Leon
Hilal çok mutluydu. Tam da hayal ettiğim gibi...
Kulağının arasına bir papatya sıkıştırdım. Hilal bir papatyadan daha çok papatyaydı.Elini tuttum.
--Sen hayatıma girmeden önce Hilal, ben bilmezdim masum insanlar da var hayatta. Masumiyetin vücut bulmuş hali gibisin. Mavi gözlerin ve utanınca kızaran yanakların bunun en büyük kanıtı. Beni ailen yerine koydun biliyorum. Ben de seni tüm canımı acıtan geçmişimin merhemi yerine koydum. Her sabah bir parça alıp sürüyorum. Güne taptaze başlıyorum . Sanki her günüm bahar sabahı tadında geçiyor ve bu senin sayende. Eğer tek bir sabah yanımda uyanmazsan günüm kış gibi geçiyor.
Yanına gelip sarıldım.
Hilal
O gün ve ondan sonraki günlerimiz hayal gibi geçti. Yazın benim sınavlarım bitince yapacaktık düğünü. Aslında ben düğün filan istemiyordum ama Leon tutturdu. İlla olacak da olacak. Ben de hiç kıramam ki onu.. Kabul ettim.
Düğün dediysem öyle kalabalık bir şey olmayacaktı. Beni kahvaltıya götürdüğü o yerde söğüt ağacının altında nikahımız kıyılacak. 20-30 kişiyi geçmeyen tanıdıklarımızla yemek yiyecektir. Sonra balayı..
Leon (düğün sabahı )
Çok heyecanlıydım. Hilal hiç istememişti böyle düğün filan ama gözünde kalsın istemiyordum.
Sabah erkenden teyzemleri ve Hilal'i kuaföre bıraktım. Ben de arabayı süslettim. Yanımda eniştem ve Ersin de vardı. Her şey çok güzel gidiyordu.
Nikaha 2 saat kala kuaförün önüne geldim. Hilal çok güzel olmuştu. Beyaz renk bir insana ancak bu kadar yakışırdı. Saçlarını salık bırakmışlar sarı iri bukleler yapmışlardı. Yine her zaman ki makyajını yapmıştı yani muhteşem gülümsemesi. ..
Elimi uzattım. Hiç bırakmamasını dileyerek... Elimi tuttu yaşadığım tüm acılara inat.
Hilal
Leon'u damatlığının içinde görmek bile kalbimi durdurmaya yetiyordu. Kalbim patlayacak kadar çok seviyordum. Elimi tuttu. Arabanın yanına doğru gittik. Arabayı papatyalarla süsletmişti. En arka tarafına da uçan balon demeti taktırmıştı.
Düğün yerine vardığımızda misafirler gelmeye başladı. Aralarında dayımı da gördüm. Aylar sonra arayıp düğünüme çağırmıştım. Ne düğünü? kimle evleniyorsun? Daha yaşın kaç ? diye hesap sormuştu. Bunca zaman bana sahip çıkmayan dayım şimdi beni merak eder tavırlar sergiliyordu. Telefonda bana bağırıp çağırmaya başladı.
--Senin annen de böyle yapmıştı. Gitti o baban olacak adamla kimseye bir şey demeden evlenmişti. Sen de onun gibi çıktın. Hayırsızsın!
Türlü hakaretler ediyordu. Aradığıma pişman olmuştum. Leon üzüldüğümü ve diğer taraftan bağırma seslerini duyunca telefonu elimden aldı ve--Derdiniz ne sizin ? Hilal sizi nezaketen düğüne çağırmak istiyor . Çok dayılık yapmışsınız gibi bir de utanmadan bağırıyorsunuz.
--Sen kimsin be yeğenimle arama giriyorsun. Ben her türlü masrafını karşıladım. Çekil aradan . Muhatabım değilsin.
Leon altta kalır mı ? Baktım iş büyüyor elinden telefonu almak istedim ama mani oldu.
--Sadece para vermekle dayı olunmuyor. Kızı bırakmışsın yalnız başına eve. Ne aradın ne sordun. Şimdi dayılık yapıyorsun öyle mi ?
Tam lafını bitirdi telefonu kapatacaktı ki,
--He bu arada ben kim miyim ? Hilal'in müstakbel kocası
Ardından içini rahatlatmış bir şekilde telefonu kapattı .
Dayımı orada görünce bu konuşma geçti aklımdan. Açıkçası gelmesini beklemiyordum . Beni çok şaşırtmıştı.
Nikah memuru gelince yerlerimize geçtik. Çok heyecanlıydım. Leon da anlamıştı heyecanlandığımı uzanıp elimi tuttu.
Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
Fiksi PenggemarKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.