Tommo: zdecydowałeś się?
Tommo: jestem już u cioci.
Tommo: Harry..
Hazza: co? Już?
Tommo: tak.
Hazza: boję się._.
Tommo: nie masz czego
Hazza: łatwo ci mówić.. To za godzinę w parku w centrum miasta?
Tommo: tak! Nie mogę się doczekać.
Godzinę później
Usiadłem na ławce i czekałem, czekałem. A co jak mnie nie zaakceptuje? Zobaczy mnie i zawróci? Po co się w to wpakowałem, mogłem siedzieć w domu i czytać książki. Może bym wtedy się tak nie denerwował. Popatrzyłem w prawo i zobaczyłem zbliżającego się w moim kierunku chłopaka. Był niższy ode mnie. Ubrany w bluzę z adidasa i w ręce trzymał telefon. Jak mnie zobaczył, uśmiechnął się.
-Harry – wychrypiał, a mnie przeszedł dreszcz. Rzucił się na mnie i mocno mnie przycisnął do siebie. Ledwo co mogłem oddychać. Jest taki ciepły.
-Louis – powiedziałem, odrywając się od niego.
-Ale z ciebie szczeniak – zaśmiał się, a mnie to zabolało. Wiem, że żartował, ale ja wszystko biorę do siebie.
-Oh... – szepnąłem i spuściłem wzrok.
-Nawet nie wiesz jak długo na to czekałem. Żeby ciebie zobaczyć. Jesteś taki... słodki – westchnął, przegryzając wargę nie mogąc się na mnie napatrzeć.
-Um, dzięki? – odparłem niepewnie.
-I taki niewinny. Mogę ciebie pocałować? – spytał tak po prostu, a mnie zatkało.
-Co? – spytałem zmieszany.
-Pocałować – przytaknął.
-Nie sądzę, że to dobry pomy...
-Zresztą po co ja się pytam – przerwał mi, przewracając oczami i wpił mi się w usta. Na początku nie odwzajemniłem, bo byłem w całkowitym szoku. Nie wiedziałem co zrobić. Nigdy się nie całowałem. Wyszedłem tylko na idiotę.
-Poruszaj ustami – szepnął, między pocałunkami. Posłuchałem go i chętnie pogłębiłem pocałunek, jeżeli można tak to nazwać.
-Ty, to nie ten pedał z naszej szkoły? – usłyszałem głosy za nami. Wiedziałem jedno: mam kłopoty. Znowu...
CZYTASZ
Oops? Hi. • Larry Stylinson ✓
FanfictionZaczęło się od niewinnych wiadomości, a skończyło na skomplikowanej miłości. Lub Pewnego dnia do nieśmiałego Harry'ego napisał niespodziewanie Louis, tajemniczy chłopak, który jak później się okazało, zawrócił mu totalnie w głowie. 2017r.