10.
Már jóval dél után járhatott az idő, ezért minden előadó az ebédlőbe ment. A csapat nagy része farkaséhesen ült le az asztalhoz. Rájuk is fért már az ebéd, hiszen elég keményen dolgoztak a nap folyamán.
- Jaj, már éhen halok - nyafogott Anna, majd gyorsan leült és elkezdte az ebédjét. - De finom - nyamnyogta az első falat után. - Azt hiszem, repetázni is fogok.
- Repetázni? Biztos jó ötlet ez? Hogy fogod akkor folytatni az edzést? - érdeklődött Heniko, aki most ült le mellé.
- Jogos, de elég intenzív edzésünk volt ma. Ennyit megérdemlek - magyarázta, miközben egy újabb teli villát rakott a szájába. - Isteni...
- Viszont most, hogy Mia belehúzott a műsorba, innentől csak még keményebb lesz - indította el más vonalon a beszélgetést May. - Viszont baromi kíváncsi vagyok, hogy mit rak össze! Alig várom, hogy elolvassam.
- Biztosan valami királlyal fog előállni! - állapította meg Rosetta.
- De az egyszer biztos, hogy a premier napja is emlékezetes lesz - tette hozzá Yuri, aki szintén csatlakozott a kis csapathoz. Így, hogy Layla elment, inkább bandázott a társulat magjával.
- Hát az már biztos - helyeselt Marion. - Tök jó, hogy Heniko partnere lehetek! - ujjongott.
- Ilyen partnere nem sok artistának van - értett egyet Heniko mosolyogva.
- Tényleg mázlista vagy, Marion - szólalt meg újra Rosetta ezúttal más mosolyogva. Végre ő is egyre többet mosolygott. Örült annak, hogy itt van Heniko. Valahogy már nem érezte magát olyan üresnek, és egyedül, mint eddig.
- Már csak az a kérdés, hogy kire fog leginkább figyelni a közönség... - árnyalt Yuri.
- Ha? - nézett rá Anna kicsit hülyén. - Ezt meg hogy érted?
- Hát, ha két ilyen csinos leányzó van a színpadon... - kezdte a magyarázatot.
- Nem is te lennél, ha ezt nem te kezded el mondani - jegyezte meg May, mire a többiek elnevették magukat. Mindenki nagyon jól elvolt ebéd közben, ám Henikónak kissé hiányérzete támadt, ezért hirtelen felállt, a pulthoz indult, majd egy megpakolt tálcával indult meg az ajtó felé.
- Heniko... hát, te? - kérdezte May.
- Nem hiányzik nektek valaki? - kérdezte, azzal már kint is volt az ajtón. A többiek furcsán néztek egymásra. Hirtelen nem értették, mire gondolhatott a lány, pedig a válasz egyszerűbb volt egy pofonnál. Természetesen Miához ment. Mihelyst odaért, be is kopogott.
- Megyek! - hallatszott egy hang, majd az írónő kis is nyitotta az ajtót.
- Gondoltam, a társulat agyára ráférne valami ebédféle - mondta mosolyogva.
- Köszi. Az tényleg rám férne - vidult fel Mia. - Gyere be -terelte be Henikót. - Már tényleg gondolkodtam, hogy lemegyek, de annyira beleéltem magam a darabba, hogy nem tudtam elszakadni tőle.
- Azt hiszem, ezt ismerem, csak én a gyakorlással vagyok így - gondolkodott hangosan a másik. - De azért ne vidd túlzásba. Pihenned is kellene.
- Köszi, szépen. De ezt még mindenképpen be akartam fejezni - magyarázta, majd hozzá is fogott az ebédjének. - Elmeséljem, hogy is gondoltam a sztorit? - kérdezte, mire Heniko nevetni kezdett.
- Mia. Te most ebédelj. Tudok várni.
- Jó, csak így olyan furcsán érzem magam... - Aztán hirtelen támadt egy ötlete. - Tudod mit? Addig olvasd el a vázlatomat. Ott van a gépen.
YOU ARE READING
Az örökség továbbadódik
FanfictionHeniko egy sokrétű tehetség, akit az élet a Kaleido színpadra sodor. A társulat kezdetben nehezen fogadja, ám főhősünk nem az a lány, aki ettől zavarba jönne. Igen hamar elnyeri a többiek szimpátiáját, és elkezdi rögös útját a sztárrá válás felé. Re...