Μάνος, Νίκη, Εφραίμ.
Θείος, γυναίκα, ανιψιός.
Επιτυχημένος, διαλυμένη, εκδικητικός.
Η μοίρα τους έβαλε στο "μάτι" και θέλει να τους κάνει την ζωή άνω κάτω.
Τελικά εκείνοι θα το επιτρέψουν ή όχι;
Υπάρχει κάτι που θα σταματήσει την μοίρα ή θα την αφήσει έτσι;
▪▪▪"Θείε είμαι ερωτευμένος" ανακοίνωσε ο ανιψιός στον θείο και εκείνος ενθουσιασμένος σηκώθηκε από την καρέκλα και τον πλησίασε.
"Μπράβο παλικάρι μου" τον αγκάλιασε σφιχτά δείχνοντας του πόσο χαρούμενος ήταν με όλη αυτή την κατάσταση.
"Θα με βοηθήσεις σε παρακαλώ;" τον παρακάλεσε και ο θείος γέλασε.
"Εννοείται!" του απάντησε με τα μάτια του να λάμπουν από χαρά.
"Τότε κάνε μου κονέ με την Νίκη"
Στο άκουσμα αυτών των λέξεων τα μάτια του άνοιξαν από το σοκ ενώ η καρδιά του άρχισε να πονά.
▪▪▪
"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου μιλάς έτσι;" τον ρώτησε φανερά εκνευρισμένη με την συμπεριφορά του
"Εμένα θα μου μιλάς στον πληθυντικό το κατάλαβες!" την διέταξε πιάνοντας την από το μπράτσο.
"Μάλιστα κύριε διευθυντά" του απάντησε εκείνη ειρωνικά κάτι που δεν άρεσε στον διευθυντή.
"Μην με ειρωνεύεσαι!" την διέταξε και εκείνη γέλασε.
"Τι σου έχω κάνει άνθρωπε μου και μου κανείς την ζωη κόλαση;" τον ρώτησε μην αντέχοντας άλλο όλη αυτή την κατάσταση.
"Όλες τσουλες είστε" δεν δίστασε να πει αυτές τις λέξεις, ειδικά την λέξη τσούλα αφού εδώ και καιρό ήθελε να της την πει, γιατί έτσι την έβλεπε.
Η παλάμη της βρέθηκε στο πρόσωπο του. Δεν επέτρεπε σε κανέναν να την αποκαλεί έτσι.
▪▪▪
"Είσαι πολύ όμορφη Νίκη" ψιθύρισε ο ανιψιός μαγεμένος από εκείνη.
"Ευχαριστώ" του απάντησε στο κομπλιμέντο με τα μάγουλα της να έχουν πάρει φωτιά.
Άρχισε να κατευθύνεται προς το μέρος της ώσπου την πλησίασε και την φίλησε παθιασμένα.
Μια ιστορία με μπερδεμένα συναισθήματα.
Ένας ανηψιός που αγαπάει την γυναίκα που έχει ερωτευτεί ο θείος του και μια γυναίκα που αναγκάζεται να υποκύψει σε εκβιασμούς.
Τι λέτε ανιψιός ή θείος;
Θείος ή ανιψιός;
Ποιός θα καταφέρει να κερδίσει την καρδιά της Νίκης.
Ίσως και κανείς.
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...