"Hana! Korkma.. Bundan sonra ben seni koruyacağım! Bu yüzden.. korkma.."
'Seni koruyacağım'??? Ben daha şaşkınlığımı atamadan önümdeki kapının, arka tarafından yapılan baskıyla pat diye açılmasıyla Baekhyun ve Jongdae'nin yere yapışması bir oldu. Hızla birkaç adım geri çekilebildim neyseki..Ve karşımda bir sürü kafa! Yeri öpenlerin dışında Chanyeol, Luhan, Minseok, Tao, Jongin..ve sonrasında koridordan geçerken durup hepimizi izleyen Kyungsoo.. Çocuklar nasıl bir yüklendilerse artık kapıya..Nerdeyse diğerleri de Baek ve Jongdae'nin üzerine düşeceklerdi.
Luhan:"Hana'yı kimden koruyacaksın Sehun??"
Minseok:"Peşinizdekiler kimdi hem?"
Jongin:"Koşuyor da olsanız el ele tutuşmamalıydınız daha birbirinizi tanımıyorsunuz bile!"
Tao:"Sehun kafayı mı yedin dostum (eliyle beni göstererek) korumak istediğin kıza bir bakar mısın?! O zaten tek başına çete! Yun'u nasıl yola getirdiğini unuttun mu?"
Baekhyun:"O değil de yakalansaydınız ne olurdu Hana? O adamlar ne yaparlardı ki??"
S-s-siz şaka mısınız yaa! İnanamıyorum, hiçbir ayrıntıyı da kaçırmamış mübarekler!! Şok olmuş vaziyette ard arda, sanki hiçbirşey olmamış, yaptıkları hiç suç değilmiş gibi sordukları sorular karşısında bakakaldım sadece. Ben şok içinde bakınırken Sehun pek de şaşırmamış gibi, bıkkın bir halde derin bir nefes bırakarak başını sağa sola salladı. Elini alnında gezdirmeye başladı. Bana da mahçup olmuş gibi görünüyor. Şaşkınlığımı atmaya çalışıp ne yapmam gerektiğini düşünürken yutkundum.
Sehun sitemle:"Hyung zorlasam da inanamıyorum size yaa!!"
Jongdae gelip Sehun'un yatağına oturdu:"İnan artık kardeşim. Abilerin seninle ne kadar ilgileniyor bak, senin için yere yapıştık az önce."
Sehun:"Merakınızdan yere yapışmış olmayasınız Hyung?!!"
Chanyeol duruma gülümserken araya girdi:"I-ımm..Her neyse Sehun, konuyu değiştirme en iyisi kardeşim."
Yifan:"Evet, neler oluyor anlatın bakalım."
Sehun da dahil hep birlikte salona geçtik. Topu tamamen Sehun'a attım. Bildiklerini, bugün olanları anlattı. Birlikte yürümeye başladığımızı, Kang Soo in konusunda yardım etmek üzere Sehun'la anlaştığımı, yürürken takip edildiğimizi ve kaçıp saklandığımızı..Sehun anlatırken, çocuklar şaşırmış ve komik tepkileriyle farklı farklı teoriler ürettiler.
Jongin:"Şu İljimae'yle ilgili Yun söylediklerinde haklıysa eğer, yani o çocuk Oh Hana'dan hoşlanıyorsa, belki de Sehun'la ikisini birlikte görünce takip ettirmiştir. Belki de Sehun'u dövdürtecekti adamlarına??"
Birden hepsinin yüzünü şaşkın ve endişeli bir ifade kapladı.
Luhan bana baktı:"Nee! Öyle biri mi? Gangster mi bu İljimae?!"
"Hayır hayır, o böyle şeyler yapmaz. Onun adamları olsa yakalamaya çalışmazlardı, en fazla yanımıza gelip konuşurlardı."
Ki aslında onu da yapamazlardı çünkü Kang Soo in'in yüzünü hiç görmediler.
Baekhyun mırıldanıyor:"Aman nasıl da güveniyor!"
Jongin:"Yaparsa da karşılığını bulur zaten!"
Kyungsoo:"O zaman İljimae'yle aranda öyle bir ilişki olduğu doğru mu...Hana?"
Offf, evet desem ayrı, hayır desem ayrı dert..diye içimden geçirirken Tao atladı bile:
"Hayır yani madem İljimae'yle çıkıyorsun, Sehun'la niye birlikte takılıp bir de elinden tutuyorsun, zaten çocuğun aklı karışık! İkisini birden mi idare ediyorsun Hana?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE WAY : IS YOU ?!
FanficBaşa dönüyorum sanki..Vücudum kalbimi taşıyamayacak gibi..Kaburgalarım parçalanıyormuş gibi...Yol kenarında yürüyorum boş boş.Ne kadar yürüdüm bilmiyorum, saat geç olduğundan etrafta insan yok, kırmızı ışık yanıyor..Karşıya geçmem lazım ama emin değ...