Aa, jag har inget att säga så...
Som programledarna i mello säger:
Nuuuu kör vi! 👉
**************************
15 januari 2017
**************************
-"Alla klara?" Frågar Linda.
-"Yes!" Säger vi andra och Ogge startar bilen.
Vi kör till Arlanda och checkar in på flyget.
3h senare går vi av planet i England.
-"Taggade?" Frågar Omar och tar min hand.
-"Of course!" Säger Linnea och lutar huvudet mot Oscars axel.
Vi tar en taxi till hotellet där vi ska bo. Klockan är nu ungefär 16, och killarna ska till någon stor gala klockan 18.
Och som världens nästan största boybands flickvänner måste vi tjejer vara närvarande.
Vi tjejer går in i vårt rum för att göra oss iordning för ikväll.
Alla duschar och sminkar sig.
Jag låter mitt långa blonda hår hänga fritt utmed ryggen. Jag tar på mig en tight svart klänning med utstående kjol.
När klockan blir 17.30 knackar det på våran dörr. Linnea springer och öppnar.
Utanför står Oscar, han har en vit skjorta med små prickar på och ett par blåa byxor. Som vanligt har han ett par svarta sneakers på sig.
Bakom honom står resten av killarna.
Jag, Linda och Mihna går ut till killarna och Linnea och vi går ner i entrén.
Utanför entrédörren står en svart stor bil. Ogge öppnar dörren och vi hoppar in.
Efter en kvart så öppnas dörren av en uniformklädd man.
Vi kliver av och bilen kör iväg. Den uniformklädde mannen visar med handen att vi ska gå genom grinden han står vid.
Omar tar min hand och vi går igenom. Ogge tar Lindas hand och följer efter oss, Oscar tar Linneas och Felix tar Mihnas.
När vi kommer in genom grinden bländas vi av kamerablixtar.
Det ligger en röd matta på marken och vid sidan av den står det massor av journalister.
De skriker ut frågor och man hör inte ett skit.
Vi går in i en stor byggnad och sätter oss på våra platser i en stor folkmassa.
Hur jag än vänder huvudet så ser jag en och en annan känd människa.
Plötsligt kommer en man ut på scen, han börjar prata.
Det delas ut priser hit och dit, The Fooo får gå upp på scen 4 ggr.
När allt folk i salen börjar gå iväg så följer vi bara efter.
**************************
17 januari 2017
**************************
-"Ella?" Hör jag en välbekant röst säga.
Jag vänder mig om och möter Ebbas mörka ögon.
**************************
Sorry för kort kapitel, men jag hinner inte skriva mer! ❤️
Jag vill bara säga att bok 2 kommer heta My Goodbye men den kommer tyvärr inte bli så lång.
Hoppas det är ok! ❤️ jag ska försöka lägga ut ett kapitel imorrn men jag är osäker på om jag kommer hinna skriva ett men isåfall kommer ett imorrn kväll!❤️
Ha en bra dag! ❤️
Är ni med på en big Bang??
👏👏🙌
Hare bra! 😘😘 pöss pöss
YOU ARE READING
My dreamdaugther
FanfictionVad händer om du är en 17 årig mamma? Dessutom har pappan till barnet lämnat dig. Ella är en sådan, ensamstående 17 årig mamma. Hon bor i Malmö men åker upp till Stockholm över sommaren. Vad händer när hennes dotter möter en jämnårig flicka som het...