26

1.3K 40 3
                                    

'Probeer iets hoger te zingen.' Ik heb geen idee wat ik hier aan het doen ben. Het is drie dagen later. Shawn heeft meteen alles geregeld. Opnemen van het liedje en een videoclip. Ik wil dat eigenlijk niet maar Shawn had het al geregeld.
Ik knik, en ik probeer het opnieuw.
'Ja! Dat is hem, Lotte!' Hij klapt in zijn handen.
'Nu, het einde! Dan zijn we klaar.' Ik steek mijn duim ophoog.
Het liedje begint en ik begin weer te zingen.

'That's a wrap!' Roept hij. Iedereen begint te klappen.
'Morgen ochtend beginnen we met filmen voor de videoclip.'
Ik pak snel mijn spullen en ik vertrek naar de hotelkamer waar Shawn en ik slapen.
Shawn doet zelf hier ook dingen, dus we zien elkaar alleen s'avonds.
Ik heb Annie beloofd dat ik weer een cover ga opnemen met haar, en ik ga babysitten op hun. Katie en Billy gaan even iets met z'n tweeën doen zonder kinderen.
In de hotelkamer laat ik mezelf op het bed vallen.
Even rust.

Ik wordt precies optijd wakker, ik geef mezelf een schouder klopje. Ik ben trots op mezelf.
Ik doe mijn haar en make-up opnieuw, gewoon omdat ik straks bij iemand anders zit, en ik kom op YouTube.
Ik pak mijn spullen en ik loop naar buiten. Meteen voel ik de hitte weer.
In Los Angeles is het altijd warm.

{links: Hayley/rechts: Annie}'Have fun, doei!' We zwaaien Katie en Billy uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

{links: Hayley/rechts: Annie}
'Have fun, doei!' We zwaaien Katie en Billy uit. We hebben besloten als het laat wordt dat ik bij hun kan slapen. Shawn slaapt vannacht ook niet in het hotel dus dat is mooi makkelijk.
'Wat zullen we doen?' Vraag ik aan de meiden die op het bed zitten.
'We kunnen naar het winkelcentrum en dan Starbucks halen?' Hayley kijkt heel lief. Ik grinnik, wat een schatje.
Annie knikt. Ze vindt het ook een goed idee.
'Nou, laten we gaan.' Zeg ik. Ik pak mijn portemonnee. Ik betaal wel voor ze.

'Dus nu gaan we met Lotte' Ze draait de camera naar mij. 'Naar de Starbucks.'
Ze sluit de camera af en ze geeft hem aan mij.
Ik loop bijna de Starbucks voorbij, maar Hayley duwt me net optijd naar binnen.
'Wat willen jullie?' Annie en Hayley hoeven niet lang na te denken.
'We doen het zelf wel.' Zeggen ze. Oké, dan?
'Frappuchino Java Chip, alsjeblieft en Frappuchino Vanilla Bean.' Ik geef ze snel wat geld. Ze zijn iets zelfstandiger dan ik het was op die leeftijd.
'Annie en Hayley.' Zegt Annie met een glimlach tegen de barista.
'Hallo kan ik u helpen?'
'Uh ja, voor mij een Iced Latte Carmel.'
'Oke, dat wordt 4,50 dollar.' Ik geef hem het geld. Hij knipoogt naar mij. Ugh.

Ik ga bij de meiden staan. 'Waarom vroeg hij je naam niet?' Vraagt Hayley.
'Ik ben zo beroemd.' Ik maak een hairflip. Ze lachen. 'Nee, geen idee eigenlijk.'
'Alsjeblieft.' Hij geeft de meiden hun drinken en bij mij pakt hij een servetje.
'Bel me.' Hij geeft me nog een knipoog.
Zijn telefoon nummer staat op het servetje, ik kijk naar het servetje en de jongen. Hij kijkt mij hoopvol aan.
Ik gooi het weg.
Sorry, boy. I only date Canadian boys.

HERSCHREVEN

Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu