Leon
Odasına çekip gidince duyduğum vicdan azabı canımı çok yakmıştı. Niyetim kesinlikle onu üzmek veya zarar vermek değildi elbette.
Hilal'in bana karşı olan hislerini biliyordum. Sadece biraz üzerine giderek bunları ona hatırlatmak istedim. Efe'yi sevmesin, ona bakmasın, onun elini tutmasın istiyordum.
Evet kendime bile itiraf edemediğim bu duygunun adı düpedüz kıskançlıktı. Ben Hilal'i deli gibi kıskanıyordum. Hayatta yanında huzur bulduğum tek kişiyi de elin sümüklü ufak oğlanına kaptırarak değildim.Fakat bu son yaptığımı Hilal affeder miydi bilmiyorum.
Gece gözüme uyku girmezdi. O yüzden hemen gidip Hilal'in gönlünü almalıydım. O benim için çok değerliydi.
Kapısının önüne gidip kapısını tıklattım.--Hilal lütfen aç kapıyı! Bak ben gerçekten üzgünüm. Sana öyle davranmak istemedim.
Ses vermiyordu. Devam ettim,
-- Sen benim için çok değerlisin. Yanında huzur bulduğum tek insansın. Seni kaybetmek istemiyorum , lütfen Hilal kapıyı aç da konuşalım ,dedim.
Hala ses yoktu.
---Peki sen kapıyı açana kadar ben de burada duracağım. Hatta burada uyuyacağım.., dedimYere oturup beklemeye başladım. Hala ses yoktu..
Hilal
Sabah kapıyı açtığımda gerçekten orada uyuduğunu gördüm😴. Kapının kenarına kıvrılmış öyle güzel uyuyordu ki tüm kırgınlığımı unutabilirdim. Ama biraz daha direnmeliydim
Yavaşça dürttüm,--Leon kalk hadi burada uyumuşsun. Hişşt Leon!
--Hı hı Hilal noldu ?
Uykulu gözlerle bana bakıyordu. Küçük bir çocuk gibiydi.--Burada mı uyumuşum?
Birden ayağı kalktı.--Hilal affettin beni , çok üzgünüm gerçekten
-- Seni bir şekilde affederim ,dedim
Ne dercesine bana baktı şaşkın şaşkın ,
--Yarın Efe'yi akşam yemeğine davet edeceğim sen de bunu kabul edeceksin .
--Yoo hayır Hilal bu olmaz. O adam bu eve giremez.
--Neden?
Cevap vermedi. Bir daha sordum ,--Neden Leon cevap versene?
Başını önüne eğdi ve fısıldar gibi konuştu ,
--Çünkü kıskanıyorum seni..
Bölüm sonu
Okuduğunuz için teşekkürler 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.