Hilal
Yaptığım şey tehlikeli ve ahmakçaydı biliyorum ama sevgisizlikten ve yalnızlıktan bıkmıştım. Bu yüzden en ufak bir sevgi kırıntısı görünce dayanamıyordum.
O balkondan çıkınca ben de evin kapısından çıktım. Üstümde pijamalarım ve terliklerimle ona hissettirmemeye çalışarak minik adımlarla ilerliyordum. Arabasının kapısını açtı, içine binip gidecekti ki birden tekrar indi karşıdaki markete girdi. Ben de bu boşluğundan yararlanarak arabanın arka koltuğuna geçip yattım. Üstümü de oradaki pikeyle kapattım.
Tekrar arabaya bindi ve sürmeye başladı. Bir yandan da kendi kendine söyleniyordu.
--Akşam akşam tadım kaçtı yine . Ne güzel eğlenecektim. Biraz daha büyük olsan ne olurdu be Hilal. Ben şimdi yeni av nereden bulacağım?
Duyduklarım bende şok etkisi yaratmıştı. Ne yani beni öldürecek miydi gerçekten. Küçüğüm diye beni bırakmış. Ne kadar da merhametli (!)😏 .
O beni öldürmese yalnızlıktan ölecektim zaten. En azından bu şekilde hayatımda bir aksiyon olur diye içimden geçirdim. Tam bir korkusuz korkaktım. Karanlıktan bile korkan Hilal ön koltuktaki katilden korkmuyordu. 😬. Aklımı mı yitiriyordum yoksa ?Leon
İşimin yolunda gitmemesi canımı ziyadesiyle sıkmıştı. Ee tabi canım da sıkılınca biraz karnım açıkmıştı bir sürü puding almalıydım. 😋 Puding yemek için çıldıran bir katil olarak tarihe geçecektim.
😑 Bunu maktüllerim bilmemeliydi, yoksa o korkunçlu imajım bozulurdu 😒Hilal
Tam arabayı park etmiş arabadan inecekti ki aniden arkadan firladım. Daha fazla kalamazdım orada. Leon ,ne oluyooorr diye bir çığlık koparmıştı. Hemen beline gizlediği bıçağı çıkarıp boynuma dayadığında ,
--Kimin sen len ?
Sonra dönüp yüzüme baktı.
--Hayal mi görüyorum lan diye söylendi kendi kendine.
Ben korkudan gözlerimi kapatmış bir vaziyette tir tir titriyordum. 😩
--Ne işin var senin burada ?, dedi sinirle.
Açıkçası biraz korkmuştum ama içimden bir ses güvende olduğumu söylüyordu. Evet bir katilin yanında ne kadar güvende olunursa artık. 😬
--Hey sana sordum ufaklık ne işin var burada ?
--Şey ben, bbben gelmek istedim geldim, diye saçmalamaya başlamıştım.
Bu arada yüzünü inceleme fırsatı bulmuştum. Özenle taranmış sarı saçları sert yüz hatları ve ince bir bıyığı vardı. Genç görünüyordu. En fazla 25-26 yaşlarındaydı.
--Ya demek gelmek istedin ve geldin. Şimdi ben de seni öldürmek istiyorum ve öldüreceğim, dedi.
--Lütfen yapma ! Ben çok yalnızım
Gözlerim dolmaya başlamıştı.
--Ya da tamam beni öldür zaten bir ölüden farkım yok,dedimLeon
Bu kız tam bir kaçıktı. Nasıl bir yalnızsa delirmiş. O mavi gözlerini bana dikmiş öylece ne yapacağıma bakıyordu. Aslında ifşa olmuştum ve onu hemen öldürmem gerekiyordu. Ama gözleri dolu dolu bana bakarken bunu yapmam imkansızdı.
Onu hızla arabadan çıkardım. Tanrım bir de pijamayla gelmiş. Yakasından tuttum,
--Bana bak ufaklık senin canını bağışlıyorum. Şimdi defol git buradan. Yoksa olacaklardan sorumlu olmam.
Onu yavaşça ittirdim. Eve doğru yürümeye başlamıştım. Ne deliler var diye geçiriyordum içimden.
Umarım beni polise şikayet etmez. Aman etse de elinde kanıt yok. Boşver Leon.
Başım çok ağrıyordu. Daha yarın işe gidecektim. İki tane ameliyatım vardı. Evet evet yanlış duymadınız ben bir doktorum. Gündüzleri hayat kurtaran geceleri ise kaybettiren...
Eve geldim. Duş alıp rahatlamıştım. Hemen puding yapmalıydım. Daha fazla dayanamıyordum. Dolabı açtım bir baktım evde süt bitmiş. Amma lanet bir gece diye geçirdim içimden 😠.
Süt almak için kapıyı açtım . Bir de ne göreyim baş belası ufaklık kapımda uyuyordu. Sinir beynime beynime hücum ediyordu. 😡 Yok gel beni öldür diye bağırıyor kız resmen. Benden de psikopat.
Tam defedecektim ki yine masum yüzü beni alt etmişti. Kucağıma alıp salondaki koltuğa yatırdım. Üstüne de bir pike örttüm. Bir süre sonra kıpırdanmaya başladı ve uyandı.
--Ooo psikopat ufaklık da uyandı . Yoksa uyandırdım mı seni küçük prenses ? 😼
--Şeyyy ben bu saatte gidemedim , dedi başı eğik bir şekilde.
Tanrım bu kız çok iyi mağdur rolü yapıyordu. Kovamadım.
--Tamam bu gece burada kal ama sabah dogru evine. Anlaşıldı mı ?
--Anlaşıldı ,dedi kısık bir sesle.Bölüm sonu.
Okuduğunuz için teşekkürler 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.