Ariel pov
Lepas kena ceramah dengan cikgu disiplin sebab gaduh aku terus masuk kelas dengan geng aku .
"Bernanah siyel telinga dengar cikgu tu membebel !" Marah Firash .
"Itulah pasal ! Haih nasib cikgu ." Sampuk Aiman .
"Eleh engko . Acah je lebih ! " kataku dengan sinis . Act gurau hahaha .
Mereka pun ketawa .
Sampai kelas cikgu tak ada lagi . Aku duduk tempat aku kat belakang Elya , dorang semua duduk asing-asing .
"Weh , kau macam mana? Dah fikir ke pasal semalam tu ?" Tanya Elya sambil setelah menghadap aku .
"Hm entah lah . Malas aku nak fikir ." Balas aku malas sambil menongkat dagu .
"Aku.. erm aku rasa better kita setuju jela . Aku kesian kat ibu dengan ayah aku ." Kata Elya perlahan .
"What?! Tapi aku tak suka kau ." Balas aku keras .
"Kita buat untuk diorang . Bukan untuk kita ." Katanya lembut .
"Nenda kau buat semua ni untuk kau mesti ada sebab ." Sambung nya .
Aku mengangguk kecil . Haih kenapa lah aku dipaksa kahwin di usia semuda ni ? Nasib badan !
Lepas habis waktu sekolah aku pergi ke sebuah tasik , tempat fav aku bila aku tengah serabut . Aku bersandar di bonet depan Mazda RX8 aku ,
Flash back
Harini aku rasa , hm aku nak balik la . Nenda yang pujuk aku supaya berbaik dengan diorang . Aku datang dengan maksu , tekan loceng rumah tu . Papa dan mama keluar . Aku tengok muka papa bengis je ,
"Arie--" kata aku dipotong .
"Kau buat apa kat sini ?! Kau dah malukan aku kau berani nak tunjuk muka kau lagi ?!" Tengking papa . Haa? Apa yang papa cakap ?
"Jap Mahmud , apa yang awak cakap ni ? " tanya maksu hairan .
Papa menunjukkan beberapa keping gambar , aku dan maksu tengok gambar tu . Wtf?! Gambar aku tengah raba perempuan ?! Shit ! Tu bukan aku . Aku tak pernah buat semua tu . Tengok pun nampak sangat tu edit !
"Ni bukan Ariel ." Kata aku sambil memandang tajam wajah papa . Mama diam dan muka nya nampak sedih . Dia pun tak percaya kan aku .
"Habistu malaun mana dalam gambar tu kalau bukan kau ?! Kau dah malukan aku . Mulai harini kau bukan anak aku lagi . Aku tak ada anak macam kau !" Tengking papa .
"Sabar mahmud . Lagipun kita tak tahu benda ni betul ke atau edit ." Maksu cuba menenangkan keadaan .
"Dah lah maksu , tak ada guna kita cakap dengan orang macam ni . Dia takkan percaya ." Kataku dan terus masuk ke dalam kereta maksu .
End flashback
Aku tersenyum kecil , satu hari nanti kebenaran akan diketahui . Aku takkan nangis untuk orang yang tak reti hargai aku , kenapa perlu bazirkan air mata untuk orang yang tak berhati perut macam itu ?
Aku perhati sekeliling dan pandangan aku berhenti di seseorang yang aku kenal sedang duduk tidak jauh dari aku , Elya . Apa dia buat kat sini ? Hm aku mendekati dia perlahan-lahan , sampai di belakang dia ,
YOU ARE READING
Gengster sekolah tu milik aku
Teen Fiction#highnestranking ;74inteenfiction ;64inteenfiction ;54inteenfiction ;38inteenfiction ;29inteenfiction ;1 inteenfiction Jika kau percaya selepas hujan pasti ada pelangi , jadi kau perlu tahu selepas derita pasti akan bahagia . ." "What ?! Kahwin ? W...