29

1.2K 38 0
                                    

'Kijk nou, met z'n drieën in een bed! Ze zijn gisteren zomaar in slaap gevallen.' Ik hoor Katie vloggen.
'Lotte.' Ze schudt me wakker. 'Je vlucht gaat zo.'
Ik doe mijn ogen open en ik gaap. 'Zo vroeg?' Kreun ik. Ze grinnikt.
'Het is al half 11.' Ik grinnik nu ook. Ik stap het bed uit. De meiden slapen gewoon door.
Ik pak mijn telefoon. Ik ben eigenlijk al klaar met inpakken, maar ik wil eigenlijk nog afscheid nemen van Annie en Hayley.
'Mag ik ze wakker maken?' Vraag ik aan Billy, die knikt.

'Ik ga je missen.' Hayley hangt nu al 5 minuten aan mijn nek.
'Hé, ik ga niet voor altijd weg.' Ik glimlach.
'Zo voelt het wel.' Mompelt Annie.
'Ik zie jullie snel, oké.' Ze knikken. Ik loop met de koffer het appartement uit. Ze zwaaien nog even, dan ben ik uit het zicht.

'Dank je, Billy.' Ik geef hem een knuffel.
'Altijd, Lotte. Altijd.' Hij overhandigt mijn koffer. 'Ga, snel.'
Ik zwaai en loop het vliegtuig binnen.
Ik zie soms fans langslopen, maar ik loop door. Recht naar waar ik mijn koffer moet afgeven. Ik zie iemand zitten op de grond.
Negeren, door lopen. Zeg ik mezelf toe. Ik kijk hem niet aan, doorlopen.

'Lotte.' Ik verstijf als ik zijn gebroken stem hoor. Doorlopen heeft nu geen zin meer, gillen misschien?
Ik draai me om. Ik zie hoe gebroken hij eruit ziet, met dikke wallen onder zijn ogen en zijn haar zit warrig.
Hij loopt snel naar me toe. Hij pakt me vast bij mijn schouders.
'Lotte, luister alsjeblieft naar me.' De tranen zitten in zijn ogen. Ik zucht, dan ben ik er maar vanaf.
'Het spijt me oké? Ze kuste me en ik was te verward om los te laten.' Hij kijkt naar mijn reactie.
'Shawn, ik weet het niet meer. Elke keer als ik je vergeef lijkt het steeds weer fout te gaan.' Ik zie hoe mensen naar ons toe draaien. Ik begin te zachter te praten.
'Geen enkele relatie is perfect, Lotte. Zelfs die van ons niet.' Hij kijkt me diep in mijn ogen aan.
'Shawn, ik-' Maar voordat ik iets kan zeggen, kust hij me. Zijn handen op mijn wangen.
Ik kus terug. Ik wil hem, hij is de enige voor me.
De mensen om ons heen beginnen te klappen. Shawn glimlacht in onze kus.
Na een tijdje laat hij los.
'Lotte, wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?' Hij kijkt me hoopvol aan.
'Ja.' Ik knik. Veel mensen beginnen te schreeuwen.
Shawn knuffelt me. 'Dank je, Lotte.' Zegt hij
'Altijd.' Fluister ik terug.
'Altijd.'

HERSCHREVEN

Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu