet direkt" sa jag, och då tittade de bara på mig. Fan. Nu kommer de aldrig låta mig vara.
"Jag äter alltid frukost annars" fortsatte jag, men det var fortfarande helt tyst. Vilket det aldrig är när de här är med.
Resten av vägen dit var det helt tyst. När vi kom fram så gick alla, fortfarande tysta, ur bilen och vi började gå tillbaka till affären.
###################################
Förlåt för dålig uppdatering, har haft en skitdålig vecka bara (också därför jag var sur när jag skrev slutet av kapitlet lmao) men ah iallafall, jag ska försöka uppdatera oftare, allt är bara ganska piss nu (dramaqueenattentionwhoredeträcker)
YOU ARE READING
Jag gillar inte dig. Typ.
Teen FictionLeah har precis flyttat och ska börja på en ny skola. Hon gillar inte människor i allmänhet och speciellt inte människan som får henne att vilja emigrera till ett land på andra sidan jorden. Hon gillar honom helt enkelt inte. Eller ja, enkelt är det...