54.
Amikor Henikóék visszaértek a vásárlásból, azonnal az edzőterembe menekült, ahonnan nagyjából ki sem jött egészen a műsor kezdetéig. Maga az előadás szokás szerint csodálatosra sikerült, amit csak Mia áhított csókja tette még jobbá. Titkon mindig is szánt bele egy ilyet, de csak, most mert előhozakodni a témával. Az előadás végeztével a hat érintett azonnal készülődni ment. Természetesen a fiúk készültek el hamarabb, és kitartóan várták a lányokat a limuzin mellett. Mind a hárman pazarul festettek. Borítékolható volt, hogy a parti legjobb férfijai a színpadtól érkeznek majd. A lányok közül Sarah érkezett elsőnek. Kalos nem győzte keresni az állát, annyira tetszett neki a látvány. Sarah persze nem volt rest és kiélvezte a pillanatot.
- Nagyon csinos vagy, Sarah - jegyezte meg Kalos, amit a színpad pacsirtája melléért.
- Te sem nézel ki rosszul - bókolt Sarah. - Vsszont nyakkendőt kötni még most sem tudsz - tette hozzá, miközben anyáskodva igazgatni kezdte. Yuriék igyekeztek nem nagyon röhögni, de persze nem tudták magukban tartani a jókedvüket.
- Olyanok vagytok, mint a gyerekek - hallatszott fel Layla hangja, mire Yuri azonnal odakapta a tekintetét.
-Layla... - mondta Yuri teljesen elképedve. - Nem is találok szavakat. Fantasztikusan nézel ki.
- Köszönöm - felelt a főnix, miközben belekarolt a partnerébe. - Azt ajánlom, te is készülj fel a döbbenésre - javasolta Leonnak.
- Kösz, Layla, de épp most élem át - közölte a férfi, miközben nem tudott mást tenni csak megidézetten figyelni Henikót. Heniko egy tűzpiros ruhát viselt, ami selyem és organza anyagból készült. Karcsúsított felsőrésze és v- alakú kivágása nagyon előnyös dekoltázst varázsolt a lánynak. A felsőnek vékony pántjai voltak, ezáltal a lány háta majdnem teljes egészében szabadon volt. A ruha deréktól lefelé, bővülő szoknya volt, ami előnyösen kiemelte a lány karcsú derekat, de leplezte csípőjének vonalát. Flitterek és strasszok díszítették a ruha minden pontját, így olyan hatást keltett, mintha az egész lány ragyogott volna. Haját behullámosították és feltűzték. Sminkje kiemelte a tekintetét és a száját. Egész megjelenése olyan volt, hogy nem lehetett nem őt figyelni.
- Mi a fene! - kiáltott fel Yuri. - Henikót otthagytátok valahol, és szereztetek egy gyönyörű hasonmást? - kérdezte Yuri vigyorogva.
- Sokat gondolkodtál ezen a kérdésen? - dobta vissza a lány, olyan "henikósan".
- Bakker. Ez a régi - sóhajtott fel csalódottan. Heniko erre csak az égre emelte tekintetét, inkább nem kommentálta Yurit. Ellenben kíváncsi pillantással nézett a franciára.
- Gyönyörű vagy - suttogta kissé rekedt hangon, miközben csókot nyomott a lány kezeire.
- Te is egészen vállalható lettél! - vigyorgott a lány, mire a férfi is elmosolyodott, azonban néhány pillanat múlva lefagyott a mosolya.
- Ebben nem jöhetsz - közölte, mire Henikónak döbbenten kerekedtek el a szemei. Kalossék ellenben felnevettek a férfi reakciójára.
- Tessék? - kérdezte Heniko, bár kicsit nehezen tudott megszólalni.
- Ebben nem jöhetsz - ismételte meg Leon, hasonló határozottsággal.
- Na, ide figyelj, Leon Oswald! - kezdett bele Heniko idegesen rámutatva a mutatóujjával. - Nekem kedvem sincs elmenni ebbe a francos partiba! Ruhát választani sem akartam, mert utálok vásárolni. Ennek ellenére rákényszerítettek, hogy órákig szenvedjek abban a szalonban, csakhogy hozzád és egy sztárhoz méltó kinézetet kapjak. Erre te azt merészeled mondani, hogy a sok tortúra csak felesleges időtöltés volt?! Na, tudod, kivel szórakozz! - kiáltotta, majd ellépett mellette és Layláékhoz sétált. - Ti se röhögjetek! Ti is hibásak vagytok! - jelentette ki melléjük érve. - Te, meg főleg! - címezte Laylának. Időközben Leon is közelebb jött, a mosolya pedig a füléig szaladt.
