Ik kijk naar het gezichtje dat naast me slaapt. Je zal denken, Shawn?
Nee, het is Aaliyah. Ze wilde heel graag bij me slapen, dus is er geen plek meer voor Shawn.
'Lotte?' Ik schrik me dood als ik de deur open zie gaan.
'Ja?' Zeg ik zacht terug. Een jongen klimt bij mij in bed. Natuurlijk, het is Shawn.
'Ik wil ook bij je slapen, en het bed is groot genoeg.' Shawn komt dicht tegen me aan liggen. Ik liggen lekker tussen twee Mendes. Fijn.
'Slaap lekker.' Hoor ik Shawn fluisteren.
'Goodnight.'
Ik doe mijn ogen dicht en ik val in slaap.'What the?' Ik voel iemand over mij heen hangen. Dan is het even stil, maar niet voor lang
'Jongens, ik sliep voor negen uur! Waarom ligt hij hier?' Ik glimlach als ik Aaliyah hoor snapchatten.
Ik open mijn ogen.
'Hey.' Zeg ik met mijn geweldige ochtend stem.
'Als ik bij jou lig betekent dat Shawn het niet mag.' Aaliyah snuft.
'Ben je een beetje jaloers.' Ik knijp in haar wangen.
'Nee!' Zegt ze snel. 'Shawn moet niet denken dat hij alles kan krijgen.'
'Wat?' Hoor ik een stem achter me. Shawn is ook wakker geworden.
'Je hoorde me wel.' Ik kijk tussen de Mendes Siblings.
Aaliyah vliegt over mij heen. 'Oh jij grote.' Ze begint hem speels te slaan. Shawn duwt Aaliyah onder en hij begint haar te kietelen.
'Ahh! Stop, Shawn!' Aaliyah begint heel hard te lachen.
Ik klim het bed uit. No way, dat ik daar naast ga liggen.
Ik pak mijn telefoon. 7:34. Veel te vroeg.
'Ik ga sporten. Ga maar doen,' ik kijk even moeilijk. 'Wat jullie aan het doen zijn.'Na het sporten zie ik dat Shawn en Aaliyah weer in slaap zijn gevallen.
Ik pak wat spullen om te douchen. Ik wil ze niet wakker maken dus ga ik een andere kamer in.
Jammer genoeg de kamer van Cameron.
Brian en Cameron zitten al aangekleed op hun telefoon.
'Oh shit.' Ik loop weer weg. Ik hoor ze lachen.
Ik ga een andere kamer in, gelukkig is daar niemand. Ik draai de deur opslot.Na het douchen maak ik mezelf op. Want vandaag komt Shawn's album uit!
Ik droog mijn haar en zet de helft in een staart. Zo klaar.
Ik gooi mijn spullen in mijn kamer. Ik zie dat ze allebei nog steeds niet wakker zijn. Shawn knuffelt Aaliyah in zijn slaap. Schattig. Ik maak er een foto van.
Ik loop naar beneden. Er is nog niemand. Iedereen heeft last van de timezones, behalve ik. Ik denk dat ik het gewend ben.
Ik besluit om even rond te gaan kijken. Ik open verschillende deuren. De meeste zijn slaapkamers. 6 beneden. 9 boven. Het is echt een villa.
Ik open de volgende, een bioscoop. Nice.
Ik loop naar de laptop die erbij staat. Je kan ook YouTube video's op kijken. Ik ga ernaar toe. Ik typ Liza Koshy in.
Zij is echt een van de beste youtubers. Ik zet het geluid iets zachter en ik begin haar YouTube video's te kijken.'Boe.' Ik gil. Ik zie Brian achter me staan.
'Hoi.' Zeg ik droog. Hij gaat naast me zitten.
'Liza? Fan?' Ik knik. 'Ik ook. Ik ga met je mee kijken, oké?'
'Oké.' Samen kijken we veel video's. Ik kijk op mijn telefoon. 9:27. Ik heb honger.
'Ga je mee eten?' Vraag ik aan Brian. Hij knikt. Ik zet het scherm uit.
Ik bak wat eitjes voor de andere en ik roast brood. De rest doen ze zelf maar, ik ben niet zo aardig.
Ik ga tegenover Brian zitten.'Dit is zo akward.' Zegt hij. 'We zitten echt uit elkaar.'
Ik lach ook. 'Ik voel me net alsof we bij de president eten.'
Na het eten, zijn Shawn en Aaliyah nog steeds niet beneden. 'Ik ga ze wakker maken. We komen nog te laat.' Manuel knikt. 'Dat doen ze altijd, zo laat mogelijk in bed blijven liggen. Ga maar meisje.'
Ik grinnik en loop de trap op. Mijn teen is al veel beter, ik voel het bijna niet.Ik spring op het bed, ik hoor Shawn kreunen. 'Nee Lotte, blijf even liggen.'
Ik ga over Aaliyah heen hangen. Aaliyah is zo te zien al wakker maar Shawn houdt haar vast.
'Zie ik eruit als Lotte?' Aaliyah lacht.
Shawn opent zijn ogen en gilt. Dan als het nog niet grappiger kon worden, valt hij het bed uit.
'Je dacht echt-' ik kan me zin niet afmaken, ik brast in lachen uit. Aaliyah lacht mee.
'Ja, Haha. Grappig hoor.' Hij loopt weg, de kamer uit. Ik bijt even op mijn lip. Damn, hij had alleen een joggingsbroek aan.
'Geil jij op Shawn?' Aaliyah prikt me in mijn zij.
'Nee, hoe zo?' Zeg ik te snel.
'Ja wel, dus.' Ik word rood.
'Nee, Aaliyah!' Maar ze hoort me niet meer.
'Lotte geilt op Shawn! Je vindt me broer leuk, o my god.' Ze maakt een kots beweging.
Ik begin haar te kietelen, hopend dat Shawn het niet gehoord heeft.HERSCHREVEN
JE LEEST
Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}
FanficLotte gaat weer terug naar Canada voor vakantie. Lotte en haar zusje Bo zijn daar geboren. Alles lijkt normaal te gaan, maar wat als ze haar beste vriend Shawn Mendes tegenkomt? Wat als ze hem toch leuk te lijkt te vinden? En wat als ze opeens ontde...