8

1.3K 44 1
                                    

'Ik kan een tussenjaar nemen.' Roep ik tegen mijn moeder. Ze wilt niet dat ik met MagCon mee ga op tour.
'Nee! Het is klaar Lotte!' Mijn moeder doet haar make-up. 'Je gaat niet mee.'
'Je weet als ik beroemd word, geen tijd meet heb voor school?' Ze draait zich boos om.
'Je gaat eerst je school doen, jongedame! Zingen is een hobby, geen werk.' Ik wil iets zeggen maar, mijn zusje komt binnen.

'Bo! Wat vindt jij ervan?' Misschien helpt ze me. Ik kijk haar hoopvol aan.
'Nou, ik denk dat je het moet doen. Je kan altijd online school doen.'
Ik begin te glimlachen. 'Ja! Dat doe ik gewoon. Ik weet toch wel dat school eerst gaat maar het is toch gewoon fijn dat ik nu hier een carrière kan maken!'
Ik zie mijn moeder denken. 'Oké, maar dan kan je niet meer terug naar Nederland.'
Ik val stil. 'Wat?'
'Nou, als je beroemd wordt, dan moet je hier wonen of in Amerika.'
'Oké?'
'Ik ga het met je vader bespreken.' Ze kijkt me even nog bedenkend aan. Ze knipoogt en ze loopt weg. Ik kijk Bo aan, zij haalt haar schouders op.
'Raar.'
'Ik kwam Vince vandaag tegen.' Bo gaat staan.
'Wat? Waarom is hij hier?' Ik slik even.
'Hij zei dat hij weer een klant had.' Mijn stem wordt steeds zachter.
'Oh Lotte.' Ze slaat haar armen om mij heen. Ze is misschien heel irritant, maar soms is ze de beste.

HERSCHREVEN

Oude bekenden- Shawn Mendes {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu