-Ale ja nie chcę tego, Louis – mruknąłem, próbując mu wyrwać laptopa z rąk.
-Daj spokój. Nie jest, aż taki straszny – przewrócił oczami.
-Ugh – fuknąłem, siadając z krzyżowanymi rękoma.
-Fochasz się, naprawdę? – spytał, a ja go olałem. – Harryyy no – położył rękę na moim kolanie i powoli jechał nią ku górze.
Wyprostowałem się i lekko zestresowałem. Nie powinien tego robić. To źle na mnie działa.
-Zostaw – szepnąłem, łapiąc go za rękę, odsuwając od siebie.
-Oglądniemy co będziesz chciał, ale najpierw mój film, dobrze? – spytał, błagalnym wzrokiem.
-Um, no dobra – westchnąłem. – Ale nie śmiej się ze mnie jak będę się bać, okej? – spytałem.
-To jest horror. Trudno się nie bać na nim – powiedział i odpalił film. Usiadłem oparty o łóżko i schyliłem się po jedzenie.
-O nie – pisnąłem, kiedy zobaczyłem idącą postać w stronę bohatera.
-Ale jej odciął głowę. Wow – powiedział podekscytowany Louis.
-Ugh – mruknąłem i schowałem twarz w poduszce.
-Ejj, nie bój się, Harry – szepnął Louis, pochylając się do mojego ucha. – Jestem z tobą tutaj.
-Wyłącz to, proszę.
-W porządku – przytaknął i wyłączył laptopa. – Idziemy spać?
-Tak. Możesz spać w moim łóżku, a ja pójdę na podłogę – szepnąłem.
-Zostań ze mną tutaj. Jest wystarczająco miejsca – zatrzymał mnie.
-Ale...
-Żadne ale. Kładź się – rozkazał, a ja ściągnąłem spodnie i zmieniłem szybko bluzkę.
-Chcesz? –spytałem, odwracając się do niego, trzymając dla niego bluzkę do spania. Ten był już rozebrany do bokserek i leżał pod kołdrą. – Um...
-No chodź już, Harry. Bo zaraz twoja mama tu przyjdzie i sprawdzi czy śpimy.
Położyłem się obok niego, ale zrobiłem między nami mają przerwę. Nie chciałem jego dotykać. Odwróciłem się plecami do niego i mogłem po chwili poczuć ciepły oddech na swoim ciele. Przytulił mnie na łyżeczkę i szepnął do ucha ciche Dobranoc.
CZYTASZ
Oops? Hi. • Larry Stylinson ✓
FanfictionZaczęło się od niewinnych wiadomości, a skończyło na skomplikowanej miłości. Lub Pewnego dnia do nieśmiałego Harry'ego napisał niespodziewanie Louis, tajemniczy chłopak, który jak później się okazało, zawrócił mu totalnie w głowie. 2017r.