24: Που 'ναι θείε η κοπέλα σου

1.8K 149 1
                                    

Ο Εφραίμ ήταν τόσο χαρούμενος σε σχέση με την Νίκη που ήταν στεναχωρημένη.

Εκείνος ήταν χαρούμενος διότι επιτέλους συνάντησε αυτή την γυναίκα που μόνο από τις φωτο που ανέβαζε στο insta, του έκλεψε την καρδιά.

Εκείνη από την άλλη ήταν στεναχωρημένη διότι της έλειπε ο Μάνος και δεν μπορούσε ακόμα να συνειδητοποιήσει οτι την απάτησε.

"Γιατί είσαι θλιμμένη;" την ρώτησε.

Εκείνη τον κοίταξε και του χαμογέλασε.

Αχ αυτό το χαμόγελο έκανε τον Εφραίμ να λιώσει σαν παγωτό.

"Τίποτα δεν έχω" του απάντησε.

Πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση της.

"Μην στεναχωριέσαι γλυκιά μου, όποιος σε έκανε να στεναχωριέσαι δεν αξίζει τα δάκρυα σου.

"Ώστε γνώρισες την διευθύντρια δημοσίων σχέσεων;" ακούστηκε μια μπάσα φωνή.

Εκείνοι γύρισαν και είδαν τον Μανο.

"Θείε" αναφώνησε όλο χαρά και σηκώθηκε για να αγκαλιάσει τον Θείο του.

Τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που άκουσε.

"Είστε συγγενείς;" τους ρώτησε και αυτοί έγνεψαν θετικά. "Εμ εγώ να φεύγω γιατί έχω πολύ δουλειά" τους είπε και σηκώθηκε για να φύγει.

Καθώς περνούσε δίπλα από τον Μάνο, την γουφτωσε και αυτή γούρλωσε τα μάτια της.

Γύρισε για να δει αν ο Εφραίμ το είδε αυτό αλλα για καλή της τύχη μιλούσε στο κινητό.

Μετά απο αυτό έφυγε θυμωμένη με την παιδιαριστικη συμπεριφορά του Μανου.

"Που 'ναι θείε η κοπέλα σου;" τον ρώτησε σκοτώνοντας τον.

"Χωρίσαμε αλλά θα τα ξανά φτιάξουμε" του ανακοίνωσε.

Έλα όμως που ο Εφραίμ δεν θα αφήσει να συμβεί αυτό.

Γιατί ο Εφραιμ έβαλε ένα στοίχημα με τον ευατό του.

Αν δεν κερδίσει την καρδιά της Νικης τοτε θα αυτοκτονήσει.

"Εσύ κανένα νέο;" τον ρώτησε

"Μπα κανένα νέο" απάντησε. "Ας πάμε θείε στην εταιρεία σου" είπε ανυπόμονος.

Ήθελε να επιστρέψει στην εταιρεία για να δει την Νικη.

Ήθελε να βλέπει αυτό το αγγελικό πρόσωπο της.

Ήθελε να δει αυτό το καυτό και σέξυ σώμα της.

Ήθελε να φιλήσει αυτά τα ζουμερά χείλη της.

"Ωχ θεε μου σου γυάλισε κάποια από το γραφείο" δήλωσε ο Μάνος και γέλασε.

Αχ Μάνο γλυκιέ μου όταν μάθεις ποια του γυάλισε θα παρακαλάς να μην το είχες ακούσει ποτέ.

Στο γραφείο είχε πάρα πολύ δουλειά και η Νίκη δεν είχε πάρει χαμπάρι τον Εφραίμ που την κοιτούσε.

Καθώς σήκωσε το βλέμμα της τον είδε να την κοιτα.

"Κύριε Παπαδόπουλε θα θέλατε κατι;" τον ρώτησε ευγενικά.

"Ναι! Να βγούμε για φαγητό σήμερα" της πρότεινε.

Η Νίκη τον κοιταξε παράξενα.

"Εμείς οι δύο;" έδειξε με τα δάχτυλα της μία εκείνη και μία εκεινον. "Να βγούμε για φαγητό;" τον ρώτησε σοκαρισμένη. "Για πιο λογο;"

"Να θα έλεγα στο θείο μου αλλά ξέρω οτι πνίγεται στην δουλειά για αυτό η μόνη φίλη που έχω εδώ είσαι 'συ και να έλεγα οτι θα μπορούσες να με βοηθήσεις να προσαρμοστώ.

Από μέσα του έλεγε

"Σε παρακαλώ σε παρακαλώ πες ναι, πες ναι, πες ναι, πες ναι"

"Εντάξει" είπε τελικά και εκείνος της χαμογέλασε.







Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora