44: 1ος υπέρηχος

1.7K 141 18
                                    

Οι μέρες περνούσαν και οι ετοιμασίες για τον γάμο είχαν αρχίσει.

Ο Εφραίμ πετούσε από την χαρά του, που επιτέλους μετά από τόσα χρόνια που ήταν ερωτευμένος με την Νίκη θα την παντρευόταν.

Εκείνη από την άλλη, δεν ήταν και τόσο χαρούμενη, αλλά ήταν αναγκασμένη να τον παντρευτεί.

Δεν μπορούσε να φανταστεί ότι εξαιτίας της θα μπορούσε να πεθάνει ο άντρας της ζωής της.

Από την άλλη ο Μάνος είχε ετοιμάσει το τέλειο σχέδιο για να καταστρέψει αυτό τον γάμο.

******

Σήμερα 12 του μηνός είχε ραντεβού με την γυναικολόγο της για να κάνει τον πρώτο υπέρηχο.

Περίμενε έξω από την αίθουσα της σειρά της, αλλά και τον Εφραίμ να έρθει.

"Που 'σαι ρε Εφραίμ επιτέλους" έλεγε και ξανά έλεγε στον εαυτό της.

Το κινητό της δονήθηκε και κατάλαβε ότι κάποιος της έστειλε μήνυμα.

Εφραιμ

Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να έρθω.
Είμαι σε ένα έκτακτο μίτινγκ.

Ξεφύσιξε δυνατά.

"Νίκη μου ήρθε η σειρά σου" της είπε γλυκά η γυναικολόγος. "Τι έπαθες γλυκιά μου;" την ρωτησε εκείνη ανήσυχη.

"Να μωρέ, απλώς ο πατέρας του παιδιού μου δεν μπορούσε να έρθει" της απάντησε.

"Μα πως γίνεται αυτό;" την ρώτησε. "Αφού είναι μέσα" της ανακοίνωσε και εκείνη ξαφνιάστηκε.

Μπήκε αμέσως στο δωμάτιο και είδε κάτι που δεν περίμενε.

Τον Μάνο φυσικά.

Εκείνος την πλησίασε και της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί και ύστερα σήκωσε την μπλούζα της και φίλησε την κοιλιά της.

"Μα τι ταιριαστό ζευγάρι. Φτου, φτου, φτου, φτου, να μην σας ματιάσω" είπε η γυναικολόγος και εκείνοι χαμογέλασαν.

"Μάνο τι κάνεις εδώ;" τον ρώτησε ψιθυριστά.

"Μια που ο πραγματικός πατέρας δεν μπορούσε να έρθει ήρθα εγώ" της είπε και της χαμογέλασε.

Η αιτία που ο Εφραιμ δεν ήρθε ήταν εκείνος.

Flashback

"Εφραίμ που πας;" τον ρώτησε

"Η Νίκη θα κάνει το πρώτο υπέρηχο σήμερα" του ανακοίνωσε χαρούμενος.

"Α έτσι η γλυκιά μου. Κρίμα Εφραιμάκο που δεν θα πας"

"Αμαν ρε Εφραίμ. Τελευταία στιγμή το λες" του είπε όλο παράπονο. "Έχουμε μίτινγκ με τους Κινέζους και'συ θα ήσουν ο επικεφαλής" του είπε.

"Μα εσυ" ξεκίνησε να λέει αλλά τον διέκοψε.

"Ένας φίλος μου είναι σοβαρά τραυματισμένος και χρειάζεται επειγόντως αίμα και για αυτό πρέπει να πάω και έλεγα να σε αφήσω εσένα με τους Κινέζους" του είπε δηθεν "στεναχωρημένα".

"Να πας" του 'πε ο Εφραίμ.

Εnd flashback

******

"Ξάπλωσε" της είπε και η Νίκη ξάπλωσε.

Η γυναικολόγος της έβαλε τζελ στην κοιλιά της και ύστερα ακούμπησε το μηχάνημα πάνω στην κοιλιά της

Και οι τρεις τους κοίταζαν την οθόνη και στα χείλη τους είχε σχηματιστεί ένα χαμογελο.

Όταν τελείωσαν η γυναικολόγος τους άφησε μόνους.

"Είδες το μωρό. Σαν ένα μικρό γαριδάκι όπως το δικό σου" του είπε πειράζοντας τον ενώ εκείνος την αγριοκοίταξε.

"Ναι αλλά όταν αυτό το γαριδάκι, ήταν μέσα σου όλο... Α Μάνο ναι. Πιο βαθιά Μάνο" την κορόιδεψε και εκείνη του έβγαλε την γλώσσα.

"Ανώμαλε"

Της χαμογέλασε και χάιδεψε την κοιλιά της.

"Αυτό το μωρό το αγαπώ πάρα πολύ" της είπε πραγματικά.

"Μάνο μην δεθείς με αυτό το παιδί δεν είναι δικό σου" τον παρακάλεσε εκείνη.

"Το παιδί του ανιψιού μου είναι δύο φορές δικό μου" της απάντησε και εκείνη στριφογύρισε τα μάτια της."Έτσι και άλλος θα κάνουμε και αλλά παιδιά μαζί. Καμία 10αρια" συνέχισε και ύστερα την φίλησε.

"Τόσο σίγουρος" τον ρώτησε.

"Πάρα πολύ" της απάντησε.

******

Τα κλειδιά της πόρτα ακούστηκαν και ο Εφραίμ μπήκε στο σπίτι μέσα.

"Συγγνώμη μωρό μου αλλά έπρεπε να πάω σε ένα επείγον μίτινγκ επειδή ο Θείος δεν μπορούμε" της είπε για να δικαιολογηθεί.

Η Νίκη κατάλαβε τι συνέβη

"Αχ Μάνο! Αχ! Όλα εσύ τα έκανες;"

"Δεν πειράζει" του απάντησε και τον αγκάλιασε.

Δεν την πείραξε γιατί είχε τον Μάνο κοντά της.

Όταν είδαν το βρέφος για πρώτη φορά ήταν μαζί.



Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Where stories live. Discover now