*media gambar Elya *
Kami membelasah budak itu sehingga lunyai . Dia dipijak dengan teruk oleh Firash , Izmi pula sebuk kunci tangan dia , Aiman dan Alief merakam muka budak itu sambil bergelak ketawa .
"Lain kali hormat sikit dengan siapa kau cakap !" Tengking aku sambil tersenyum sinis .
"Wehh Ariel dah lah jom lah . Kesian pulak anak orang ni .. " Izmi menarik bahu aku .
"Kau nak biar budak ni macam tu je ? Kau tahu tak dia ni budak Black Rose ! Dia yang fitnah kita pasal hal Legecy tu !" Aku memandang tajam budak yang sedang berdiri lemah dengan muka bengis nya .
"Ya memang aku yang fitnah korang ! Aku tak tahu lah apasal geng korang ni diagungkan sangat , budak-budak hormat sangat sedangkan korang tak hebat mana pun ." Sinis betul mamat ni berkata ! Siap jeling aku lagi .
"Kau memang sial !!" Izmi Aiman dan Alief terus sambung memukul budak itu sehingga lemah .
"Jangan cari pasal dengan kitorang ." Kata aku dengan senyuman sinis dan beredar bersama kawan aku .
_________________________
"Haa asal muka-muka lambat je mesti korang . Haih korang ni pergi mana ?" Cikgu Wati bercekak pinggang . Kami cuma beriak selamba menutupi ketakutan .
"Alah cikgu ni macam tak biasa .." Izmi tersenyum senget
"Betul tu cikgu .. Ala halalkan jela 15 minit yang kitoran dah bazirkan tadi tuu .." Alief menyokong sambil tersenyum sumbing .
"Hmm banyak lah engkorang . Dah pergi lah duduk .." kami berjalan longlai ke tempat duduk .
Aku duduk menumpukan perhatian pada cikgu yang mengajar . Sekarang waktu BI . Eh si Elya ni boleh pulak tidur ? Senyuman sinis terukir di bibir aku .
Sedia ... Pakkkkk!!!!
Aku menendang kaki kerusi Elya dengan kuat ,
"Oppp makk kau hijau bapak kau shrekk!!!" Terus melatah minah ni ..
Semua orang memandang dia . Hahahaahahhaah ! Merah padam muka dia menahan malu .
"Err so---sorry .." katanya dengan menunduk .
"Hmm Elya Elya .. okk kita sambung balik ye ."
Habis masa BI , Elya terus memandang aku dengan tajam . Lagi tajam dari mata pisau !
"Kau ni memang nak kena lahhh!!" Dia memandang aku denga mata nya yang berwarna coklat .
"Kau ni tak baik tau . Dahla cakap mak cikgu wati hijau , bapak dia shrek . Lepastu tuduh suami sendiri pulak ." Perli aku dengan senyuman sinis .
"Kepala hotak lah kau . Ishhh geram je dengan kau nii!!!" Dia membuat bentuk penumbuk pada tangan kiri nya ,
"Dah lah Elya . Sabo sabo . Dia memang macam tu . Relaksss." Shera cuba menenagkan Elya sambil mengusap bahu dia .
"Eyy aku tak puas hati betul la dengan mamat ni ! " dia menjeling aku .
"Do i care ?" Bisik aku ditelinga dia .
Dia menjeling aku lagi . Makin dilayan mamat ni makin menjadi , baik aku diam je . Omel Elya .
*********
Elya pov
Kami duduk di meja di kantin sambil berbual mesra .
"Elyaa .. ermm petang jalan jom ?" Sengaja Misha buat suara manja .
"Petang eh ? haa bolehh!" Balas aku kuat .
"Bagi alamat rumah kau . Nanti kitorang datang jemput . Syafiqa ni ada kereta .."
YOU ARE READING
Gengster sekolah tu milik aku
Teen Fiction#highnestranking ;74inteenfiction ;64inteenfiction ;54inteenfiction ;38inteenfiction ;29inteenfiction ;1 inteenfiction Jika kau percaya selepas hujan pasti ada pelangi , jadi kau perlu tahu selepas derita pasti akan bahagia . ." "What ?! Kahwin ? W...