12

1.3K 44 2
                                    

Met veel moeite heb ik ze uit huis gekregen. Shawn slaapt bij mij. In mijn bed. Mijn ouders kunnen geen matras vinden, ja ja. Ik zag mijn moeders gezicht wel.

Ik zit nu op mijn bed. Die staat nu op marktplaats. Ik krijg allemaal nieuwe spullen.
Nu zit met chips op mijn bed. Ik kijk tv, express Nederlandse omdat Shawn het dan niet snapt.
'Ik begrijp het niet!' Shawn laat zich dramatisch op het bed vallen. Ik zucht en ik verander het kanaal.
Harry Potter.
Meteen zit Shawn weer recht! 'Jajaja! Dit!'
Ik rol met mijn ogen en we kijken hoe Harry de steen red.

Ik zucht als het is afgelopen. 'Ik ga slapen.' Mompel ik. Ik ga onder de dekens liggen.
Shawn gaapt en loopt naar de badkamer. Ik val bijna in slaap. Ik voor hoe Shawn naast me gaat liggen.
'Slaap lekker weirdo.' Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach en val in slaap.

'Jup. Die gaat op insta.' 'Bo! Dat wilde ik al doen.' 'Lawn is real.'
Ik hoor verschillende stemmen in mijn kamer.
Ik knipper met mijn ogen, alleen zie ik niet mijn kamer.
Ik zie Shawn's borstkas.
'What the?' Ik ga rechtop zitten, waarbij ik Shawn ruw wakker maak. Ik zie de grijnzende gezichten van Matthew, Nash en Bo.
'Gasten.' Hoor ik Shawn kreunen.
'En gepost!' Hoor ik Matthew roepen. Mijn ogen worden groot.
'Nee, Matthew!' Ik klim uit bed. 'Doe normaal! Ik ga je vermoorden.' Ze rennen snel mijn kamer uit.
Sukkels.

'Het eten smaakt heerlijk, mevrouw!' Hoor ik Jack G zeggen.
'Kijk eens Bo, die jongen heeft wel manieren.' Ik grinnik, typisch mijn moeder.
Ik loop de eetkamer binnen.
'Goedemorgen.' Zeg ik, 'Behalve tegen Bo, Nash en Matthew voor het verstoren van mijn slaap.'
'Nou Lotte, dat is ook weer eens genoeg.' Ik ga zitten. Er ligt pannekoeken op tafel.
'Dank je mam.' Probeer ik lief te zeggen.
'Ja ja.' Mijn moeder bakt snel door. 'Lotte, ik heb wat geld op je bankrekening gestort voor de jurk.'
Ik wil mijn pannenkoek uitspugen.
'Jurk?' Vraag ik met volle mond. Mijn moeder kijkt me aan alsof ik dom ben.
'Ja? Voor het feest.' Ik maak een geluidje.
'Kan ik niet in spijkerbroek?' Mijn moeder kijkt me dreigend aan.
'Als je dat doet jongedame, ik hak je vingers eraf.'
'Oké! Rustig, het was maar een grapje.' Shawn komt ook binnen. 'Ja, wij hebben ook allemaal nette bloesjes meegenomen.' Iedereen knikt instemmig.
'Oke, er zit er dan niks anders op.' Ik zucht.
'Shoppen!' Roept Bo.

HERSCHREVEN.

Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu