BÖLÜM 19

129 112 18
                                    

Eren odasında yumuşacık yatağında hâlâ uyumaktaydı. Telefonu çalmaktaydı ama duyan yoktu.

–“ Hadi oğlum aç şu telefonu. Acaba uyuyor mu yoksa yok be ne uykusu uyanmıştır. Banyodadır belki. Her nerdeyse duysa şu telefonu artık. Yok bunun duyacağı yok Burçe'yi mi arasam. Şimdi telaşlanacak ve kızacak haklı ama işte. ”

Tam telefonu kapatacağı anda Eren çalan telefonun sesini dönerken duydu. İlkler de tam anlamadı ama sonra elini uzatarak bulmaya çalıştı telefonu.

–“ Kim bu saatte böyle ya nerde bu telefon da. Kendide kapatmaz of çok mu önemli bu kadar. He buldum sonunda (okumaya çalıştı yazan ismi) kim bu aman kimse kim (birden açtı) Alo! Kimsin birader? ”
–“ Alo sonunda duydun telefonu kardeşim ”
–“ Uyuyorduk herhalde sabah sabah hayırdır niye aradın beni anladık heyecanlısın da yani bu kadar da olmaz ”
–“ Hiç sırası değil söylemem gereken önemli bir şey var ”
–“ Hele bir önemli olmasın zaten çekeceğin var söyle ne oldu? ”
–“ Araba yok bulamadım ”
–“ Allahım ya senin araban yok ki nerden bulacaksın oğlum ”
–“ Şakanın sırası değil kardeşim gelin arabası yok ne olacak şimdi? ”
–“ he onu diyorsun bende bir şey sandım önemli diyor bir de ya ”
–“ Önemli tabi ne diyeceğim başka ”
–“ O kolay bulunur bir şekilde ararız taksi çağırırız yani ne olacak ”
–“ Taksi mi şaka mısın oğlum? ”
–“ Tamam be korkma ben arabayı hallettim çoktan tabii ki de taksiyle olmaz ”
–“ Nerden? Neden baştan söylemiyorsun ki ”
–“ Arkadaşımın arabasını istedim sağolsun verdi bir güzel de süsledik ne bileyim bu kadar telaş yapacağını ”
–“ Sağ ol kardeşim ya sende olmasan ne olacaktı bilmiyorum ”
–“ Lafı bile olmaz kardeşim ”
–“ Tamam o zaman her şey hazır Burçe uyandı mı? ”
–“ Mutfaktan ses geliyor uyandı herhalde hadi izninle ben biraz yatar uyandırdın zaten ”
–“ Olur uyu sen ”

Eren uykusuna devam etti. Yekta konuştuktan sonra rahatlamıştı üstünden bir yük kalkmıştı. Sevgilisini aramaya karar vererek tuşladı ve telefon çalıyordu.

–“ Sevdiğim napıyorsun ”
–“ Hiç bitanem ya öyle ortalığı toparlıyorum sen napıyorsun ”
–“ Son kez her şeyi gözden geçirdim ”
–“ İyi yaptın bir sorun yok değil mi? ”
–“ Yok, yok herşey hazır. Hayatım
–“ Söyle bebeğim ”
–“ Bugün evleniyoruz ve sen hep yanımda oluyorsun ben seni çok özlemek zorunda kalmıyorum ”
–“ Evet bitanem her an her saniye yanında oluyorum ”
–“ Güzelim bizim kuzende sizle gelse kuaföre olur mu? ”
–“ Olur canım beni almaya gelirken onu da alırsın ”
–“ Sen varya sen bir meleksin ”
–“ Deli şey ne olacak ”
–“ Evet deliyim ama senin delin sende benim prensesim ”

Ve bugün ikisi içinde büyük gündü. İkisi de hiçbir pürüz çıksın istemezlerdi. Tüm hazırlıklar tamamdı. Sonunda kavuşuyorlardı. Burçe telefon konuşmasından sonra süpürgeyi odadan alıp başladı temizliğe. Eren yatağında mışıl mışıl uyurken sese uyanarak yataktan sıçradı.

–“ Bu ne ses arkadaş ya bugün uyuyamayacağız mı biz. Sabah sabah ne temizliği arkadaşım ”

Yastığı kafasına kapatıp uyumaya çalıştı. Ne kadar kapatsa da ses duyuluyordu. Ve gittikçe ona doğru yaklaşarak odanın içi yankılandı ve birden kesilmişti.

–“ Çok şükür bitti oh be sonunda uyuyacağım.. ”

Lafını bile tamamlayamadan odanın kapısı açılarak tam karşısında temizlik kıyafetleri ile Burçe ve elinde süpürgenin sapı ile başında dikilmekteydi.

–“ Kalkar mısın artık Eren biliyorsun ki bugün benim.. ”
–“ Tamam düğün günün anladık kalkıyoruz anlaşılan bana uyku yok sevgilisi bitti şimdi kendisi çattık ya ”
–“ Noldu bir şey mi çıktı yoksa söyle? ”
–“ Yok bir şey ya o da senin gibi uyuyamamış beni uyandırası gelmiş ne olacak ”
–“ Öyle desene bende bir şey oldu sandım ”
–“ Ya dimi önemli bir şey değil tabi. Saat kaç ne bu temizlik aşkı? ”
–“ Saat 9 sanırım napayım heyecandan evi süpüreyim dedim bir ”
–“ 9 mu? Çok geç olmuş ya bu saatte uyulur mu hiç? ”

Evin temizliği nerde ise bitmişti. Ufak tefek işleri de hallettikten sonra tamamen bitmişti. Eren ayak altında dolaşmamak için balkonda oturuyordu. İşlerini bitirdikten sonra Burçe de yanına geldi.

–“ Kuzen bir şey olmaz değil mi? ”
–“ Ne gibi kuzen olmaz bir şey korkma he evli olacaksın bundan sonra başı buyruk kaçamayacaksın o kadar ☺️ ”
–“ Deli ben onu mu diyorum? ”
–“ Senin canın niye sıkkın anlat bakalım ”
–“ Murat ”
–“ Kuzen nerden geldi aklına şimdi o it. Kapandı gitti o mevzu ”
–“ Anlamıyorsun kuzen tamam bir ses yok 3 yıl oldu ama ya bugün bir şey yaparsa ya... ”
–“ Saçmalama yapsa yapardı s... olup gitti işte kızım takma kafana birşey olmayacak ”
–“ Öyle mi dersin olmaz dimi gelmez geri ”
–“ Öyle tabi zor gelir. Hele bir gelsin bak ben ne yapıyorum ona. ”
–“ İyi ki varsın kuzen rahatladım ”
–“ Sende kuzen hele ya taktığın şeye bak ☺️ evleniyorsun bugün heyecan var mı heyecan ondan bahset? ”

Burçe her ne kadar Eren ile konuştuktan sonra gülümsemeye çalışsa da atamadı o konuyu içinden. İçinde hâlâ bir sıkıntı vardı. Kendisi ile savaşarak düşüncelere daldı.. Yaşadıkları gözlerinin önüne geldi. Saat su gibi akıp gitmişti durduğu yerde kalmıyordu. Saat 3 oldu. Burçe yakın arkadaşı ve Yekta'nın kuzeni ile birlikte kuaförün yolunu tutmuştu. Eren'de Yekta'yı almış son hazırlıkları kontrol ettikten sonra kuaföre götürmüştü. Gelin ve damat heyecandan yerlerinde duramadı. Burçe mutluluktan kuaförün içinde dolaşarak elinde telefon Yekta ile mesajlaştı. Onu uzaktan izleyen biri vardı?

ARA BENİ ✔️ [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin