Hier zit ik dan. Alweer in het vliegtuig, naar LA. Shawn is daar al, hij gaat morgen zijn tweede album 'illuminate' uitbrengen, en ik moet als support mee.
Ik zit in de eerste klas want dat had Shawn's manager geregeld. Hij wilt het vast goedmaken van Shawn en mij.
Mensen weten wat er tussen mij en Trey zijn gebeurd. Iedereen haat hem.
Eigen schuld. Ik heb geen medelijden met hem.'We gaan landen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gordels vast te maken en uw elektronische apparaten weg te leggen.' Snel doe ik alles uit. Let's go to LA.
Een beetje verbluft sta ik buiten. Ik heb geen bordjes gezien met mijn naam. Hoe wil ik ooit de weg vinden in LA, vooral naar Shawn.
Ik wil mijn telefoon pakken als ik een stem achter mij hoor.
'Lotte!' Ik draai me om. Cameron.
'Hey!' Ik ren naar hem toe en ik knuffel hem. 'Ben jij hier ook voor Shawn.'
Hij knikt. 'Ik moest jou zoeken. Ik heb een auto, kom.'
Ik loop hem achterna. Hij draait zich om. 'Sorry van Trey.'
'Nee, zeg dat niet. Als jij het niet had opgemerkt.' Ik slik, dat zouden er slechte dingen met mij gebeurd zijn.
'Kom.' Hij trekt me mee naar een witte Range Rover. 'Is dat je auto?' Cameron knikt trots.
'You go first.' Ik leg mijn koffer in de kofferbak. Het past precies.
Ik loop naar de bijrijders kant.
'Zo, waar gaan we naar toe?' Zeg ik als ik hem zie instappen.
'Shawn heeft een villa gehuurd. Waar alle mensen die uitgenodigd zijn kunnen slapen.'
'Klinkt spannend.' Hij grinnikt en straf de auto.'Ik ga nooit meer bij jou in de auto zitten, Dallas.' Ik ga op het gras liggen waar de auto is op geparkeerd.
'Kijk dan! Ik kan toch wel goed parkeren?'
Ik pak de koffers uit de achterbak. 'Even dat je het weet. Je auto moet daar staan.' Ik wijs naar de parkeerplaats dat serieus 3 meter veder ligt.
'Oh.''Hallo?' Ik open de grote deur van de villa. Ik loop verder ik hoor helemaal niemand. Raar.
'Boe!' Ik gil en laat de koffer op mijn tenen vallen. 'Godverdomme!' Ik scheld in het Nederlands.
'Oh shit, sorry.' Shawn komt voor me staan.
'Jongen, als ik je te pakken krijgt.' Ik zet de koffers recht en loop naar de woonkamer of ik hinkel meer.
'Moet ik ijs halen.' Shawn helpt me.
'Nee, gaat wel.' Ik ga op een van de banken zitten. Het doet best wel pijn, maar ik ga zijn dag niet verpesten.
'Oké.' Hij lijkt me niet te geloven, maar hij vraagt niet door.'Wie slapen hier allemaal?' Vraag ik tegen Shawn. Cameron is al het zwembad in gesprongen.
'Mijn familie, Brian, en Een paar van Magcon.' Ik knik een beetje.
'Je bent de eerste.' Hij kijk mij aan.
'No shit.' Ik kijk hem heel droog terug aan.
'Je kan nu nog een slaap kamer claimen.' Meteen hinkel ik naar boven. Het is zo'n echte rijke villa trap. Heel erg lang.
Het duurt ook echt 4 minuten waarneer ik echt boven ben.
'Jezus,' hijg ik. 'Mijn conditie is slecht!'
Shawn komt lachend de trap op.
Ik snel snel langs verschillende kamer. Allemaal zijn de best wel groot, maar ik kijk verder.
Bij een kamer stop ik. Deze is mooi!'Wow.' Zucht ik. Shawn komt achter me staan.
'Deze mag je nemen. Het is naast de sportzaal.' Ik kijk hem raar aan, zegt hij nou dat ik dik ben? Na ja, het zal wel.
'Pak jij even mijn koffer?' Ik duw hem de kamer uit. No way, dat ik nu nog die trap af ga en nog mijn koffer meezeul naar boven.
Ik pak mijn telefoon. Ik moet mijn fans even dit laten zien.
'Oh my god, jongens! Deze kamer!' Snapvlog ik. Ik kijk de video en ik grinnik, ik klinkt net als kim k.'Lotte!' Aaliyah springt op mijn rug. Ik kreun mijn tenen kunnen dat niet aan.
'Wat heb jij nou weer gedaan?' Hayes komt bij ons staan.
'Shawn liet me schrikken en ik liet mijn koffer vallen op mijn tenen.'
Hayes begint keihard te lachen. 'Dat klinkt als jou, ja.' Roept hij lachend uit.
'Genoeg gelachen over mij!' Roep ik. 'Wie gaat er mee zwemmen.'
En die avond was heel gezellig.----
Ik kom er nu pas achter. Dat huis staat in Orlando, maar ja boeien!
Hier nog even een foto van de voorkant!
HERSCHREVEN
JE LEEST
Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}
Fiksi PenggemarLotte gaat weer terug naar Canada voor vakantie. Lotte en haar zusje Bo zijn daar geboren. Alles lijkt normaal te gaan, maar wat als ze haar beste vriend Shawn Mendes tegenkomt? Wat als ze hem toch leuk te lijkt te vinden? En wat als ze opeens ontde...