27: Μην με νευριάζεις έμενα

2.1K 155 7
                                    

Εκείνη ξύπνησε πολύ νωρίς και θαύμασε τον άντρα που κοιμόταν δίπλα της.

Χάιδευε το μάγουλο του και έδινε φιλιά στα μαλλιά του.

Αυτός ο άντρες την έχει τρελάνει.

"Μάνο ξύπνα θα αργήσεις" του είπε δίνοντας του φιλιά.

"Άσε με ρε Νίκη. Δεν βλάπτει μια μέρα να μην πάμε στην δουλειά" της απάντησε καθώς την αγκάλιασε.

"Μα Μάνο-" πάει να πει αλλά την διακόπτει.

"Σταμάτα πια και άκου τον διευθυντή σου για να μην σε απωλήσει" της λέει και εκείνη του ρίχνει μία δολοφονική μάτια.

"Χα χα χα" του λέει ειρωνικά. "Επειδή με νευρίασες ντύσου να πάμε στους γονείς μου"

"Πού; Τι; Ποιός; Ε;" άρχισε να λέει σοκαρισμένος.

Αυτό που του είπε μόλις τώρα, ήταν λες και έσκασε βόμβα.

"Να σου πω, οι γονείς μου θέλουν να γνωρίσουν αυτόν που βγαίνω μαζί του" του λέει εκείνη φωνάζοντας.

"Εμένα μην μου φωνάζεις" είπε έχοντας υψώσει την φωνή της.

"Σιγά ρε άντρα" του είπε ειρωνικά.

"Μην με νευριάζεις εμένα" της είπε έτοιμος να της επιτεθεί.

"Τι θα μου κάνεις;" τον ρώτησε ειρωνικά.

"Αυτό" της λέει και αρχίζει να την φιλάει άγρια και παθιασμένα. "Σήκω ντύσου να πάμε να γνωρίσω τα πεθερικά μου" της είπε.

"Για πλάκα το είπα αυτό με τους γονείς μου"

"Ε και;" την ρώτησε. "Θα πάμε να τους γνωρίσω" ανακοίνωσε.

Εκείνη σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήρε το κινητό και τηλεφώνησε στην μητέρα της.

"Κόρη μου τι κάνεις;" την ρώτησε ενθουσιασμένη η μητέρα της.

"Καλά μαμά" απάντησε κοιτώντας τον Μάνο.

"Πώς και μας θυμήθηκες παλιό κορίτσι;" την ρώτησε η μητέρα της δήθεν θυμωμένη.

"Να απλά το αγόρι μου-" αρχίζει να λέει αλλά η φωνή της μητέρας της, την διακόπτει.

"Τι; Θέλω να τον γνωρίσω" είπε ενθουσιασμένη.

"Μα για αυτό σε πήρα-" αρχίζει να ξανά λέει αλλά η μητέρα της, την διακόπτει πάλι.

"Σήμερα το βράδυ στις 09:00 να έρθετε για φαγητό. Δεν ακούω κουβέντα" της ανακοίνωσε και ύστερα της έκλεισε το κινητό.

"Τελικά τι έγινε;" την ρώτησε καθώς την αγκάλιασε.

"Μας περιμένει για φαγητό" του ανακοίνωσε και έπειτα ένωσε τα χείλη τους.

******

Στο πατρικό της Νίκης γινόταν χαμός.

Η μητέρα της ήταν χαρούμενη που η κόρη της βρήκε ξανά την ευτυχία της.

"Τι σκέφτεσαι ρε γυναίκα;" την ρωτά ο άντρας της.

"Το μελλοντικό μας γαμπρό" του ανακοίνωσε. "Πως λες να είναι;" τόξο ρώτησε ανήσυχη.

"Τι να σου πω γυναίκα θα περιμένουμε να τον δούμε σήμερα" της λέει ο κυρ Δημήτρης. "Έμενα δεν με ενδιαφέρει το πως ειναι εξωτερικά, αλλά το μόνο που θέλω είναι να αγαπάει την κόρη μου" συνέχισε καθώς έδωσε ένα φιλί στην γυναίκα του.

*******

Από την άλλη ο Εφραίμ, βρισκόταν στο δωμάτιο με το κινητό, έχοντας μπει στα ινστα.

Έβλεπε και ξανά έβλεπε της φωτογραφίες της Νίκη.

Αχ!

Αυτή η γυναίκα του είχε κλέψει την καρδιά για τα καλά.

*****

"Δεν το πιστεύω" έλεγε και ξανά έλεγε η Στεφανία.

"Έλα χαλάρωσε αδελφούλα μου" της είπε ο αδελφός της.

"Τι να χαλαρώσω" τον ρώτησε έξω φρένων. "Μου τον πήρε το καταλαβαίνεις" του είπε. "Αλλά δεν με ξέρουν εμένα. Θα δουν θα δουν" έλεγε όλο μίσος η Στεφανία.


Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής [Book 1] ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora