20

1.2K 35 5
                                    

Lotte
Ik doe de rits van mijn koffer dicht. Ik heb Bart gevraagd of ik express een dag eerder mocht vertrekken, 'omdat ik mijn familie mis.' Hij moest eens weten.
Ik zet mijn koffer buiten neer en ik kijk of er nog spullen van mij zijn. Alleen spullen van Trey, dus ik ben klaar om te vertrekken.
'Hey babe.' Trey komt voor me staan. Hij knuffelt me. Ik verstijf een beetje. 'Ik ga je missen.' Zegt hij. Hij kijkt even achter me. Ik zie Jacob en Aaron staan.
Hij gaat naar mijn oor. 'Ik kom volgende week naar Toronto en als ik merk dat je ook maar iets hebt gezegd, ga je het merken.'
Ik knik. Hij geeft mij een kus.
'Doei.' Ik trek mijn koffer mee naar de lobby.

Nadat ik van iedereen afscheid heb genomen. Ben ik eindelijk op het vliegveld. Het vliegveld in New York is veel groter dan in Toronto.
Na veel verdwalen heb ik ook mijn vliegtuig gevonden.
Het is een zakenvliegtuig, maar 50 plekken. Dus ik word niet aan gestaard.

Op mijn laptop staan veel video's. Ik ga ze niet posten. Ik zie er niet uit op de video's, ik wil dat mijn fans niet aandoen.
Mijn fans beginnen te merken dat er wat aan de hand is met mij. Vele denken dat ik depressief ben, en andere denken dat ik mezelf aan het verhongeren ben.
Oké, ik eet ietsjes minder dan normaal, maar ik ben totaal niet depressief! Ik ga mezelf niet wat aandoen. Ook al zegt Trey het.

Ik ben blijkbaar in slaap gevallen in het vliegtuig. Een stewardess moest me wakker maken. Akward.
Ik heb mijn familie niet verteld dat ik al terug ben, dus dat wordt een leuke verassing.

Ik doe de deur open en ik hoor Bo keihard zingen met mijn moeder en vader.
Ik ga tegen de keukendeur aan leunen.
'If I was you, I wanna to be me to!'
Bo begint te dansen, ze merken mij niet op. Ik zet Bo's telefoon uit. Ze kijken verschrikt op.
'It's a no from me.' Ik doe Simon Cowell na.
'Lotte!' Bo rent naar me toe en springt op me. 'Ik heb je zo gemist!'
Ik voel meerdere armen over mij heen.
Dit is het. Ik ben weer thuis.

Ik zit op mijn kamer. Het rukt muif, dat is ook wel logisch want ik ben er dik een maand niet geweest, en mijn moeder heeft duidelijk niet schoongemaakt.
Ik tik met mijn vinger op mijn bureau. Ik verveel me. Niemand wilde met mij chillen. Ze lijken wel bang voor me.
Ik kreun en ik ga op mijn bed liggen, waarom heb ik ooit voor dit gekozen? Als ik niet voor dit had gekozen zat ik met Rose op een universiteit.
Ik pak mijn telefoon, dan maar Netflix kijken.
Ik ben begonnen met the 100. Het is een leuke serie, alleen staan er nog maar 2 seizoenen op.
Dat is wel jammer, Shawn gaat in de pilot van seizoen 3 spelen. Ik ben jaloers, dat wil ik ook.
Nadat ik een aflevering af heb, ben ik er klaar mee. Ik ga sporten.
Mijn benen zijn al minder blauw en mijn spierpijn is weg. Alleen mijn armen zien er niet uit. Gelukkig is het koud dus trek ik een sport shirt aan met lange mouwen. Die had ik toevallig van Nike zelf gekregen. Ik krijg de laatste tijd heel veel gratis spullen. Dat is wel fijn, ook al heb ik niet nodig.

Als ik 10 minuten buiten ben voel ik me al beter. Ik moest twee keer stoppen voor fans, maar dat maakt me niet uit. Ze waren heel aardig en vroeger niks over Shawn en mijn lange mouwen shirt.

Ik sprint het laatste stukje, ik moet langs Shawn's huis.
Net wanneer ik langskom rent Aaliyah naar buiten. 'Nee! Ga weg!' Ze lijkt mij op te merken. 'Lotte! Help!' Ze verschuilt zich achter me.
Dan komt Shawn met een waterpistool naar buiten. Echt een sukkel, het is koud en hij loopt met een waterpistool.
Zijn blik verandert als hij mij ziet.
'Lotte.' Zegt hij.
'Shawn.' Zeg ik terug.
'Kom, stijve harken. Naar binnen. Hup hup.' Aaliyah duwt ons naar binnen.
'Zitten.' Commandeert ze. Ik ga zitten, ze heeft een sterke invloed op mij.
'En nu,' ze gaat zelf ook zitten. 'Uitpraten.' Ik slik, moet dat echt?

HERSCHREVEN

Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu