34

246 19 3
                                    

Nieznajomy: co? Jak to? kurwa, myślałem, że nie wpadnę więcej na ciebie, a ty zrobiłeś nowe konto, inny nick... Kurwa.

Ja: tylko tyle masz mi do powiedzenia? A to, że mnie zostawiłeś to już nic, tak?

Nieznajomy: spanikowałem. Wiedziałem, że by to nam nie wyszło, Harry.

Ja: jesteś pieprzonym tchórzem, zostawiłeś mnie w takim momencie...nie wierzę.

Nieznajomy: nie cofnę czasu. Przykro mi, ale nie żałuję tego. Nie byłem odpowiednią osobą, żeby być w twoim życiu i kierować nim. Miałeś szczęście po prostu, że odszedłem w tamtym momencie. Sam bym cię wykończył.

Ja: o czym ty mówisz, Lou? Ja cię kurwa kochałem, rozumiesz!?

Nieznajomy: Harry... zapomnijmy o tym, dobrze? Nic między nami nie było. Nic nie czułem do ciebie. To była jedynie przygoda.

Ja: ranisz mnie... bardzo. Czułeś coś do mnie, nie próbuj teraz kłamać.

Ustawiłeś pseudonim nieznajomy na Louis.

Louis: Kurwa Harry. Zrozum, że wszystko między nami się skończyło. Żyjmy dalej jakbyśmy nigdy się nie spotkali.

Ja: przez ciebie się tnę. Nie rusza cię to?

Ja: odpowiedz mi

Ja: widzę, że odczytujesz.

Louis: nie rób sobie krzywdy, Harry. Zapomnij o mnie i postaraj się być szczęśliwy, dobrze? Ze mną byś nie był. To koniec.

Ja: Kocham cię.

Wiadomość została nie odczytana. Użytkownik Louis zablokował twoje konto.

Koniec.

Oops? Hi. • Larry Stylinson ✓ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz