Ο Μάνος ξύπνησε σε ένα δωμάτιο με απόχρωση του άσπρου.
Δεν άργησε να συνειδητοποιήσει πως βρισκόταν σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου.
Η πόρτα άνοιξε και μία Νικη με δάκρυα στα μάτια της μπήκε μέσα.
Μόλις τον αντικρίζει τρέχει προς αυτόν και τον αγκαλιάζει.
"Θέε μου! Μάνο νόμιζα οτι σου συνέβη κάτι άσχημο" του είπε καθώς τον έσφιγγε.
Με νύχια και με δόντια κρατιόταν να μην ανταποδώσει στην αγκαλιά της και να την αρχίσει στα φιλιά
Όχι αυτό δεν γίνεται.
Ο ανιψιός του ήταν ερωτευμένος με την γυναίκα της ζωής του.
"Φύγε να μην σε βλέπω μπροστά μου" την διέταξε.
"Μα μα-" πάει να πει αλλά ο ήχος του σπασμένου ποτηριού την διακόπτει.
"Φύγε" της είπε και εκείνη φοβισμένη φεύγει.
Όταν ακούστηκε ο ήχος της πόρτας να κλείνει, δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια του.
Πονούσε τόσο πολύ που δεν άντεχε.
Δεν μπορούσε να ζήσει χωρίς την Νίκη, για αυτό αποφάσισε να φύγει για ένα διάστημα.
Στο δωμάτιο μπήκε ο ανιψιός του τρομαγμένος.
"Θείε τι έπαθες πες μου σε παρακαλώ;" τον ρώτησε φανερά ανήσυχα.
Μπορεί να έστησε όλο αυτό το σχέδιο, αλλά δεν ήθελε ο θείος του να πάθει κάτι καλό.
"Χαλάρωσε Εφραιμ είμαι καλά" του είπε με ένα ψεύτικο χαμόγελο γιατί δεν ήθελε να ανησυχεί.
"Σίγουρα;" τον ξανά ρώτησε.
"Ναι όλα καλά. Για αυτό πήγαινε. Θέλω να ξεκουραστώ" είπε με το βλέμμα του στραμμένο προς τον άδειο τοίχο.
*******
Το βραδυ βρισκόταν στο παράθυρο του σπιτιού της και παρατηρούσε τα αστέρια.
Ο Μάνος από την άλλη στο δωμάτιο του νοσοκομείου πίνοντας ουίσκι.
Πλήρωσε μία νοσοκόμα να του φέρει ένα μπουκάλι ουίσκι.
Κοιτούσε το ταβάνι και σκεφτόταν όλες αυτές τις ωραίες στιγμές που πέρασε με την Νίκη.
Flashback
"Αμαν ρε Μάνο μια φορά σε άφησα να μαγειρέψεις και 'συ έκαψες το φαγητό" του είπε η κοπέλα του όλο παράπονα.
"Αχου ρε Νίκη πως κάνεις έτσι; Δεν είμαι ο Άκης Πετρετζίκης για να ξέρω να μαγειρεύω" της είπε καθώς πέταξε το φαγητό στα σκουπίδια.
"Αχ! Εντάξει ρε Μάνο μου" του είπε ναζιάρικα και τον αγκάλιασε δίνοντας του ένα φιλί.
***********
"Αχ! Μάνο δεν θέλω να φάω άλλο.
Ήταν άρρωστη και δεν μπορούσε να φάει τίποτα και εκείνος την ανάγκαζε με το ζόρι να φάει.
"Νίκη! Αν δεν φας θα σε δείρω" της είπε καθώς της έδωσε ένα "σαλαμακι" στα οπίσθια της.
"Αμάν ρε Μάνο σαν δεν ντρέπεσαι" του 'πε και του γέλασε γλυκά.
*****
"Σου αρέσει το φόρεμα;" τον ρώτησε.
"Μμ ωραίος, αλλά θα σε προτιμούσα χωρίς αυτό" της απάντησε κοιτώντας την πονηρά.
"Θεέ μου, γιατί έπρεπε να έχω δεσμό με έναν ανώμαλο σαν εσένα" είπε στον εαυτό της όλο παράπονο.
"Θα σου δείξω εγώ το πόσο ανώμαλος είμαι" μόλις ολοκλήρωσε την πρόταση της, άρχισε να την κυνηγάει.
End Flashback
"Αχ! Νίκη σε αγαπώ" είπε στον εαυτό πριν αποκοιμηθεί.
Και η Νίκη καθώς κοιτούσε να αστέρια είπε χαμηλόφωνα
"Μάνο σε αγαπώ"
Story by ~ ntani_ela
BINABASA MO ANG
Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔
Romance"Μπα, μας άφησε ο ανιψιός μου να φύγουμε από το κρεβατάκι του" άκουσε την ειρωνική φωνή του να της λέει και εκείνη γύρισε εκνευρισμένη και τον κοίταξε. "Κύριε Παπαδόπουλε, αυτό δεν σας αφορά" του είπε όσο πιο επαγγελματικά και αυστηρά μπορούσε. Την...