😍

1.2K 38 35
                                    

Leon

O gece sanki Efe kendiliğinden bayılmış gibi geri bizim eve taşıdık. Uyanınca da tansiyonun düşmüş yarın bana uğra bir kontrol edeyim dedim ve eve bıraktım. Yaptığım iğnelerin etkisinden kafası allak bullaktı zaten sorgulayamadı.

Hilal'e olan tüm gardımı indirdim o gece. Efe'yi bırakıp geldiğimde Hilal yatağıma yatmış ve her zaman ki gibi pijamalarımı giymiş beni bekliyordu. Gidip yanına uzandım sessizce, elimle yanağını okşadım. Burunlarımız birbirine değiyordu. Gülümsedi sonra da sarıldı. Ben de ona sarıldım. Onu biraz daha kendime çektim ve artık dudaklarımız birbirine değiyordu. Onu incitmeden öpmeye başladım. İlk öpücüğümüzdü. Yavaş olan öpücüklerimiz hızlanmaya başladı ve bir anda altıma aldım Hilal'i. Ne olduğunu ikimizde anlamamıştık.
Erkekliğim sertleşmeye başlamıştı. Yavaşça kendimi ona bastırdım. Minik bir inilti koptu ağzından. Bir yandan da ellerim göğüslerini buldu. Kendimi geri cektiğimde nefes nefeseydik. Elim bana ait olan üzerindeki pijamalara gitti,

--Ufaklik üzgünüm ama bu gece benim pijamalarimla uyuyamayacaksın ,dedim

--Neden? dedi safça yüzüme bakarak

--Onun yerine bu pijamaların sahibi kapatacak üstünü ,dedim gülerek

Gülümsedi ve tekrar dudaklarımızı birleştirdi.

Üzerinde ne varsa çıkardım. Ellerim teninde dans ediyordu. Onun elleri de benim saçımla bir olmuştu.

Ona öpücükler kondurarak içine girdim. Önce acıyla irkildi ama daha sonra alıştı.
Yavaşça içinde gidip gelmeye başladım. Daha sonra hızlandım ve bir süre sonra kavuştuk.
Utanmıştı. Yüzüme bakamıyordu. Yanakları al al olmuştu. O kadar tatlıydı ki o haliyle. Tekrar öptüm tekrar tekrar 😚

Üşümesin diye kalkıp üzerini giydirdim. Sonra tekrar kendime çektim. Sarıp sarmaladım. Fısıldadım kulağına ,

--Seni her şeyden çok seviyorum minik prensesim

--Ben de seni çok seviyorum Leon ,dedi.

Güzel bir uyku çektik.

Sabah ondan önce kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım tam her şey hazırdı ki kapının kenarından belirdi. Üzerinde her zaman ki gibi benim pijamalarım.

Göz göze gelince kızararak ,

--Günaydın ,dedi

--Günaydın miniğim. Hadi gel kahvaltı hazır .

--Ellerine sağlık sevgilim ,dedi

Gülümsedim. Az önce bana sevgilim mı demişti ? 😄 Ne de güzel yakıştı ağzına öyle!

Dayanamadım yanına gittim sarıldım.

--Sevgilim mı ?

--Evet ,dedi mahçupca

--Hadi o zaman kahvaltı edelim güzelim.

Kahvaltı masasına gelince yavaşça sandalyesini çekerek yer açtım ona. Kendimi bulutların üstünde gibi hissediyordum.

Kahvaltıya başlamıştık ki Hilal'in telefonu çaldı.
Ekrana bakınca surat ifadesi değişti birden ve hızla masadan kalktı .

Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍀

Peşimdeki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin