Aku berjalan longlai ke kelas , harini memang malas betul lah nak pergi sekolah . Haih hari-hari aku malas sebenarnya . Hahaha . Aku nampak Elya dengan kawan-kawan dia , hmm . Hehehe tiba-tiba muncul idea jahat .
Aku jalan dibelakang nya , dan aku terus tackle kaki dia ! Hahaahhah terbahak-bahak aku ketawa melihat dia hampir terjatuh . Dia memandang aku tajam ,
"Mamat selenga ni betul cari pasal !" Katanya dengan pandangan yang sungguh tajam !
"Kau tu yang jalan tak betul ! Minah senget !" Kata aku dengan sisa tawa aku .
"Eiiii ! Kau ni apahal hah asyik nak kacau aku je ! Pergi la kacau orang lain !" Katanya dengan penuh geram .
Aku tersenyum sinis dan mendekati nya , sangat rapat ! Aku tunduk sikit sebab dia pendek ! Muka dia dah pucat dah ,
"Sebab kau satu-satunya perempuan yang berani lawan aku ." Kataku perlahan dan sinis .
"Ei blah ah kau !" Dia tolak aku . Muka dah pucat dah minah ni ! Hahahahaha .
Aku terus pergi dengan ketawa terbahak bahak ! Apa yang kelakar pun aku taktau .
Geng aku pun sampai dekat aku , muka diorang agak serius . Hm ?
Elya dan kawan-kawanya tak jauh pun dari kitorang ,
"Asal korang ni muka tegang je ? Hilang teruna ke apa ?" Kataku dengan ketawa kecil .
"Kepala bananana kau ! Bukan bongok . Hmm." Marah Firash .
"Bistu?" Tanya aku sambil tangan dimasukkan dalam poket dan bersandar didinding ,
"Alamak senior kita buat gaya macho lah!"
"Bapak hensem sia!"
"Untung siapa jadi awek dia!"
"Gengster sekolah hensem!"
Itula bunyi-bunyi pujian dari orang yang nampak aku bersandar . Erk sandar je pun .
"Kembang lah tu kena puji !" Kata Alief sambil menjeling aku .
"Hahaha korang ni dah kenapa hah?" Aku .
"Sebenarnya geng Legecy dah masuk sekolah balik ." Kata Izmi .
"Bukan diorang kena gantung sebulan ke ?" Tanya aku hairan . Yelah kes besar tu .
"Cikgu kurangkan dua minggu ." Jawab Aiman acuh tak acuh .
"Rilek lah ! Ape masalah nya pun kalau diorang ada ?" Kata aku dengan bangga .
"Kau ni blur lah ! Kan diorang tuduh kita yang report dekat cikgu ! Diorang cari kita ." Kata Firash dengan mendatar .
"Tadi kitorang dah rumble dah dengan diorang . Habis tumbang semua !" Kata Aiman dengan bangga .
"Hahahah diorang tak akan berani kacau kita . " kataku dengan bangga .
"Asal lak ?" Tanya Alief pelik .
Aku tersenyum sinis dan terus blah .
Elya pov
"Weh apa maksud diorang tu ? Legecy ? Hm?" Tanya aku pada Misya .
"Musuh ketat dengan The Prince ." Jawab Misya .
"Ohhh hmm . " macam macam geng kat sekolah ni . Walaupun nampak sekolah ni macam sekolah budak pandai , tapi mengarut betul . Geng tu la geng ni lah !
Sedang aku berjalan dengan kawan-kawan aku untuk ke kelas ,
"Irdina ?" Panggil seseorang . Aku kenal suara ni .
YOU ARE READING
Gengster sekolah tu milik aku
Teen Fiction#highnestranking ;74inteenfiction ;64inteenfiction ;54inteenfiction ;38inteenfiction ;29inteenfiction ;1 inteenfiction Jika kau percaya selepas hujan pasti ada pelangi , jadi kau perlu tahu selepas derita pasti akan bahagia . ." "What ?! Kahwin ? W...