Ruhum Çekilmiş Gibi

848 34 43
                                    

Leon

--Nasıl ? , diye sordum

--Kısasa kısas yapacağım. O nasıl beni tekme tokat dövmüştü ben de onu döverek etinden et kopararak öldüreceğim ,dedi

     Bu kız benden de psikopat olacak bu gidişle 🙄 Boynuz kulağı geçiyor 🤔

--Bu işe senin gücün yetmez Hilal?

--Yetecek merak etme, diye diretiyordu.

    Diyecek bir şey bulamadım . Bence biraz kendi haline bırakmam lazımdı Hilal'i . Çünkü ben olmaz dedikçe diretiyordu.

   Adamı bulmuştum. Hala bir yetimhanede çalışıyordu. Bir kere daha küfrettim böyle düzene. Bu adam nasıl çalışırdı hala ?

     Eski bodrum kat bir apartman dairesinde tek başına yaşadığını öğrendim. İşte bu güzeldi. İşimiz kolay olacaktı.

     Geriye Hilal'e planı anlatmak kalıyordu.

     Hilal ile birlikte adamın kapısının önünde beklemeye başladık. Adam eve girince yaklaşık yarım saat sonra pizzacı kılığında kapısını çaldık. Kapının deliğinden bakıp ben pizza istemedim ki deyip açmadı. Ama ben durur muyum ?

--Ee rica etsem bir bardak suyunuz var mı ? Çok susadım, dedim

    Adam diğer taraftan oflayıp

--İyi tamam, dedi kapıyı açtı içeriden su almaya gitti.

       Ben de arkasından mutfağa gittim ve bayılttım. Kimseye yakalanmamak için hızlıca arabaya sürükledim adamı. Hilal bizi dışarıda bekliyordu. Hemen yardıma geldi arabaya attığımız gibi benim muayenehaneye geldik.

      Hilal kendi yapmak istediği için adamın elini kolunu ve gözünü bağladı ,uyanmasını bekledik.

      Hilal daha şimdiden heyacanlanmıştı. Eli ayağı titriyordu. Adam kıpırdanmaya başlayınca Hilal'i kolundan tutup dışarıya çıkarmaya çalıştım.

--Napıyorsun Leon ? Bıraksana beni ,diye çırpınmaya başladı.

       Bunu tabiki de ona yaptırmayacaktım. Son ana kadar vazgeçmesi için bekledim ama madem vazgeçmiyor o zaman ben zorla vazgeçiririm.  Çünkü Hilal'i az çok tanımıştım. Böyle bir şeyi yapacak karakterde biri değildi. Eğer kendini zorlar yaparsa da ileri de büyük psikolojik bunalımlar yaşayacaktı. Ben buna müsaade edemezdim.

--Evet ufaklık sen dışarıda bekleyeceksin.

    Direnmeye çalışınca kollarından tutup koltuğa oturttum ve yandaki demire kelepçeledim. Hilal çırpınıyordu ama bu onun için daha iyiydi.

     Ben de adamın olduğu odaya girip kapıyı kilitledim.

Hilal

      Resmen beni kandırmıştı. Kapıyı kilitleyince içeriden konuşma sesleri gelmeye başladı.

--Sen kimsin be ? Neden getirdin beni buraya? , diye sorgu yapıyordu adam. O sesi duyunca midemde bir kasılma oldu..

--Sen Hilal'e bu ellerle mı dokundun lan he ? Bak ben şimdi o ellere ne yapacağım izle ,dedi

      Çat diye bir ses geldi. Sanırım adamın eline odadaki demir sopayla vurmuştu . Leon devam etti,

--Bu ayağınla mı vurdun ona ?

        Aynı sesten bir daha geldi. Bu seferde ayağına vurdu sanırım

      Sonra büyük bir gümbürtü koptu içeriden. Adam çığlık atıyordu .

       Adamı duvardan duvara çarpıyordu . Çıkan sesler yapılan işkencenin yansımasıydı.

     Yaklaşık kırk dakika kadar sesler kesilmedi. Sesler kesilince kapı açıldı. Leon'un elleri kan içindeydi . Onu öyle görünce irkildim. O an anladım ki ben bu işi yapamazdım. İnsan parçaları ile oynamak başka canlı bir adama işkence ederek öldürmek başkaydı.

       Leon göz ucuyla bana baktı ve yandaki lavaboda ellerini yıkadı. Benim gözlerim ise açık kalan kapıdan görünen adama çarpıyordu. Üstü başı parçalanmıştı. Etleri bıçakla koparılmış her tarafindan kan akıyordu. Gözlerine bakınca kusmaya başladım çünkü gözlerini yerinden çıkarmıştı.

     Leon yanıma yaklaştı.

--Tamam Hilal geçti canım ,hadi kendine gel ,dedi
    
        Sonra açık kalan kapıdan adama baktığımı görünce hemen kalkıp kapıyı örttü.

--Seni eve bırakıp geleyim burayı sonra toplarım,dedi

       Ruhum çekilmiş gibi hissediyordum.

Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍁

 

Peşimdeki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin