4 & 5

4.3K 273 62
                                    

S. O. S: Επειδή καταλάθος έσβησα το κεφάλαιο 5ο αναγκαστικά θα το γράψω μαζί με το 4ο.

Κεφάλαιο 4ο

Ο Μανος είχε αποφασίσει να βγει έξω και να κάνει μια βόλτα να ξεσκάσει.

Περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας. Χάζευε τα ζευγαράκια για την ακρίβεια τους ζήλευε.

Καθώς αυτός τους χάζευε έπεσε πάνω σε μια γυναίκα και το καφέ που είχε στα χέρια του έπεσε πάνω της.

Η γυναίκα άρχισε να φωνάζει δυνατά.

"Πας καλά άνθρωπε μου. Κοιτά πως με έκανες"

Όταν την κοίταξε δεν μπορούσε να αρθρώσει καμιά λέξη, διότι τα πράσινα μάτια της κοπέλας τον είχαν μαγέψει και δεν μπορούσε να ξεκολλήσει τα μάτια του από τα δικά της.

"Σε εσένα μιλάω άχρηστε. Έλεος! Χαζεύεις κοιτάζοντας τα οπίσθια των γυναικών και δεν βλέπεις μπροστά σου" του είπε εκείνη και άρχισε να τον στολίζει με διάφορα επίθετα.

Όμως εκείνος ακούγοντάς αυτά τα λογια, νευρίασε τόσο άσχημα με αυτή την γυναίκα και άρχισε να της λέει νευριασμένος.

"Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" την ρώτησε έτοιμος να εκραγεί.

"Ποιος χέστηκε ποιος είσαι ρε φιλέ. Ξέρεις πόσο κοστίζει το φόρεμα;" του είπε έξαλλη.

Από τα νεύρα του που μια γυναίκα και ξανά τονίζω μια γυναίκα του φώναξε έβγαλε το πορτοφόλι του και της έδωσε λεφτά.

"Πάρ' τα αυτά τα λεφτά και πάρε καινούριο" της είπε κοιτώντας την υποτιμητικά.

Η γυναίκα νευρίασε τόσο άσχημα.

"Ποιος νομίζεις οτι είσαι; Δεν θέλω λεφτά.... δεν είμαι από αυτές που θα σου ζητήσουν λεφτά επειδή μου χάλασες ενα φόρεμα. Ένα συγγνώμη φτάνει" του απάντησε εκείνη και του πεταξε τα λεφτά στη μούρη του και έφυγε με στυλ Ντίβας.

"Θεέ μου ποια είναι αυτή γυναίκα και  γιατί δεν της έδειξα την θέση της.
Αχ θεέ μου αυτά τα ματια.
Οχι αποκλείεται να την ερωτεύτηκα"

Δίσταζε να πιστέψει οτι την είχε ερωτευτεί.

Στην πραγματικότητα την είχε ερωτευτεί τρέλα.

Όλη την νύχτα στα όνειρα του έβλεπε τα πράσινα μάτια της.

Αυτή η γυναίκα ήταν η καταστροφή του.

Την επόμενη ημέρα στην δουλειά η γραμματέας του τον ανακοίνωσε πως  στις 11:00 έχει ραντεβού με την καινούρια διευθύντρια δημοσίων σχέσεων για να την γνωρίσει.

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora