16

1.3K 39 0
                                    

Daar staan we dan. De laatste keer in Nederland.
We hebben alles ingepakt. Dankzij de jongens en we hebben alles op de boot naar Toronto gezet.
Ik kijk mijn kamer rond, er staat helemaal niks meer in. Alles is verkocht of zit in mijn koffer. Alles in dit huis is leeg, maar gelukkig blijven de herinneringen altijd bij.

Ik zucht en loop naar beneden. Mijn voetstappen weerkaatsen in dit huis. Het voelt bijna niet meer als thuis. 4 jaar heb ik hier gewoond. Maar nu gaan we weer terug, naar Canada.

'Ik ga je missen.' Huil ik tegen Rosa's schouder.
'Ik jou ook.' Ze geeft me een kus op mijn wang, ze laat me los.
Ik ga in de auto zitten. 'Doei!' En we rijden weg.
De hele tijd leun ik tegen Shawn aan. We zien er beiden er niet uit. We zien eruit als twee boksers, het is nog maar 2 dagen geleden.
Ze hebben Vince opgesloten, voor 3 jaar. Wegens vechten, fraude en mishandeling. Ik kon hun het bewijs op mijn lichaam zien. Mijn benen zitten onder zijn sneeën.

Shawn heeft na we gezoend hebben er niet meer over gepraat. Ik durf het niet, het was vast een ongelukje. Hij is niet op mij. Hij zet me in de friendzone.
Ik zet mijn koptelefoon op. Ik ga Hollywood hot minute kijken. Er is een nieuwe over Shawn en mij.
'Shawn en Lotte. twee mensen waar de laatste tijd heel veel overhoord. En ook ik ship ze natuurlijk.
Veel fans weten dat ze allebei naar Nederland zijn gegaan voor Lotte's afstuderen, maar wat daar is gebeurd? Dat kunnen wij niet geloven.
Op verschillende beelden kan je zien dat Shawn en een onbekende jongen aan het vechten zijn nadat hij, Shawn en Lotte had aangetikt terwijl ze aan het zoenen waren.
Je kan zien dat de jongen de eerste klappen uitdeelde en Shawn terug slaat. Je kan ook zien hoe Lotte tussen de twee probeert te staan, maar dat ging niet goed. De jongen begon haar in elkaar te slaan.
Daarna werd het gevecht nog erger en zijn ze uit elkaar gehaald. Ook Jack Gilsinky is in het gevecht te zien.
Wat daar aan de hand was? We zullen het je zo snel mogelijk vertellen.'
Ik zucht, wat hebben we nu weer veroorzaak? Ik zet een playlist op. Ik wil hier weg, Nederland heeft me alleen ongeluk gebracht.

Ik ben alweer thuis. In Toronto.
Shawn heeft mij de hele tijd genegeerd. Ik probeerde tegen hem te praten maar hij zei niks terug. De jongens weten ook niet wat er aan de hand is.
Hij is na de vlucht ook meteen naar huis gegaan.
Ik loop binnen, meteen naar mijn slaapkamer.
Ze hebben mijn slaapkamer al klaar gemaakt. Hij is heel mooi. Ik heb zelfs een opname hoekje gekregen.
Ik kruip onder mijn dekens, ik wil even nergens aan denken.
Ik haat hoe hij tegen mij doet. Net als de laatste keer.

HERSCHREVEN.

Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu