Hilal
Evet onu kıskanmıştım !
Hem de telefondan o kadın bana küçük bir çocukmuşum gibi Leon'a bakıcılık mı yapıyorsun demişti. 😞 Hepsi Leon'un suçuydu. Tüm olanlar çok zoruma gidiyordu. Ağlamayacaktım ama bir de iyice üstüme gelip kapının ardından kahkaha savurması bardağı taşıran son damla oldu. Hıçkırıklarıma engel olamadım.
Kapıyı açmamı istiyordu. Bir yanım onu görmek istemezken bir yanım da ona sıkıca sarılmak istiyordu.Kapıya kıracak gibi vurunca dayanamayıp açtım. Hiç suratına bakmadan geri yatağıma girip arkamı döndüm.
Yanıma yaklaştı. Sanki kırılacakmışım gibi yavaşça dokundu bana. Omzumla elini ittirdim.
--Hilal iyi misin ? Biraz fazla tepki vermiyor musun ? Evet başka bir kadınla beraberdim. Bunu senden saklayacak değilim ama bunu neden sorun yaptığını anlamıyorum ?
Sesi fısıldar gibi çıkıyordu. Beni kırmamaya özen gösteriyor gibiydi.Ama ben başka bir kadınla olsun istemiyordum. Onu kimseyle paylaşmak istemiyordum ! 😞
--Banane gitme kimseye! , dedim.
Beni yavaşça kucağına aldı. Eliyle yanağımı okşadı.--Hiştt! Abartma Hilal. İnsanların bazı ihtiyaçları vardır. Beni anlıyorsun dimi minik ?
--Banane anlamayacağım ,dedim.
Derin bir nefes aldı. Beni göğsüne bastırdı.--Lütfen böyle yapma Hilal!
Canım çok acıyordu. Dudaklarımın pörtlediğini hissettim. Ağlama isteği geliyordu. Yüzümü iyice göğsüne bastırarak görmemesini sağlamaya çalıştım.Leon
Onu nasıl teselli edeceğimi bilmiyordum. Ne kadar saklamaya çalışsa da beni sevdiği belli oluyordu. Canının çok yandığı da ortadaydı. Üzülmesin istiyordum.
Ben birini sevemezdim. Bu durum ona nasıl anlatılırdı bilmiyorum ama o ağladıkça içime sebepsizce bir ağırlık çöküyordu.
O hiç üzülmesin, ağlamasın ve ona hiç zarar gelmesin istiyordum. Bunun için ne gerekirse yapardım.Biraz mutlu olsun diye,
--Hilal hadi gel birlikte uyuyalım. Söz hiç kızmayacağım. İstediğin pijamamı da giyebilirsin. Sabah kahvaltıyı ben hazırlayacağım söz , dedim .
--İstemiyorum. Ben odamda yatacağım, dedi.
Arkasını döndü. Demek ki çok kırmıştım onu. Tam kapıyı açtım gidiyordum. Arkamdan fısıldadığını duydum.-- Keşke beni sevseydin..
Bu bölüm biraz kısa oldu 🙈
Bölüm sonu.
Okuduğunuz için teşekkürler 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Kız
FanfictionKimsesi olmadığı için katilinin peşine takılan bir kız. Onu başından atmaya çalışan bir katil.