Een maand later....
Ik sta op het vliegveld in Toronto. Mijn vlucht naar Dallas gaat zo vertrekken. Ik ga mee met Magcon. Deze tour duurt een maand. Ik heb er zo veel zin in.
En Shawn? Ja, hoe moet ik beginnen.
Ik heb heel vaak geprobeerd om hem te bereiken, maar hij negeert me.
Een paar dagen geleden zag ik een foto van hem en een ander meisje. Zoenend.
Daarna heb ik het geaccepteerd: hij wil niet met me. Hij wil geen contact meer. Klaar. Mij maakt het niks uit.
Ik heb genoeg vrienden.
Inderdaad ik heb vrienden gemaakt. Meeste internet vrienden, die zitten nu ook bij Magcon.
Ik zie dat de bording lijnen open gaan, ik sluit me aan in de rij. Het is ongeveer 6 uur vliegen. Ik kan mooi mijn YouTube video editen. Ik heb laatst een cover opgenomen met Annie LeBlanc. Ze is echt heel erg schattig en ze kan beter zingen dan verwacht. Ik volgde haar al een tijdje en ik dacht: Why not? Dus ik heb de LeBlanc familie uitgenodigd en een cover opgenomen met Annie.Als ik in het vliegtuig zit zie ik veel mensen naar mij kijken. Een van de nadelen van beroemd zijn, je wordt altijd aangestaard.
Ik zet mijn koptelefoon op en ik sluit me af van de wereld.
Die video editen heeft minder lang geduurd dan ik dachtte. Het was 30 minuten werk.
Ik log me in op de WiFi van het vliegtuig en ik begin tussen social media te scrollen.
Edits van mij.
Edits van Magcon.
Edits van Shawn en mij. Dat vind ik het ergste. De fans shippen ons nog steeds. Ze hebben hoop die ik helaas niet heb.
Ik staar uit het raampje. Ik zie niks, alleen wolken.
Ik zet mijn playlist op en luister naar muziek. Vliegen is zo saai.Lotte Sea
Ik zie iemand die mijn naam vasthoudt. Ik loop er naar toe.
'Hey.' Zeg ik. Hij knikt. Het is vast niet zo'n spraakzame man.
Ik leg mijn koffer in de achterbak, op naar Magcon.Met een zucht leg ik mijn koffer in mijn hotelkamer. Ik moet hem delen met Cam en Aaron. Ik ga waarschijnlijk niet heel veel slaap krijgen.
Opeens gaat de deur achter mij open.
'Lotte!' Roepen ze allebei. Meteen word ik gesandwicht tussen de twee jongen.
'Hey jongens.'
'Oh, dit gaat zo leuk worden!' Roept Cameron en ze sleuren me mee naar buiten.HERSCHREVEN
JE LEEST
Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}
FanfictionLotte gaat weer terug naar Canada voor vakantie. Lotte en haar zusje Bo zijn daar geboren. Alles lijkt normaal te gaan, maar wat als ze haar beste vriend Shawn Mendes tegenkomt? Wat als ze hem toch leuk te lijkt te vinden? En wat als ze opeens ontde...