Ο Μάνος περίμενε στο αυτοκίνητο την Νίκη.
'Ήρθα και 'γω" του είπε ολο χαρά.
"Άργησες πολύ" της είπε καθώς της έστειλε ενα πεταχτώ φιλάκι στον αέρα.
"Έλα ρε Μάνο" του είπε όλο παράπονο.
Ο Μάνος της σκάει ένα χαμόγελο και βάζει μπρος.
Σε όλη την διαδρομή ήταν σιωπηλοί και πολύ αγχωμένοι.
Ο Μάνος ήταν αγχωμένος, επειδή θα γνώριζε τους γονείς της Νικης και αυτή, ήταν αγχωμένη διότι, φοβόταν μήπως, οι γονείς της δεν συμπαθήσουν τον Μάνο.
Ύστερα από 2 ώρες έφτασαν στο σπίτι της Νίκης.
"Φτάσαμε" του ανακοίνωσε.
"Ωραία!" της απαντά αγχωμένα.
Οι γονείς της Νίκη βγήκαν από το σπίτι και μόλις είδαν την Νικη έτρεξαν και την αγκάλιασαν.
"Κόρη μου πόσο μου έλειψες" της λέει καθώς την έσφιξε στην αγκαλιά της.
"Και 'μένα μαμάκα μου" της είπε μέσα από τα δάκρυα της.
"Το παιδί δεν θα μας τον συστήσεις" την ρώτησε ο πατέρας της.
"Α ναι! Από 'δω είναι ο Μάνος και Μάνο από εδώ είναι η μάνα μου και ο μπαμπάς μου"
"Χαίρω πολύ που σας γνωρίζω κύριε" λέει ευγενικά καθώς έδωσε το χέρι του για χειραψία και ο πατέρας της Νικης τον κοιτούσε εξεταστικά.
Η Νίκη ήταν μοναχοπαίδι και οι γονείς της, ήταν υπερ προστατευτική μαζί της και ήθελαν ο "μελλοντικός" άντρας της, να ήταν ένας καλός και να την αγαπά πολύ.
Από την άλλη η μητέρα της Νίκης τον αγκάλιασε σφιχτά.
Ο Μάνος ένιωσε την αγάπη μιας μάνας για πρώτη φορά.
Πότε στην ζωή του δεν είχε νιώσει την αγκαλιά μιας μάνας. Η μητέρα του είχε πεθάνει όταν τον γεννησε.
Μόνο με τον πατέρα του μεγάλωσε.
"Για πάμε μέσα" τους είπε και μπήκαν μέσα στο σπίτι.
Η Νίκη με την μητέρα της πήγαμε στην κουζίνα για να ετοιμάσουν το φαγητό και ο Μάνος με τον πατέρα της Νίκης κάθισαν στον καναπέ μαζι.
"Την αγαπάς την κόρη μου;" τον ρώτησε έχοντας σηκώσει το ένα του φρύδι.
"Ναι την αγαπώ όσο δεν φαντάζεστε" είπε λόγια που έβγαιναν από τα βάθη της καρδιά της.
"Ελπίζω να λες την αλήθεια γιατί, εάν την πληγώσεις βρες λάκο για να σε θάψω" του είπε αυστηρά καθώς είχε πάρει το δολοφονικό βλέμμα του.
Από την άλλη στην κουζίνα μάνα και κόρη σχολίαζαν τον "γαμπρό"
"Μμ ωραίος ο γαμπρούλης μας" είπε πονηρά θέλοντας να πειράξει την κόρη της.
"Ελα ρε μαμά" της είπε παραπονιάρικα.
"Μα γιατί καλέ τι είπα;" την ρώτησε δήθεν ότι δεν καταλάβαινε η μητέρα της.
"Αμαν" είπε στην μητέρα της.
Βγαίνουμε από την κουζίνα πήγαινε στο σαλόνι
"Σε λίγο θα φάμε γιατί, θα περιμένουμε και τον ξάδελφο σου με τον κολλητό του" ανακοίνωσε και έγνεψαν θετικά.
Έλα, όμως που τον κολλητό τον ξέρουν
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...