- Szerintem csak az a baja, hogy a parti összes pasija téged fog bámulni - vázolta álláspontját Layla.
- Miért, a műsorok alatt ez másként van? - mutatott rá Heniko értetlenül, majd beült.
- Hogy, te vagy a csajod a keményebb azon vitatkozhatnánk...- jegyezte meg Yuri Leonnak, majd ő is behuppant.
- Úgy látom... - kezdett bele Layla, amikor a francia mellé lépett. - A részedről a lehető legjobb választás ez a kapcsolat. Feladja neked a leckét.
- Az nem kifejezés! De ez tetszik benne a legjobban, nem? Mellette legalább nem unatkozol. - Leon elmosolyodott a szőkeség szavaira. Valójában ők ketten sosem ápoltak szoros kapcsolatot. Nagyon ritkán beszéltek egymással. Míg ők váltottak pár szót, addig Kalosék is beültek a kocsiba, végül ők is csatlakoztak. Az út nagy részén Layla Henikóval beszélgetett. Néha-néha Sarah is becsatlakozott, de ő inkább Kalos társaságát élvezte. Yuri meg sem próbált Leonnal beszélni, sejtette, hogy a francia úgy is lerázná, ahogy minden alkalommal teszi. Leon leginkább a város fényeit figyelte, ám gyakran kalandozott a tekintete a kedvesre. Tény, hogy abban a ruhában is káprázatos volt, amit ő választott neki a vacsorához, de ez a tűzvörös is elképesztően állt neki. Amikor meghallotta, hogy este partiba mennek, még jó ötletnek tűnt. Ám, most hogy látta ebben a selyem és organza költeményben, legszívesebben itt hagyta volna az egészet, hogy csak ő csodálhassa. Már előre tartott a sok sóvár pillantástól, amit a lány látványa okoz majd. Már most el akart jönni a lánnyal, pedig még meg sem érkeztek oda. Egészen addig bosszankodott magában, amíg a megálló autó rá nem döbbentette, hogy itt vannak.
- Megérkeztünk - jelezte szóban is Kalos.
- Én már alig várom! - adott hangot az örömének Sarah. Azonban nem mindenki osztotta az álláspontját.
- Reméltem, hogy sokkal messzebb van...- sóhajtotta Heniko.
- Nyugi. Minden simán fog menni - bátorította Layla, a vállára téve a kezét.
- Úgy legyen - nézett fel, mintha az Úr áldását is kérné az estére. Pillanatok múlva a sofőr kinyitotta nekik az ajtót, és azonnal felhallatszottak az éles sikolyok. Először Kalos szállt ki, majd kisegítette Saraht. A hangzavar még markánsabbá változott, vakuk fényei látszódtak mindenfelé. Sarah integetve karolt Kalosba, majd elindultak vörös szőnyegen. Őket a Yuri-Layla páros követte, akiket hasonló hangzavarral fogadtak.
- Mehetünk? - kérdezte a lánytól Leon, miközben mélyen a szemébe nézett.
- Mehetünk - helyeselt Heniko, majd egy apró csókot nyomott a férfi szájára. Heniko csak egy rövid csóknak szánta, de a francia nem hagyta ki a lehetőséget, hogy egy intenzívebb csókra cserélje azt. Már azóta tervezte, hogy először megpillantotta a lányt.
- Várnak ránk...- suttogta Heniko kissé nehezen, amint egy pillanatra elváltak az ajkaik.
- Tudom, de szerintem kitartóak - reagálta le Leon érdektelenül, miközben már a lány nyakát borította be apróbb csókokkal. Heniko ökölbe szorította az egyik tenyerét a fekete bőrkárpiton. A jelenlegi program valóban érdekesebb volt, mint bármilyen parti odabent.
- Leon, kérlek... - könyörgött a lány remegő hangon, mire Leon a vállára hajtotta a fejét. Kissé elvesztette az eszét pár pillanat alatt.
