Hilal
Leon'un teyzesi ve eniştesi geldi. Bir saattir bizdeler. Ve ben daha bir saatte çıldırma kıvamına vardım.
Sabah Leon'un heyacanıyla 6 da uyanıp hazırlanmaya başladık.
--Hilal uyan Hilal !
--Noldu Leon saat daha 6. Uyu lütfen , deyip yorganı kafama çektim
O tekrar açtı.
-- Olmaz Hilal uyumayalım. Ancak hazırlarız kahvaltıyı sonra daha evi toplamamız lazım. Ben gidip fırından taze ekmek alayım.
--Sen çıldırmışsın Leon.
--Daha yeni mı anladım ufaklık,dedi. Ve beni yataktan sürüklemeye başladı.
Resmen yerlerde sürünüyordum. El mahkum kalktım üstümü giyindim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
Saat 8 de kahvaltı hazırdı--Gördün mü Leoncum bak daha bir buçuk saat var. Hadi biraz daha uyuyalım nolur!
--Olmaz Hilal hadi kalk giyinelim. Gel bakalım deyip beni odaya çekiştirdi. Üzerimi soymaya başladı.
-- Napıyorsun Leon ? Sen iyice aklını kaçırdın . Hem teyzemler gelicek diyorsun hem de beni soyuyorsun.
--Yanlış anladın küçük prenses . Seni giydireceğim.
--Farkında mısın bilmiyorum ama ben zaten giyindim
--Bunlar olmaz başka şeyler giyin.
--Sen delisin. Bırak ben giyinirim.
Beni duymuyordu. Eline geçirdiği kıyafetleri üstüme tuttup bu olmaz bu olur diye söyleniyordu. İyiden iyiye sinirlenmeye başlamıştım. Nasıl bir teyzeydi bu ya ?😑
Sonunda giyinip odadan çıkınca Leon saate baktı.
--Ben gidip teyzemleri karşılayayım canım,dedi burnuma ufak bir öpücük bırakıp evden çıktı.
Delirecektim. Bu ne şimdi?
Yarım saat sonra eve gelmişlerdi. Kapıyı açınca karşımda hafif kilolu, kısa boylu, esmer, özenli giyinmiş bir kadın ve ondan biraz daha uzun kumral bir adam duruyordu.
Leon'da arkada valizlerle karşımda dikiliyorlardı. Teyzesi,--Merhaba gelin. Biz geldik ,dedi tek kaşını kaldırarak.
Gelin mi ? 🙄
--Hoşgeldiniz Melek Teyze İlyas Enişte ,dedimUzanıp ellerini öpecektim ki ,
--Aa bir dur içeri girelim ,dedi Melek Teyze
Eniştesi daha ılımlı bir adamdı.
--Hemen kükreme Melek Hanım kız hürmet gösterip elini öpmek istedi,dedi
Daha ilk dakikadan içime kocaman bir sıkıntı oturmuştu. 😓
Leon'un sabah ki halinin sebebi anlaşılıyordu.
İçeri geçip oturduk. Kadın kızarttığım patatesten doldurduğum çaya kadar karıştı. Boğulacak gibi oluyordum ama Leon üzülmesin diye ses de çıkarmıyordum. En sonunda bombayı patlattı ,
--Siz nasıl tanıştınız anlatın bakayım ?
Leon ve ben birbirimize bakarak öksürmeye başladık. Yediklerimiz boğazımıza dizilmişti. Nasıl tanıştığımızı anlatsak bu kez de Melek Teyzenin boğazında kalırdı yemekler.
Leon benim sırtıma ben de Leon'un sırtına vuruyordum. İlyas Enişte yanımıza geldi.--Yahu rahat bırak çocukları da iki lokma yemek yesinler. Bıdı bıdı off.. Leon bu teyzen benim ömrümü yedi sıra siz de . Benden söylemesi ,dedi gülerek
İlyas Enişte gülüyordu ama biz pek gülemedik. Leon benden önce atlayarak,
--Arkadaşlar tanıştırdı bizi teyze
--Aa sizin nasıl ortak arkadaşınız oluvermiş. Yaşlarınız bile yakın değil birbirine .
--İşte oldu teyzecimm . Bizim Ersin 'in kuzeninin arkadaşı Hilal ,diye sallamaya başladı Leon.
Ben de onay vererek, .--Evet aynen öyle Melek Teyze
Kaşlarını kaldırarak inanmaz ifadelerle bize baktı.
--Senin annen baban Leon ile yaşamana ne diyor Hilal . Olmaz ki böyle. Yok yani erkek tarafı olduğum halde benim bile bir garibime gidiyor. Bari bir söz filan olsa. O da yok. Hoş buraya gelmesek senden bile haberimiz olmayacak ,dedi. Sistemle Leon 'a bakarak.
--Şeey teyzecimm söyleyecektim elbet ama fırsat olmadı.
Kadının dili bir dakika susmuyordu.
-- Ee peki evlilik ne zaman ? ,diye sorunca Leon ve ben birbirimize bakiverdik.
Açıkçası Leon ne diyecekti merak ediyordum.
Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.