Dersler Başlasın

875 38 66
                                    

Leon

      Ne diyordu bu kız böyle ? Ona nasıl adam kesilir biçilir onu mu öğretmemi bekliyor? Çıldırmış olmalı 

-- Saçmalama Hilal! Seni böyle  bir şeye bulaştırmamı benden nasıl istersin ?

--Neden?  sen yapıyorsun , pekala ben de yapabilirim, dedi

     Kesin bir dille kestirip attım.

--Olmaz. 😠

--Olur.

--Olmaz.

     Sinirle ayağı kalktı ve bağırarak ,

--Olacak anlıyor musun ? Sen bana bu işi öğreteceksin. Ne pahasına olursa olsun. O adamın cezasını ben kendi ellerimle vereceğim.

     Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim. Hatta ben onu hiç sinirli görmemiştim. Genelde bağıran taraf ben olurdum civcivim ise susardı. Bir an yutkundum . Ben katil olan ben yutkundum ! Duy da inanma 😓

--Peki ,diyerek kabul ettim. Madem bu kadar istekli. Zaten ben öğretmesem de o bir yolunu bulur. Bu şekilde en azından benim gözetimim de olurdu

--O vakit gel bakalım benimle, dedim ve elini tutarak onu arabaya götürdüm .

     Muayenehaneye götürecektim onu. Yani sınıfımız 😁

       Bana bir gün kurban olarak seçtiğin kıza aşık olacak ve sonra da ona bu işleri öğreteceksin deselerdi önce bir güzel kahkaha atar sonra onu da keserdim 😑😂

     Muayenehaneye geldiğimizde onu bir kenara oturttum ve tekrar sordum ,

--Bak Hilal emin misin bu çocuk oyuncağı değil. Biraz sonra anlatacaklarımı​ ve  göstereceklerimi kaldırabilecek misin ?

    Başıyla onayladı soğuk kanlı bir şekilde.
 
      O zaman 1. Ders başlasın.

Hilal

     Leon'u vazgeçirmeye çalışırken kendimi "Nasıl cinayet işlenir?"  dersinde bulmuştum. Akıl alır gibi değildi ama o adama cezasının verilme vakti gelmişti. Ben de bunu kendim ve tüm zulüm görenler için yapacaktım..

     Leon anlatmaya başladı ,

--Bak şimdi Hilal ilk önce sözlü olarak yani teorik anlatacağım. Daha sonra uygulamaya geçeceğim. Sakın kafana göre bir şey yapmaya kalkmayacaksın. Olaya tamamen dikkatini vermen lazım. Ufak bir dikkatsizlikte yakalanabilirsin. Ve bu ikimizin de sonu olur.

   Kural. 1 : Kesinlikle soğuk kanlı olacaksın . Karşındaki kurbanın yalvarışlarına kulağını tıkayacaksın. Merhamet sende bir ceket gibi olacak. İşini hallederken çıkarıp kenara koyacak. İşin  bitince  geri giymesini bileceksin.  Yoksa bir makineye dönüşürsün.

   Kural 2 : Kurban seni kesinlikle görmemeli. Her zaman elinden kaçma şansı vardır. Bayılttıktan sonra mutlaka gözünü ve elini baglayacaksın. O ne dersin desin sesini çıkarmayacaksın. Sesinden de tanıyabilir.

   Kural 3 :  Kurbanın kendisi ile aranda bir husumet olduğunu bilmeyecek. Yani ona aranız iyi gibi davranacaksın ki o ortadan kalkınca kimse senden şüphelenmesin.

-- Evet ufaklık bunlar altın kurallarımızdı. Geri kalan söylemem icap eden seyleri uygulama yaparken göstereceğim.

      Daha sonra beni muayenehanenin arka tarafındaki mahzene soktu. Daha doğrusu dondurucuya.. İnsan parçaları ile doluydu.
Eller, kollar, bacaklar, gözler ve daha akla hayale gelmeyecek bir sürü organ. Midem kalkmıştı ama belli etmedim. Daha doğrusu etmemeye çalıştım. Çünkü farkında olmadan elini tutmuşum.
       Bana bakıp gülümsedi ,
--Hilal iyi misin ? Korktun mu miniğim . İstersen çıkalım hemen buradan ve hiç başlama sen bu işe he ? Ne dersin ?

--Olmaz devam edeceğiz. Ben korkmadım. Sadece refleks olarak tuttum elini. İyiyim ben, dedim sesimi olabildiğince soğuk tutmaya gayret ediyordum.

--Peki ama bak kötü olursan hemen söyle. 

--Tamam ,dedim ruhsuzca

--Burası benim kurbanlarımdan aldığım parçaları biriktirdiğim yer. Hem bir koleksiyon gibi hem de deney yaptığım bir yer olarak düşün. Seni buraya soktum çünkü çalışacağız ve sen alışmaya çalışacaksın .

--Peki vakit kaybetmeden başlayalım o zaman ,dedim.
     Gözlerim bıçak , neşter ,balta ve testereye kayınca başım dönmeye başladı.
 
      Leon'a sarıldım. O da anladı sanırım bana sarıldı,güç vermek istercesine .

      Akşama kadar insan parçalarıyla uğraşıp durduk. Nereler hassas noktaları, nerelerden daha çok kan akar, öldürmeden nasıl iskence edilir ? Aklıma daha önce gelmemiş bir çok şey...
   
       Akşam olunca oradan ayrıldık. Leon'a belli etmemeye çalışıyordum ama kendimi hiç iyi hissetmiyordum .

     Yolda giderken sordu ,

--Hilal bu adamın adını soyadını , yetimhanenin adını ,görüntüsünü filan eve gidince bana ver ki bir an önce bulalım ve takibe alalım. Sonra da zayıf anını kollayalım.

--Peki . Ona nasıl bir ceza vereceğiz ?

--Buna ben değil sen karar vereceksin Hilal ? ,dedi
  
      Aklımdan türlü iğrençlikler geçiyordu .

Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍀

Peşimdeki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin