(Kardeşlerim beğendiğiniz yerlere yorum yapmayı unutmayın olur mu. Birde medya da paylaştığım fon müzik ile okumanızı tavsiye ederim şahsen ben öyle yapıyorum, seviyorum sizleri :) )
'Dünyayı değiştirmek istiyorsan, ilk önce kendinden başla'...
Elime mikrofonu aldım ve konuşmaya başladım
- Eüzübillahimineşşeytanirracim. Bismillahirrahmanirrahim.
"Elhamdülillahi rabbil âlemîn" ve "Essalâtü vesselâmü alâ resûlinâ Muhammedin ve alâ âlihî ve sahbihî ecmaîn"
Değerli Dekanım, sayın hocalarım ve çok kıymetli arkadaşlarım.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyor, göstermiş olduğunuz yoğun teveccühe teşekkür ediyorum.
Bilen kardeşlerim vardır belki bilmeyen kardeşlerim de öğrenmiş olur. Ben Özkan Alkan. Türkiye'nin bir çok üniversitesinde açılan "Şizofren Müslüman" kulübünün kurucusu üyesiyim. Rabbimin izniyle vizyon ve misyonumuzu yavaş yavaş tüm kardeşlerimize duyuruyoruz.
Elbette akıllarınıza şöyle bir soru geldi. 'İyi de kardeşim başka bir isim mi bulamadınız ? Neden isim "Şizofren Müslüman?" '
Bu soruyu sormakta haklısınız. Hatta gülmekte dahi haklısınız. Bu ismi koymamızın bir hikayesi var. Ben sosyoloji okuyan bir kardeşinizim. Biliyorsunuz ki bu ve benzeri bölümler de İslamiyet'e karşı büyük bir önyargı bulunmakta. Sevgili Eşim Elif'e derste hocalar bazı sorular sormuştu. Elif de bu sorulara büyük bir olgunluk ile cevap vermişti. Ön sıralar da bulunan bir kardeşimiz Elif'in verdiği cevaplara karşı verecek cevap bulamayınca "Siz Şizofren Müslümanlarsınız" diyerek sesini yükseltmişti. Daha sonra okul da adımız "Şizofren Müslümanlar" olarak yayılmaya başlamıştı. Dikkat çekici ve orijinal bir isim olduğunu düşündüğümüz için o günden sonra resmi ismimiz için uygun gördük.
Bedîüzzamân Saîd Nursî bu konu hakkında "Bu zamanda Nûrlarla hizmet-i îmâniye, her tarafta ilânatla ve muhtaç olanların nazar-ı dikkatlerini celb etmekle olur." diyerek aslında ne kadar doğru bir karar verdiğimizi tasdikliyor. Evet "Şizofren Müslüman" ismi dikkat çekici bir isim olduğu için bu ismi kullandık.
Kendimi tanıtmak gerekirse, aslında pek bir farkım yok sizden. Sizin bir kardeşiniz, bir ders arkadaşınızım. Ben hoca değilim, molla değilim, günahkar bir kardeşinizim.
Lakin bu günah bataklığının çıkmazlığını fark ettikten sonra tövbe etmiş ve tövbenin kabulü ve Sonsuz'un rızasını kazanmak için Rabbine hizmet etmeye çalışan bir gencim.
Seminerimizin konusu Alem-i İslam'ın hali...
Arkadaşlar, biliyorsunuz ki bir toplumu değiştirmek istiyorsak buna önce kendimizden başlamalıyız.
DÜNYANIN EN FEVKALBEŞER YETENEĞİ İLK AYET OLAN "OKU" EMRİNİ HAKKIYLA YERİNE GETİREN İNSANDIR.
'Dünyayı değiştirmek istiyorsan, ilk önce kendinden başla'
Bu söz Hindistan bağımsızlık hareketinin siyasi ve ruhani lideri olan Gandhi'ye aittir.
Evet, bir ülkeyi değiştirmek istiyorsak önce kendimizi değiştirmemiz gerekmektedir. Kendimizi değiştirdikten sonra göreceğiz ki ailemiz de değişecek. Ailemiz değiştikten sonra göreceğiz ki mahallemiz değişecek. Mahallemiz değiştikten sonra göreceğiz ki İlçemiz ve sonra ilimiz değişecek. Ve sonrasında istediğimiz sonuca ulaşıp tüm dünyayı değiştireceğiz.
Düşünsenize, herkes kendi kapısının önünü süpürse, sokaklar da hiç kir kalır mı ?
Peki kendimizi değiştirmeye nasıl başlayacağız ? Kendimizi nasıl değiştireceğiz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren Müslüman
SpiritualitéDerin bir nefes aldım. Ayaklarımın altındaki İzmir manzarası çarpıyordu gözüme. Bakışlarım yerdeydi, kaldırdım: "Beyler, ben annem ve kardeşimden sonra ilk kez bir karşı cinsi sevdim lan!"dedim. Görkem, "Gizemli konuşma oğlum noldu?"ded...