Hilal
Leon'dan gideli tam bir ay olmuştu. Yediğim yemekten, içtiğim sudan,uyuduğum uykudan yani hayatımı devam ettirmek için yaptığım hiç bir eylemden zevk almıyordum. Yaşamış olmak için yaşıyordum.
Leon bu süre zarfında beni ne aramış ne de sormuştu. Hoş ben de ona karşı aynı muameleyi yapmıştım.
Bazı insanlar nefes alıp verince yaşadıklarını zannederler . Halbuki yaşamak denilen olgu bu kadar basit bir iş değildi benim gözümde. İnsan hayalleri, umutları ve sevdikleri için yaşardı. Benim ise hiç bir şeyim ve hiç bir kimsem kalmamış gibi hissediyordum. Hissetmek iyimser bir yaklaşım olurdu zira durum zaten bundan ibaretti.Bu akşam bu gereksiz nefes alma işini bitirmem gerekiyordu. Çünkü oksijen diye adlandırdığımız bu zehri içime her çektiğimde bedenimi yaşatırken ruhumu öldürüyordum...
Fakat ruhlar yaşamalıydı...Leon
Benden gideli tam bir ay olmuştu. Onsuz geçirdiğim tastamam bir koca ay...
En başlarda ona çok kızgındım. Yüzünü bile görmek istemedim. Fakat daha sonra tek başına ne yapar , kimlerle görüşür, kötü bir şey yapar mı ? diye aklım onda kalmıştı . Bende her gün hastaneden çıkınca onun okul çıkışına gittim ve eve gidip gitmediğinden emin oldum. Genelde tek olurdu bazen bir kaç arkadaşı. En azından iyiydi bu da bana yeterdi şimdilik.
Yüzü biraz solgundu ama yanına gidip neyin var diyemiyordum. Bir kaç gün üst üste okul çıkışında göremedim. Neden gitmiyordu okula bu kız ? Hasta filan mı acaba ? İyi olduğundan nasıl emin olacağım ben şimdi ?
Karar vermiştim. Bu akşam evine gidecektim. Kapının önüne gelince kapıyı çalmaya çekindim. Yine balkondan girecektim. Ortalık iyice kararınca tırmandım. Doğruca odasına gittim. Uyuyorsa üstünü örtüp çıkacaktım.
Odasına baktım yoktu. Sonra gözüm banyonun ışığına değdi. Demek banyoda diye geçirdim içimden. Kapıyı dinledim. Su sesi gelmiyordu. Biraz daha bekledim, biraz daha , biraz daha , daha daha ... Ama çıkmadı Hilal. İyice merak edip tıklattım. Korkacaktı bu evdeki kim diye fakat başka çarem yoktu. Yine ses gelmedi.
--Hilal korkma benim Leon. İçeride misin?
Ses gelmeyince yine kapıyı açtım. Yerler boydan boya kan olmuştu. Bileklerini kesmiş.
Bölüm sonu.
Okuduğunuz için teşekkürler 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.