Leon
Düğünden bir kaç gün sonra balayı için hazırlanmaya başladık. Hilal sanki bir ömür orada kalacakmışız gibi hazırlanıyordu.
--Hilal sadece bir hafta kalacağız. İstersen şu bavul merasimi bitsin çiçeğim.
Bir ara baktım kendi bavuluna da benim pijamalarımı koymaya başladı.
--Hilal napıyorsun ? Onlar benim değil mi?
--Yanılıyorsun Leon onlar benim.
--Nasıl senin Hilal iyi bak ?
--Senden çok ben giyindim onları. Artık benim oldu canım,dedi gülerek 😁
--Aman ne komik. Sayende tek bir pijamam bile yok kendime ait. Ben de senin iç çamaşırlarını giyeceğim bundan sonra ,dedim hınzırca gülerek.
--Ya Leon ,dedi yanakları kızarmıştı hemencik.
Dayanamıyordum bu haline. Yanına gidip kırmızı yanaklarını öptüm. Hiç bakmıyordu gözlerimin içine. Bu hali beni daha çok çekiyordu ona. Yavaş yavaş üzerine gitmeye başladım. O da geri geri kaçıyordu. En sonunda sırtı soğuk duvara değince irkildi ve mavilerini kaldırıp bana baktı. Dudaklarını dudağım ile birleştirdim. Nefesi kesilene kadar öptüm. Duvar ve benim aramda iyice sıkışmıştı. Belinden tutarak yukarı kaldırdım. Ellerini boynuma doladı ve yatağımıza yollandık. Uçağı kaçırma pahasına da olsa onun teninden mahrum kalamazdım.
Onun teninin beyazı benim tenimin beyazına karışınca ortada çıkan alev odamızı aydınlatıyordu. Elini yatağa her bastırdığımda, ağzından çıkan her inilti de ben daha çok Hilal o da daha çok Leon oluyordu. Biz bir oluyorduk, tüm ayrı kalanlara inat...
İki saat sonra yataktan kalktığımızda uçağı çoktan kaçırmıştık ama kimin umrundaydı. Biz anı yaşıyorduk.
Ertesi güne yine bilet aldık. Bu sefer vaktinde yetiştik havaalanına. Bulutlara karıştı mutluluğumuz ve biz havalandık
Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.