- Jaj, te lány...- mormogta, majd utoljára még egy hosszú csókot adott a lány vállára. - Mit teszel velem... - tette hozzá, majd elhajolt. Heniko úgy érezte magát, mintha nem hatna rá a gravitáció. Csak akkor eszmélt fel, amikor Leon felé nyújtotta a kezét. - Gyere - mondta, mire a lány gondolkodás nélkül a kezéért nyúlt. A tömeg még inkább visítozni kezdett, amikor Henikót megpillantották, pedig Leont is hangos síkoltással üdvözölték. Egymásba karolva határozottan léptek be a hatalmas épületbe, miközben a rajongók hangereje egy kicsit sem halkult.
- Ez nem ér - jegyezte meg Yuri, amit ők is odaértek. - Nekik jobban örültek.
- Örültek?! - akadt ki Heniko. - Sokkal inkább őrültek! Azt hittem, feldöntik a kordont, és letámadnak!
- Jobb, ha megszokod. Ez mindig ilyen lesz - vetítette előre Layla.
- Mért ehhez hozzá lehet? - érdeklődött Heniko szórakozottan.
- Ö... Hát most, hogy mondod... - gondolkodott el Layla hangosan, mire Heniko felnevetett. Pár pillanat múlva Layla is követte a példáját. Hamarosan tovább indultak a fogadócsarnokból, majd egészen addig meneteltek, míg egy hatalmas ajtó az útjukat nem állta.
- Na, lánykáim! - Nézett Sarah a lányokra. - Itt kezdődik az igazi parti!
- Attól félek én is... - motyogta Heniko, miközben Kalos az üdvözlő férfivel egyeztette a meghívóikat. Amint ezzel megvolt, odanyújtotta a karját Sarahnak és újra elindultak.
- Kalos Eido és Sarah Dupont - hallatszott az ajtón álló férfi erős hangja. Bár odabent zene szólt és a beszélgetések csak értelmetlen morajjá keveredtek, mégis tisztán kivehetők voltak az érkezők nevei. Sokan egyből arra is pillantottak.
- Yuri Killien és Layla Hamilton - hallatszott az új páros neve. Sokan csodálattal nézték a szőke szépséget, majdhogynem észre sem véve annak fess kísérőjét.
- Leon Oswald és Heniko Madcap kisasszony. - Heniko kissé meglepődött a plusz szó hallatán, de igyekezett ezt magában tartani. Mindenki a teremben csak őket figyelte, s míg a nők Heniko, addig a férfiak Leon helyére kívánkoztak.
- Mit nem adnék azért, ha most inkább az edzőterem lehetnék - jegyzete meg Heniko, miközben mosolyt erőltetett az arcára.
- Hidd el, nem te vagy az egyetlen, aki így gondolja - tájékoztatta Leon, aki Henikóhoz hasonlóan remekül színészkedett a firkászoknak.
- Lehetne, hogy gyorsan eltűnjünk a középpontból? - suttogta Heniko.
- Igenis, kisasszony - vigyorodott el Leon, majd utat vágott maguknak a tömegben.
- Ó, hál 'isten! - sóhajtotta a lány, amint a terem egy nyugodtabb pontjára értek. - Azt hittem, sehol sem lesz jobb.
- Biztos lehetsz benne, hogy a neheze már megvolt - bíztatta Leon.
- Nem tudom. Én a folytatástól is tartok - mondta Heniko, és egy kicsit sem volt nyugodtabb. Közben a terem egy távolabbi pontján volt valaki, aki mohón leste a lány minden mozdulatát. Carlos volt az. Majd a nyála is elcsöppent annyira megbabonázta Heniko látványa. Ellenben Alica, ha tehette volna itt helyben megölte volna. Nem elég, hogy ő szebb, tehetségesebb, és Leon barátnője volt, még itt volt az is, hogy ő lett az összejövetel legkitűnőbb csillaga.
ESTÁS LEYENDO
Az örökség továbbadódik
FanficHeniko egy sokrétű tehetség, akit az élet a Kaleido színpadra sodor. A társulat kezdetben nehezen fogadja, ám főhősünk nem az a lány, aki ettől zavarba jönne. Igen hamar elnyeri a többiek szimpátiáját, és elkezdi rögös útját a sztárrá válás felé. Re...