6: Πίσω μου σε έχω σατανά

3.7K 253 55
                                    

Μάνος Pov

Θεέ μου όταν ήμουν τόσο κοντά της ένιωθα δεν ξέρω και 'γω τι ένιωθα.

Ουφ!

Αυτή η γυναίκα θα είναι η κόλαση μου.

Πρέπει να πάω και από τον Τάκη να δούμε ποδόσφαιρο.

Παίζει η Barcelona με την Real Madrid.

Νίκη Pov

Ο Χριστός και η μάνα του.

Τι είναι τούτος;

Απαπα.

Άσε έχω και νεύρα όχι μόνο από αυτό που έγινε πριν, αλλά και από το περιστατικό με τον καφέ.

Άσε τούρκο με έκανε.

Τι ζόρι τραβάει μαζί μου.

Τικ τοκ τικ τοκ

"Περάστε" λέω γλυκά.

Τότε έρχεται ο κύριος Αντωνίου

"Συγγνώμη για το πως σου μίλησε ο φίλος μου" φαίνεται να είναι λυπημένος.

"Είναι εντάξει" του απάντησα γλυκά.

"Αφού όλα είναι καλά θα τα πούμε" μου λέει και φεύγει.

Ευτυχώς τουλάχιστον τελείωσα για σήμερα την δουλειά.

Μαζεύω τα πράγματα μου και φεύγω από το κτήριο και κατευθύνομαι στο αυτοκίνητο μου.

Μετά από 30 λεπτά έφτασα σπίτι.

Μόλις άνοιξα την πόρτα άκουσα τον Τάκη με έναν άλλον άντρα να φωνάζουν
"ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛ"

Έλεος άντρες.

Τς τς τς τς

Τι να πεις.

Μπαίνω μέσα στο σπίτι και κατευθύνομαι προς το μπάνιο για να κάνω ένα ζεστό μπανάκι.

Λέω να μην τους ενοχλήσω

Πηγαίνω στο μπάνιο και βγάζω τα ρούχα μου και κάνω ένα ζεστό μπάνιο.

Μόλις τελειώνω το μπάνιο σκουπίζομαι και δένω την πετσέτα μου γύρω μου.

Ο ήχος της πόρτας ακούγεται που ανοίγει και καταλαβαίνω οτι είναι ο Τάκης

Χωρίς να τον δω τον αρπάζω και τον φιλάω.

Αυτός ξαφνιάζεται και μέσα στο φιλί μας γελάω.

Τότε κατευθύνομαι στο λαιμό του και τον φιλάω και του κάνω μια μεγαλούτσικι πιπιλια και του ψιθυρίζω δίπλα στο αυτί.

"Σου έλειψα μωρό μου;" τον ρώτησα και ύστερα τον κοίταξα.

Αυτό που είδα με σόκαρε.

Δεν είναι ο Τάκης αυτός.

"Πίσω μου σε έχω σατανά" λέω δυνατά.

"Τι κανείς κοπέλα μου είσαι τρελή;" με ρώτησε φανερά τσαντισμένος.

"Εγώ τι κάνω;" τον ρώτησα. "Νόμιζα οτι ήσουν ο Τάκης" του λέω. "Για να έχουμε καλό ερώτημα τι κανεις εδώ;" ρώτησα κοιτώντας τον δολοφονικά.

"Με τον Τάκη είμαστε παιδικοί φίλοι και ήρθα να δούμε ποδόσφαιρο" μου απάντησε.

"Εντάξει!" του λέω. "Συγνώμη νόμιζα οτι ήσουν ο Τάκης για αυτό έκανα όλα αυτά" είπα έχοντας κατεβάσει το κεφάλι μου από την ντροπή.

"Εντάξει αλλά να μην ξανασυμβεί" είπε αυστηρά.

Εννοείται πως όχι αφού είσαι σίχαμα.

"Ν ν ναι" είπα τραυλίζοντας.

"Θα βγεις από την τουαλέτα;" με ρώτησε.

"Ε ναι' απάντησα και έφυγα τρέχοντας.

Ιιι ντροπή πως θα τον αντικρίσω αύριο;

Πηγαίνω στο δωμάτιο και ντύμομαι και πάω στο σαλόνι όπου εκεί βλέπω τους δυο άντρες να κάθονται.

"Μωρό μου πότε γύρισες;" με ρώτησε καθώς σηκώθηκε για να μου δώσει ένα φιλί στο στόμα. "Να σου συστήσω τον κολλητό μου τον Μάνο" είπε έχοντας ένα χαμόγελο στολισμένο στο πρόσωπο του.

"Με την δεσποινίς γνωριζόμαστε" είπε ο καλός μου ο διευθυντής κοιτώντας με μίσος.

"Από που;" ρώτησε και μας κοίταξε παράξενα.

"Είναι διευθυντής μου" του απάντησα και τα χείλη του σχημάτισαν ένα Ο.

"Αα ωραία! Μου τη προσέχεις ε;" τον ρώτησε καθώς μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.

Ναι παρά πόλυ βασίλισσα με έχει.

"Εννοείται" του απάντησε ειρωνικά.

"Ελάτε να φάμε πίτσα" μας λέει με τα σάλια να τρέχουν.

Άμα τον έβαζες να διαλέξει εμένα ή την πίτσα σίγουρα την πίτσα θα διάλεγε.

Κατευθυνόμαστε και τρώμε πίτσα και μόλις τελειώνουμε την πίτσα ο Μάνος φεύγει και εμείς μιας που είναι αργά πηγαίνουμε για ύπνος







Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora