Hilal, çocuk esirgeme kurumunda büyümüş her zaman aile sevgisine aç kalmış 18 yaşında bir kızdır. Bundan bir kaç ay önce hiç görmediği dayısı onu bulmuş ve ayrı bir ev açmıştır. Hilal bir nebze olsun sevinmiştir. Belki yıllardır hasret kaldığı sevgiyi ona dayısı verebilecektir. Ama işler hiç de planladığı gibi olmaz. Dayısı yıllar önce annesi ile kavgalı ayrılmıştır, yani annesi öldüğünde dayısı ile birbirlerine küsmüş . Bu yüzden çektiği vicdan azabı ile Hilal'e ayrı bir ev açmıştır fakat onunla hiç ilgilenmemiştir.
Yetimhanede çıkıp eve geldikleri gün Hilal bavulunu alarak yukarı, onu yerleştireceği eve getirmişti.
--İşte Hilal burası senin yeni evin. Eğitim masraflarını ve evin giderlerini ben ödeyeceğim.
--Ee şey dayı ben burada tek mı kalacağım ?, dediğinde yüzünde kocaman bir korku ifadesi belirdi. Çünkü Hilal tek kalmaktan çok korkardı.
--Üzgünüm Hilal bizimle kalamazsın. Bizim de kendimize göre bir hayatımız var. Bu ev senin için daha uygun.
Hilal huzursuzlanarak yerinde kıpırdandı.
--Ama şey ben yalnız korkarım dayı. En azından bir süre yanında kalsam , hem ilk defa bir aradayız belki hasret gideririz.
Dayısının yüzünde kibirli ve soğuk bir ifade vardı.
--Bu zamana kadar da yalnızdın. Hem artık büyüdün. Bir şey olursa ararsın. Ben şimdi çıkıyorum işlerim var. Sonra görüşürüz , diyip Hilal'in bir şey demesine fırsat vermeden oradan ayrıldı. Artık Hilal her zaman ki gibi yapayalnızdı.
Hilal bir haftadır evde tek kalıyordu. Yaz tatilinde oldukları için okul da yoktu. Burada bir yeri de bilmiyordu. Arada bir balkona da çıkmasa boğulup gidecekti. Akşam oldu yatağına girdi ve seslice şarkı söyleyerek uyumaya çalıştı. Bir haftadır bu şekilde korkuyu yenmeye çalışıyordu. Gözleri usulca kapanacağı sırada balkon tarafında bir kıpırdanma hissetti. İçi üretmişti birden. Yavaşça kalkıp balkon tarafına bakınca uzun boylu birinin içeri girdiğini gördü. Korkudan gözleri yuvasından çıkacak gibiydi. Ne yapacağım diye düşünmeye başlamıştı.Hilal
Korkudan altıma kaçıracak kıvama gelmiştim. Odadan içeri girmesi ile hemen gözlerimi kapadım ve uyuyormuş gibi yaptım. Boncuk boncuk terlediğimi hissediyordum. Sanırım elinde ufak bir fener vardı. Bir şeyler mırıldandığını duydum,
--Küçükmüş daha , dedi sıkıntıyla
Bir süre daha başımda oylandı. Ne yapacağına karar veriyor gibiydi. Çıkardığı seslerden koltuğa oturduğunu duydum. Kalbim ağzımda atıyordu. Ne için daha küçüktüm ?Leon
Bir haftadır bu kızı takip ediyordum. Yeni taşınmıştı. Biraz araştırdım. Yetimhaneden yeni çıkmış. Bir akrabası ona bu evi verip gitmiş. Yalnız yaşıyordu. Tam benim avımdı.
Yalnız yaşayan insanları küçük parçalara ayırmayı seviyordum. Her ayırdığım parçada çoğalıyordum.
Yeni avımın adı Hilal'di. Günlerdir bu anı beklemiştim ama başına geldiğimde fazla küçük olduğunu gördüm.Halbuki uzaktan küçük gibi gelmemişti gözüme. Göz doktoruna görünmeliyim🤔 .Araştırmada yaş ayrıntısını da atlamıştım. Yaşlanıyorum galiba. (Yaşlı ve kör olacağım Tanrım🙄 ) Yine de emin olmak için hızla odasında nüfus cüzdanını aramaya başladım. Çantasından çıkardığım kimlikte 18 yaşında olduğu görünüyordu. Tanrı aşkına daha önce hiç bu kadar küçük avım olmamıştı. Bunu yapamazdım. Tamam bir katilim kabul ediyorum ama benim de kurallarım var. Çocuklara dokunamam.
Fazla masum bir suratı vardı. Hatta ona acımıştım bile. Üstünün açık olduğunu fark ettim. Kalkıp üstünü örttüm. Hava sıcaktı ama yine de açıkta kalırsa sabah beli ağrıyabilirdi. Benim hep öyle oluyor da. Bir an kafama vurdum. Napıyordum ben böyle ? Öldürmeye geldiğim kızın üstünü örtüyordum. Bir bakıcılığım eksikti😒. Evden çıkmak için ayağa kalktım.Hilal
O az önce benim üstümü mü örttü.? Ben mı yanlış hissettim . Daha önce kimse benim üstümü örtmemişti. İçim ılımıştı birden. İlgiye ne kadar açsam artık evime ne için girdiği belli olmayan adam bile bana yakın geliyordu.
Şimdi beni öldürmediği için sevinmeli miydim? Göz ucuyla baktım balkona yöneldi ,sanırım gidiyordu. Neden gidiyordu ki ? Üstümü örtmeye mi gelmişti bu adam ?
İçimden bir çılgınlık geçti ve hemen firladım yataktan.Bölüm sonu.
Arkadaşlar yeni hikayem. Okuduğunuz için teşekkürler 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.