Special-33

5.8K 272 7
                                    

Tengku Ariel pov

Aku berjalan longlai ke kelas . Aku perhati sekeliling , senyuman terukir dibibir . Welcome back to me .

Dari jarak yang tidak jauh dari aku , aku nampak ada 1 kumpulan lelaki sedang membuli seorang junior . Tak pernah nampak pun diorang tu ?

Aku menapak ke mereka , tangan seorang lelaki itu diangkat dan dihayun ke arah junior itu , pantas tangan aku menepis kasar .

"Jangan biadap !" Aku tersenyum sinis .

"Ekeleh mamat ni apahal sial ! Kau nak cari pasal dengan kitorang ke?!!" Tengking lelaki yang aku tepis tangan nya itu .

"Dia tak kenal siapa kita kat sini . Duhmak ai! " kata salah seorang dari mereka .

"Aku rasa kau yang tak kenal aku siapa kat sini ." Kata aku dengan tenang dan tersenyum sinis .

Suasana menjadi tegang . Murid-murid yang ada disitu berbisik ,

"Kurang ajar kau ni !" Kata salah seorang dari mereka dan terus menerpa ke arah aku .

Kaki dia pantas ingin menendang aku , aku menangkap kaki nya dan siku aku hinggap di peha dia . Cukup untuk buat dia diam .

"Arghhh!!!" Jerit lelaki yang aku pukul itu .

"Kau patut tanya semua orang kat sini , siapa aku ." Aku tersenyum sinis dan terus berlalu pergi .

Sedang aku berjalan , aku nampak Elya sedang memandang aku dengan tajam . Dah kenapa minah ni ? Erk ?

"Kenapa kau ni pandang aku macam nak makan aku . Malam nanti boleh sayangg.." sengaja aku mengusik dia .

Dia memukul lengan aku ,

"Kau ni ! Baru je hari pertama dah bergaduh . Kau puasa ke tk ? Ishh!" Elya berpeluk tubuh .

Alaa dia ni merajuk pula dah .

"Diorang tu yang biadap . Jap , siapa diorang tu ?" Tanya aku dengan kening berkerut .

Elya menghela nafas .

"Tu budak-budak baru . Lepas je kau jadi pelajar pertukaran , seminggu macamtu diorang masuk sekola ni ." Kata Elya dengan menyampah .

"Dahla budak baru . Buat hal je . Buli orang sana sini . Ish menyampah aku dengan diorang tu ." Sambung Elya sambil muka memuncung .

Alah comel nya kau ni .

"Macam tu ? Gengster sekolah ? Hahahaaha macam budak bodoh je aku tengok . Dah jom masuk kelas ." Aku terus menarik tangan Elya ke kelas .

Elya , kalau kau tahu aku macam mana kat sekolah di Cameron tu , hahahaha .

Aku dan Elya melangkah masuk ke dalam kelas . Ada sudah budak-budak kelas aku disitu . Geng aku turut ada . Mereka tersenyum sinis memandang aku ,

"Welcome back to yours ." Ujar Firash sambil menepuk bahu aku .

Aku hanya tersenyum .

"Kau ni ! Jadi pelajar pertukar kat Cameron bukan nak bagitahu . Biadap betul !" Izmi menumbuk bahu aku .

Haha korang tak berubah , tetap bengon macam dulu . Hahaah .

Aku mengambil tempat dan duduk disebelah Alief .

"Aku dengar ada kumpulan baru kat sekolah ni . " kataku mengubah topik .

Mereka memandang sesama sendiri .

"Ya ada . Diorang budak baru . Semua budak kat sekolah ni takut kat diorang . " Aiman bersuara . Dia mengeluh .

"What ? Takut dengan kumpulan bodoh macam tu ? Hahah ." Aku ketawa sinis .

Gengster sekolah tu milik aku Where stories live. Discover now