77. Hová tűnt Heniko?

164 17 0
                                    



77. fejezet

Jerryn látszott, hogy biztosan nem fog válaszolni, bármivel is próbálkozzanak. Ezzel tökéletesen tisztában volt az ügynők is, ami csak még inkább feldühítette. Már éppen azon volt, hogy egy újabb méretes ütést mérjen Jerry arcára, amikor meghallottak egy határozott kiáltást.

- Elég!

- Mégis ki merésszel belepofázni a dolgomba? - fordult meg a hang irányába.

- Stefan Windsor! - mondta meg a nevét Stefan határozott és komoly hangon. - Arcátlanok! Mégis hogy merészelnek kezet emelni a személyes testőrömre?! Kinek képzelik magukat?!

- Üdvözlöm, Felség... - sasszézott ki a tömegből Wilkins. - Lady Cecily megbízásából érkeztük, mégpedig azért, hogy visszavigyük önt Angliába.

- Hogy mondta? - döbbent meg Stefan. - Mégis hogy merészel a mostohaanyám bármilyen parancsot kiadni?

- Tekintve, hogy Carl koronaherceg egészsége megrendült, nincs ebben semmi különös - mutatott rá Wilkins. Stefan agyában kezdek a szakadás határáig feszülni az idegek.

- Elmondom mit fognak tenni, Wilkins - magyarázta Stefan kemény hangon. - Fogják magukat, és azonnal visszatakarodnak Angliába. Én pedig majd akkor fogok visszaindulni, amikor én azt jónak látom.

- Felség, úgy hiszem ön félreértett engem. A parancsunk egyértelmű volt Ha nem tart velünk önszántából, akkor erőszakkal fogjuk magunkkal vinni.

- Kezet merne emelni a leendő uralkodójára? - kérdezte Stefan gúnyosan. - Nem mondom, van vér a pucájában.

- Felség, én csak egy katona vagyok, aki követi a felettesei parancsát.

- Tisztázzuk. Csak, hogy jól értem-e - kezdett bele Stefan, olyan stílusban, mintha csak gyerekekhez beszélnie. - Magunk képesek lennének engem... azaz Anglia leendő királyát, akár erőszakkal is hazarángatni egy olyan nőszemély parancsára, aki csak azért került be a királyi családba, mert az apám valamikor látott benne valamit.

- Jelenleg Cecily irányítja az országot!

- Valóban? Nem emlékszem, hogy jelen lettem volna az apám vagy a nagyanyám temetésén...- Wilkins nagyon hamar leszűrte, hogy így egyáltalán nem fognak egyről a kettőre jutni. Az egyik emberére pillantott, aki határozottan jelzett neki valamit.

- Nem akartam ezt tenni, de ön kényszerített rá... - sóhajtotta a férfi. - Ha nem jön velem most azonnal, nem tudom megígérni, hogy a barátnője biztonságban marad... - Stefan teljesen ledöbbent.

- Mit beszél? Mégis műveltek Henikóval?! - támadt nekik nagyon dühösen.

- Még semmit. De az emberem csak a parancsot várja az étterem közelében, ahol a lány is van. - Stefan patthelyzetbe került. Innentől kezdve relatíve egy választása volt.

- Csak abban az esetben megyek magukkal, ha a saját szememmel láttam, hogy a lány jól van!

- Kénytelen lesz megbízni a szavaimban, mert azonnal indulunk - közölte a fekete terepjárók felé bökve. - Szálljon be, Felség!

- Ne aggódj, Stefan, majd én mindent elmondok neki! - kiáltotta Jerry, akit időközben Evával együtt kitettek egy másik autóból. Eva, amint lehetett, el is szaladt onnan.

- Számítok rád, Jerry - szólt vissza a testőrének, majd keserű szájízzel az egyik kocsiba szállt. - Ha csak így tudhatom biztonságban, akár a pokolba is alászállok, ha kell. Azonban Cecily ezért megfizet. Nem fogja megúszni szárazon, amit velem és a számomra fontos emberekkel művelt.

Az örökség továbbadódikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora