Leon (4 yıl sonra)
Hilal ile evleneli tam 4 yıl olmuştu. Rüya gibi geçen bir 4 yıl...
Hilal okulu bitirince ilk önce başka bir hastanede çalıştı. Ardından bir şeyler yapıp onu yanına aldırdım. Şimdi 7-24 beraberiz civcivim ile.
Bu süre zarfında Hilal bir kaç defa hamile kaldı ama maalesef önceden gördüğü tedavi yetersizliği sebebiyle bebeklerimiz düştü. Biz de Hilal'in okulu bitince Çocuk Esirgeme Kurumunda bir çocuk almaya karar verdik. Hatta iki tane alacaktık. Eskiden kurduğumuz hayaldeki gibi bir kız bir de erkek...
Hilal
Hastanedeki işlerimiz bitirince Leon ile birlikte çıktık. Bu gün büyük gündü. Çocuk Esirgeme Kurumuna gidecektik. Bütün günü nasıl geçirdim anlamadım.
Aklım beş karış havadaydı. Arabaya doğru ilerlediğimizde fark ettim ki Leon'un da benden aşağı kalır yanı yoktu.
Yetimhanenin merdivenlerini çıktık. Müdüre Hanım ile konuşurken ,
--Biz özellikle geçmişinde yara almış bir çocukla alakadar olmak istiyoruz. Hepsinin ilgiye ihtiyacı var ama en çok onların,dedi Leon
Ben de kafamla onayladım. Bu konuyu daha önce konuşmuştuk.
Müdüre Hanım orta yaşın biraz üstünde sarışın , kahverengi gözlü sevecen bir kadındı. Leon'un sözleri üzerine gülümsedi. Ve bizi Ela'nın yanına götürdü
Ela doğduğunda çöp tenekesine bırakılan ve sağ bacağı aksak , esmer, yeşil gözlü, 5 yaşında tatlı mı tatlı bir kız çocuğuydu.
Yetimhanedeki ranzaların alt katında tek elini yastığının altına sokmuş dinleniyordu. Bu hali gözümün önünden hiç gitmez. Leon ve ben onu ilk gördüğümüzde ne yapacağımızı bilemedik. Fakat Leon benden önce davranıp gidip yatağının yanına oturdu.
--Ee merhaba uyuyan güzel , tanışalım mı ,dedi elini uzatarak.
Ela şaşkınca bir ona bir bana baktı. Yatağının kenarında doğruldu.
--Benim adım uyuyan güzel değil. Ela ,dedi tüm sevimliliği ile.
--Aa çok özür dilerim Ela. Ben de Leon tanıştığıma memnun oldum.,dedi bu sefer uzattığı eli tutmuştu .
Leon ismini söyleyince gözlerini kocaman açtı.
--Ne kadar garip bir isim ?
Bu sözler üzerine ikimizde kendimizi tutamayıp güldük. Sonra kafasını bana çevirdi.
--Senin ismin ne ?
--Benim ismim Hilal ,dedim yanına oturarak.
--Hıh senin ismin güzelmiş,dedi bilmiş bir eda ile.
--Bak gördün mü Hilal sen bir sıfır önde başladın. Ben de yarın nüfus müdürlüğüne gidip ismimi değiştireceğim ,dedi Leon kahkaha atarak
--Kim koymuş senin ismini Leon abi ?
--Aa bilmem annem ya da babam koymuştur herhalde ,dedi elini ensesine atarak.
-- Benimkini Müdüre Sevda anne koymuş ,dedi
Leon ile birbirimize baktık. Ortamdaki gerginliği azaltmak için Leon elinde tuttuğu oyuncağı Ela'ya uzattı.
-- Bu senin için Ela,dedi Leon . Yanağındaki gamzesi çıkana kadar gülmüştü.
Ela önce oyuncağa baktı.
--Ama benim zaten bir bebeğim var. Ayşe giderken bana bırakmıştı ,dedi .Daha sonra elini çekmeceye uzatıp bebeği çıkardı.
Bak burada ,dedi göstererek
-- Olsun iki tane olur ,dedim
Bana baktı.
--Peki o zaman ,dedi derin bir nefes vererek.
Bir süre bebeğini oynattı bizimle. Leon'a eski bebeği verdi kendi de yeni bebegi aldı ve evcilik oynadılar. Leon ile arası daha iyiydi. Ben de onları izledim. Leon 'a babalık çok yakışıyordu.
Bir ara Ela dönüp Leon'a
--Senin annen baban nerede Leon abi ?
Leon kulağını kaşıyarak bana baktı. İkimizde bir süre öylece kaldık. Sessizlikten anlamış olacak ki ,
--Yoksa senin de mi annen baban yok.
--Ee şey.. diye geveledi Leon.
O arada Ela beni çok şaşırtan bir hareket yaptı ve Leon'un boynuna sarıldı
--Olsun benim de yok,dedi
Ben de gidip onlara sarıldım. Sarılışımız o sarılma oldu sonra bir daha hiç ayrılmadık .
Ela'dan 1 yıl sonra da Umut 'u evlat edinmiştik. O da sarışın kahverengi gözlü bir çocuktu. Leon'un bebeklik fotoğraflarına bakanlar onu öz oğlu sanıyordu. O kadar çok benziyorlardı.
------. ------. -------
Umut geldikten 6 ay sonra ,
Yazardan,
H: Hadi Leon patlamış mısırlarımız nerede kaldı ?
E: Hadi Baba çok yavaşsın. Film başlamak üzere.
U : Babam yavaş değil bir kere film çok hızlı tamam mı Ela ?
Leon hızla tabakları kucaklarına bırakıp yerine geçti.
L: Amma mızmızsınız ana kız ! Bakın oğlum beni nasıl savunuyor
Ela içerlemis bir şekilde ,
E: baba şaka yaptım kızdın mı ? dedi dudaklarını pörtleterek.
Leon kocaman bir kahkaha attı.
L: Sence sana kızmam mümkün mü benim küçük cimcimem?
Ela kalkıp babasına sarıldı. Onları kısık gözleriyle izleyen Umut da kalkıp Leon'un diğer tarafindan sarıldı. Leon ikisini de sıkıca kucaklayıp gözlerini yummuştu.
Hilal ailesine uzun uzun bakıp ne kadar şanslı olduğunu düşündü.
H: Beni hep unutun zaten ,dedi küsmüş gibi yaparak.
H: Varsa yoksa babanız.
Ela ve Umut birbirlerine bakıp Hilal'in üstüne doğru hücum ettiler. Arkalarından da Leon tabiki.
Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.