-Oj, Harry, Harry...ale żeby tak publicznie? – zadrwił Tommy, a ja spuściłem wzrok.
-Masz kurwa jakiś problem, typie? – wyskoczył na niego Louis. – To chodź, przekonamy się czy jesteś taki mocny.
-Louis... - szepnąłem.
-On sam nie umie się obronić? Potrzebuje adwokata? – spytał i cofnął się dwa kroki do tyłu.
-Boisz się? Słusznie – zaśmiał się, po czym złapał mnie delikatnie za rękę. Była taka ciepła.
-Fuj. Możecie gdzieś indziej okazywać to gówno – powiedział Tommy zdegustowany.
-Za to ty możesz gdzieś indziej chodzić. Na twoim miejscu bym nie wychodził z domu. Chociaż spokojnie, z takim ryjem nikt cię nie dotknie, a już w ogóle nie zgwałci. I mówię ci to ja, kochaniutki – mrugnął do chłopaka, a ja nie wiedziałem co zrobić. Czułem się źle z tym. Będę mieć przez to jeszcze większe problemy. Co mi z tego, że mnie teraz obronił? Skoro jak wyjedzie, będę miał jeszcze większe piekło.
-Pedały – przewrócił oczami i odszedł czym prędzej od nas do swoich kolegów, którzy stali przy samochodzie, po drugiej stronie ulicy.
-Coś ty zrobił! – wrzasnąłem, odpychając go.
-O co ci chodzi, Harry? – posłał mi zdezorientowane spojrzenie. – Dobrze mu tak.
-Ty nic nie rozumiesz. Będę miał jeszcze większe problemy. Louis, zepsułeś to – powiedziałem załamanym głosem.
-Wcale, że nie. Teraz się od ciebie powinni odwalić. Już nikt nie powie do ciebie nic obraźliwego, tak? Póki ja jestem...
-No właśnie. Póki jesteś – westchnąłem. – Wyjedziesz i zostanę z tym wszystkim sam. Znowu.
-Kto powiedział, że tak szybko się mnie pozbędziesz? Mogę zostać na dłużej. Na ile tylko będziesz chciał.
-Co? Nie możesz. Masz szkołę – przekręciłem przecząco głową.
-W takim razie, witaj nowa szkoło – mrugnął i ruszył w stronę lodziarni z uśmieszkiem.
-Czekaj, co? – spytałem i próbowałem go dogonić.
CZYTASZ
Oops? Hi. • Larry Stylinson ✓
FanfictionZaczęło się od niewinnych wiadomości, a skończyło na skomplikowanej miłości. Lub Pewnego dnia do nieśmiałego Harry'ego napisał niespodziewanie Louis, tajemniczy chłopak, który jak później się okazało, zawrócił mu totalnie w głowie. 2017r.